PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht in Veldhoven/Eindhoven voor Folkband



JimiDylan
26 januari 2009, 11:05
Goeiedag mensen,

Ik betwijfel of ik de correcte muzikanten via dit kanaal zal vinden, maar niet geschoten is altijd mis. Ik ben samen met mijn vriendin en een vriendin van haar (alletwee zeer getalenteerde muzikanten) een folkband begonnen. Dit word dan volledig acoustisch. Ik ga gitaar spelen en zingen, mijn vriendin gaat fluit (low whistle, tin whistle, dwarsfluit, etc) spelen en zingen. Die vriendin van haar speelt daarop de welbekende Fiddle. We gaan veel Jigs en dergelijke spelen maar ook echte nummers. Denk dan aan alles tussen The Corrs en Flogging Molly tot aan de Dubliners en de Clancy Brothers. Hiervoor hebben we iemand nodig die percussie speelt en dan het liefst Bodran of Cajon maar eventueel Djembé kan ook. Eventuele geinteresseerden die een ander instrument bespelen zijn ook altijd welkom. Denk aan banjo, mandoline, accordeon etc. We willen beginnen met het voor de lol te doen, later eventueel wat betaalde gigs doen.

Karlijn
13 februari 2012, 20:45
Ik zie dat dit bericht al uit 2006 stamt :dontgeti:, maar misschien is het toch zinvol om te reageren.
Het bericht spreekt mij namelijk aan omdat ik zo`n soort muzikant ben waar jullie naar op zoek zijn/waren :chicken:
Groet van Karlijn :)

Rizz
13 februari 2012, 20:51
Ik zie dat dit bericht al uit 2006 stamt :dontgeti:, maar misschien is het toch zinvol om te reageren.
Het bericht spreekt mij namelijk aan omdat ik zo`n soort muzikant ben waar jullie naar op zoek zijn/waren :chicken:
Groet van Karlijn :)

Ah nee joh,'t was 2009, valt nog mee :D

JimiDylan
13 februari 2012, 22:57
Haha nee dit is helaas niet meer van toepassing, het is ook al lang en breed uit met die sle... uh ex-vriendin :seriousf:, en zelf heb ik er geen tijd voor om naast mijn huidige projecten er nog iets bij te doen. Maar succes met zoeken!