PDA

View Full Version : The guitar wheel



Bloodline
27 januari 2009, 11:20
Handig voor theorie of niet ?

http://www.guitarwheel.com/guitarwheel/Guitar_Wheel_Guitar_Side.html

piet elektron
27 januari 2009, 11:49
Grappig, die was ik gisteren ook tegen gekomen. Ik heb er nog niet goed naar gekeken, misschien is het handig.

-=JEROEN=-
28 januari 2009, 11:29
Ik doe dit grotendeels uit mn hoofd.

B0UDEWIJN
28 januari 2009, 14:36
Ik doe dit grotendeels uit mn hoofd.

Volgens mij doet bijna iedereen dat.

Als je elke keer op dat ding moet kijken is er echt iets mis. Nergens voor nodig dus, denk ik.

Bloodline
28 januari 2009, 14:40
Welke boudewijn is dit, DE KONING !?!?

Jeroensnake
28 januari 2009, 17:28
Staat misschien leuk op een kinderkamer, met al die kleurtjes. :cheerup:

Kristof
28 januari 2009, 19:25
Ik doe dit grotendeels uit mn hoofd.


Volgens mij doet bijna iedereen dat.

Als je elke keer op dat ding moet kijken is er echt iets mis. Nergens voor nodig dus, denk ik.Maar als je maar pas begint met muziek, dan is dit misschien wel interessante manier op alles wat makkelijker aan te leren en verbanden te leren leggen?

Les TeleStrat
28 januari 2009, 20:50
Maar als je maar pas begint met muziek, dan is dit misschien wel interessante manier op alles wat makkelijker aan te leren en verbanden te leren leggen?

Dat niet alleen, je kunt hem zo moeilijk maken als je zelf wilt. Van basisakkoorden tot complexe schema's en verbanden. Zeker wel nuttig denk ik.. ook in combinatie met een band: verbanden tussen piano en gitaar etc.

Volgens mij nog niet rechtstreeks in NL, volgens mij zelfs niet in Europa te koop. Alleen via Visa/MasterCard uit de USA

B0UDEWIJN
29 januari 2009, 14:21
Welke boudewijn is dit, DE KONING !?!?

Jazeker, de enige echte!

Kom op zeg, laten we on-topic blijven. Over dat het voor beginners nog wel handig kan zijn: 2 weken misschien, en daarna lijkt het me niet dat je er ooit nog naar kijkt...