PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Topictitel ook op volgende pagina's zichtbaar



artnaz
27 januari 2009, 02:46
Als ik een beetje mag mierenneuken... :chicken:

Als je bij een bepaald topic bij een andere pagina bent dan de topic-titel, kun je niet zien bij welk topic je bent. Het komt niet heel vaak voor, maar ik heb in die paar jaar denk ik wel 10-15 keer gehad dat ik een reactie aan het typen was, en toen plotseling weg moest. Als je later dan terug komt moet je weer gaan zoeken "waar het ook alweer over ging". Of een andere optie is, is dat je een paar schermen open hebt (als je iets van andere topics wilt kopiëren/opzoeken/vergelijken), dan raak je het overzicht kwijt.

Ik weet het, het is niet een supergroot of -belangrijk iets, maar hier mag ik zeuren! :D En GN moet de perfectie natuurlijk zo goed mogelijk benaderen... ;)

Dus wat ik eigenlijk wil is dat je bovenin een extra link krijgt. Dus als je dit zo leest krijg je bovenaan de pagina het volgende te zien (allen klikbaar):

GitaarNet Forum > GitaarNet > Algemeen - verbeteringen/suggesties > Topictitel ook op volgende pagina's zichtbaar

Hmm? :listen:

bert k
27 januari 2009, 11:05
Dat is geen zeuren, dat is een raar verhaal. Wat jij wil is er allang. Ik heb nu (tijdens het typen van mijn reactie) gewoon de topictitel in beeld, hierboven.

aaronstonebeat
27 januari 2009, 19:24
Dat is geen zeuren, dat is een raar verhaal. Wat jij wil is er allang. Ik heb nu (tijdens het typen van mijn reactie) gewoon de topictitel in beeld, hierboven.

Ja, helemaal bovenaan, die blauwe balk van de Internet Explorer. En als ik het wel heb doet bv. FireFox dat ook.

EDIT:
En uiteraard bovenste regel van het forum als je aan het reageren bent.

bert k
27 januari 2009, 20:26
Gewoon hierboven, sukkel! :D

http://www.sleepwalkers.nl/foto/sukkel.jpg

artnaz
27 januari 2009, 21:12
Zelden heb ik zo'n genant moment gehad... :chicken:

Mijn excuses! Kan het topic ook verwijderd worden? :dontgeti:

bert k
28 januari 2009, 00:24
Ghehehe, nee, ik ben hier geen mod...:dance::seriousf:

aaronstonebeat
28 januari 2009, 00:27
Ik zou er ook van balen. Ik pleit voor clementie. :hippie:

hendrix2
28 januari 2009, 10:39
Epic fail

failblog.org


(nja, zo erg is het ook niet hoor ;))