PDA

View Full Version : Live



Silverchair16
14 maart 2003, 14:20
Misschien een beetje laat maar ik zag laats weer op mtv een clip van hun vorige cd (genaamd V wat ik wel matig vind !)
Ik vind Live nu niet meer leuk (ik vind het te commercieel geworden maar dat is mijn mening) ik vind dat hun oude cd's wel goed zijn.
wat vinden jullie daarvan ??

Harry
14 maart 2003, 15:01
ja, ook zoiets...

Pete Townshend
14 maart 2003, 16:46
Ik was niet zo kapot van de laatste twee CD's ("Distance to Here" en "V"), maar "Throwing Copper" en "Secret Samadhi" zijn echt waanzinnig!

Bowlie
14 maart 2003, 18:41
Ik vond ze anderhalf jaar geleden zoiets echt goed!.........

Maar nu niet meer dus...

Mijn muziek smaak is best veranderd.
Of meer uitgebreider zech maar.
Ze hebben nog wel nummers die leuk zijn maar voor de meeste moet je gewoon op het juiste moment draaien, dan kunnen ze wel leuk zijn.

suzanne
14 maart 2003, 19:07
the distance to here vond ik echt geweldig, en het nummer lightning crashes behoort echt tot een top catagorie, maar das mijn mening! de laatste cd vond ik weinig aan, hoewel het optreden op pinkpop wel super was!!
om het op te comercieel te gooien vind ik onzin...

Semafoor
14 maart 2003, 19:35
Op pinkpop speelden ze super, de cd's zijn allemaal aardig (al zit er een beetje een aflopende lijn in helaas). Maar je moet het niet te vaak horen (overcome werkte al snel op mijn zenuwen).

Timmer
14 maart 2003, 20:12
Live? Bah!!!

Throwing copper is okee (vooral... ehh... hoe heet dat nummer ook al weer... DAMN! ik kom er zo wel weer op denk ik, hoop ik?)

Secret samadhi is super geil klasse! Vooral freaks, lakini's juice, heropsychodreamer ofzoiets.

De nieuwere singles albums vind ik kompleet ruk. Wat een zeikerige bagger zeg, te tering!

Oja, dat nummer van T.C. was natuurlijk: White, Discussion! Wat een wereldnummer!


Over het algemeen kan je wel zeggen dat ik nogal gemengde gevoelens over Live heb :smile:

Neals
15 maart 2003, 00:36
vind het nogal eentonig, slechte zang, simpel etc. etc.

Bigfoot414
15 maart 2003, 13:15
En heb je ooit een fatsoenlijke solo van die gitarist gehoord?

Pete Townshend
15 maart 2003, 13:50
Op 2003-03-15 13:15, schreef Bigfoot414:
En heb je ooit een fatsoenlijke solo van die gitarist gehoord?


Het is leuk dat je hier over begint. Ik heb vorige week eens alle Live-CD's afgeluisterd, en specifiek geluisterd naar het gitaarsolo-werk. Er was geen enkele solo bij waarvan ik zeg: "nou, dat was een indrukwekkende solo". Meestal blijft hij wat rond één toon hangen of probeert een hoop lawaai uit zijn gitaar te krijgen, wat in de meeste gevallen *niet* lukt :grin:

Dus m.u.v. het solo-werk vind ik Live best goed!

Neals
15 maart 2003, 22:02
die solo's:

idd zielige poging tot feedback uit de gitaren krijgen.

funlovinme
15 maart 2003, 23:28
Shit Towne, Lakini's Juice, Waitress, Lightning Crashes... dan heb ik zowat wel alle nummers die ik goed vind van deze band...

En verrek ja! Die nummers zijn allemaal van de oude albums!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: funlovinme op 2003-03-15 23:29 ]</font>