PDA

View Full Version : Richwood RE-132 Flash



Jailbird
25 januari 2009, 16:06
Hey,

heb mn oog weer laten vallen op een nieuw gitaartje die ze net binnne hebben hier in de plaatselijke muziekwinkel:
De Richwood RE-132 Flash
http://www.music-direct-shop.de/Katalog/Prof__Equipment/0077RI_1/Richwood_RE-132_/richwood_re-132_.html
Het unieke aan deze gitaar zijn natuurlijk de LEDs in de hals.
Ik zocht al heel lang naar iets "speciaals", en nu heb ik het dus gevonden:dance:

Ik kan hem in het rood, grijs of blauw nemen. Ik denk dat ik voor blauw ga aangezien de leds ook blauw licht geven, wat denken jullie?

Hebben jullie ervaring met Richwoods? Dit word trouwens niet mijn 'main' , gitaar dat is mn Epi SG.




Rock on

richwoodplayer
25 januari 2009, 16:08
ik heb zelf 2 richwoods. vind ze wel lekker spelen en klinken.
vind alleen dat model die jij laat zien spuug lelijk, maarja, ieder zijn smaak he ;)

zeiler
25 januari 2009, 16:28
2e gitaar is leuk, maar waarom zou je niet doorsparen voor wat leukers dan dit?

mijn opinie, maarjah :) denk wel gedeeld! zo wil je over een maand weer een nieuwe ;)

Mad mind
25 januari 2009, 18:42
Het unieke aan deze gitaar zijn natuurlijk de LEDs in de hals.

Dat is inderdaad wel leuk, maar de vorm van de gitaar zelf is niet echt mijn ding.

B0UDEWIJN
26 januari 2009, 10:18
2e gitaar is leuk, maar waarom zou je niet doorsparen voor wat leukers dan dit?

mijn opinie, maarjah :) denk wel gedeeld! zo wil je over een maand weer een nieuwe ;)

En als je een poosje blijft doorsparen, koop je een Ibanez Universe met LEDs in de hals!

stikel
26 januari 2009, 13:35
http://www.mstore.nl/index.php?act=viewProd&productId=648


Greetz Jan en zoon

HaroldA
26 januari 2009, 14:42
Sow, die is lelijk! :stop:

En zou je een gitaar niet uitzoeken op geluid, speelgemak en kwaliteit ipv "de goedkoopste (en lelijkste) die ik kan vinden met stomme LEDjes"?

Rexx
10 februari 2009, 20:24
Heb zelf een richwood lp van voor dat ze waren aangeklaagd door gibson. Op kleine mankementjes na een supergitaar voor z'n geld.
Maar die re-132 lijkt me echt een zeer slechte aanschaf, zou het niet doen als ik jou was.

Dweezman
11 februari 2009, 18:11
Blauwe leds klinken idd prima, bij een blauwe lak. Doen.

Bram+
11 februari 2009, 18:22
Blauwe leds klinken idd prima, bij een blauwe lak. Doen.
+1

Maar als ze 'm hebben bij de lokale gitaarboer, kun je 'm toch ook daar uitproberen? Weet je zelluf vanzelf of het de moeite waard is.