PDA

View Full Version : Laney VC30 Verkoopprijs



nielsnielsniels
27 januari 2009, 19:22
Hallo, ik ben alvast aan het sparen voor een Fender Blues Junior, en ik was van plan om daarvoor mijn huidige en enige versterker te verkopen. Met het geluid is niks mis, maar hij gaat veel te hard voor slaapkamer niveau. Hij klinkt echt lekker, heerlijk clean maar voor mij part iets te allround, ik wil meer in de SRV richting gaan qua geluid.

Het gaat om de Laney VC30 210 versie, ik had hem in Engeland gekocht voor ongeveer 450 euro inclusief fs. Nu zijn er wel een aantal kleine dingetjes ermee mis, vandaar dat ik wil vragen voor hoeveel ik deze versterker zou kunnen verkopen.

Zo zijn de knoppen op de Volume en Drive verdraaid. Dus ik kan ze 360 graden ronddraaien, helemaal terugdraaien, en dan verstellen ze het geluid pas op een bepaalt moment. Dus soms zit het maximum op knop 5, en begin dus bij knop 6. ( Als iemand weet hoe dit eenvoudig te fixen is, laat het weten!)

Daarnaast is de amp ongeveer 2 jaar oud, dus ik weet niet zeker of de buizen nog helemaal perfect zijn om die nog erin te verkopen. De versterker is overigens nooit heel hard gezet ( behalve één keer bij Oud en Nieuw, dat kan ik iedereen wel aanraden ) of gebruikt voor optredens.
Van de buitenkant ziet hij er overigens splinternieuw uit, op wat kattenharen na, gekke beesten :3

Zelf zat ik te denken aan 200 euro, maar ik heb echt geen idee of dat te hoog/laag is.

Alvast bedankt

sjaak1990
27 januari 2009, 19:34
Zo zijn de knoppen op de Volume en Drive verdraaid. Dus ik kan ze 360 graden ronddraaien, helemaal terugdraaien, en dan verstellen ze het geluid pas op een bepaalt moment. Dus soms zit het maximum op knop 5, en begin dus bij knop 6. ( Als iemand weet hoe dit eenvoudig te fixen is, laat het weten!)

Daarnaast is de amp ongeveer 2 jaar oud, dus ik weet niet zeker of de buizen nog helemaal perfect zijn om die nog erin te verkopen. De versterker is overigens nooit heel hard gezet ( behalve één keer bij Oud en Nieuw, dat kan ik iedereen wel aanraden ) of gebruikt voor optredens.
Van de buitenkant ziet hij er overigens splinternieuw uit, op wat kattenharen na, gekke beesten :3

Alvast bedankt

Zitten de knoppen wel goed vast? Anders zou potmeters vervangen ook niks kosten, potmeters kosten €1,30. De buizen zullen wel wat versleten zijn al, maar nieuwe buizen kosten ook geen kapitaal. De waarde weet ik niet verder sorry.