PDA

View Full Version : Nieuw op dit Forum!



John Hoogenboom
25 januari 2009, 21:36
Hallo allemaal,
Mijn naam is John Hoogenboom, en ik heb mij vanavond aangemeld bij dit forum. Ik ben een oudere jongere van 52 jaar.
Heb altijd al gitaar willen spelen maar het is er nooit echt van gekomen. sinds een paar weken les genomen bij ons in de buurt en ik geniet er echt van.
Op dit forum hoop ik veel informatie op te doen en nieuwe vrienden en kennissen te maken.
Ik ben in het bezit van een hele eenvoudige Ibanez acoustische gitaar waarmee ik mijn lessen volg.
Uiteindelijk wil ik naar een electrische gitaar groeien, maar first things first, eerst leren spelen.
Tot horens en mailens.

John

Harry
26 januari 2009, 10:28
hoi John, welkom. Goed dat je alsnog aan de gitaar bent gegaan!

John Hoogenboom
26 januari 2009, 15:48
Hoi Harry,

Wat een gaaf bandje hebben jullie, ik heb de site bezocht en vooral het nummer never be clever van Herman Brood springt eruit.
Jullie maken leuke muziek, misschien zijn jullie in de toekomst nog eens in de buurt van Drenthe.
Hoewel, eigenlijk ben ik een Hagenees maar ik woon daar nu al 12 jaar.

Tot kijk.

John

Harry
26 januari 2009, 16:14
dank je voor het compliment! De band bestaat niet meer in deze samenstelling, de bassiste en ik hebben ondertussen versterking gekregen van een drummer en een gitarist. We komen graag naar Drenthe, als we alles weer op de rit hebben.

Heb je trouwens familie in Utrecht?

John Hoogenboom
26 januari 2009, 23:28
Nou nee, niet dat ik weet?
Hoezo vraag je dat?

Harry
27 januari 2009, 09:51
ik ken er een paar, maar ik stuur je een PM.

gitaarvrouwtje
27 januari 2009, 11:21
hallo john
ook ik wil je van harte welkom heten
goed idee om je droom om gitaar te spelen te gaan volgen, ik ben ook pas wat later begonnen ( niet zo laat als jij aangezien ik tien jaar jonger ben:dance:) en heb sindsdien al veel plezier met mn gitaar gehad;)
speel inmiddels in een band en een trio en doe dingen solo
het is een heerlijke uitlaatklep
veel plezier met je gitaar, en hier op het forum
groetjes
kris

John Hoogenboom
29 januari 2009, 15:48
Hallo Kris,

Dank je wel voor je berichtje.
Ook jullie hebben een prachtige band Sugarbeat en wat een prachtige single "circles"
Het stimuleerd mij om dagelijks te oefenen, zodat ik ook snel een beetje goed niveau kan bereiken.
De muziek klinkt niet alleen mooi, maar je hebt ook nog eens een mooie stem.
Super.

Groeten John