PDA

View Full Version : Zeus.



Madcow
25 januari 2009, 14:46
Goeiedag allen.

Afgelopen vrijdag. was in mijn plaatselijk poppodium een avondje gezellige stonerrock. maar vanavond was het anders. Er waren heel veel meiden. jonge meiden. hysterische meiden die breezer en wkd drinken. meiden die normaal niet in de azijnfabriek komen. Er was iets speciaals...

Namelijk:
Jeroen van koningsbrugge!! Met zijn geweldige band:'Zeus' Het klinkt echt lekker, Jeroen kan ook goed zingen. lekkere solo's Het enige waar ik over kan klagen is dat de muziek achterlijk hard stond. En ze hadden nietecht een connectie met het publiek ofzo. wat ik jammer vind, want iemand als jeroen kan het publiek laten doen wat hij wilt. ze speelde dus alleen maar. Maar dat was al goed genoeg. Ik heb ervan genoten!


http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewProfile&friendID=140837832 Hier is de myspace van de kerels.

Megadeth22
25 januari 2009, 15:07
Wow ik schrok me dood @ Carousel. Ik wist dat Jeroen kon zingen (via Lama's) maar dit is echt retegoed. :dontgeti:

Keesz
25 januari 2009, 17:17
FUCK!

dit is gewoon best goed te doen! klinkt af en toe wel een beetje als pearl jam (zang) maar ik ben aangenaam verast!

F*R*E*A*K
25 januari 2009, 17:33
Best vet, doet me af en toe een beetje aan Soundgarden denken, maar dat is niet bepaald erg.

Arts
25 januari 2009, 18:15
ik ken het al best lang, op youtube staat ook een vette versie van carousel live ( bij 3fm ofzo)
gave band idd

Arts
25 januari 2009, 18:16
FUCK!

dit is gewoon best goed te doen! klinkt af en toe wel een beetje als pearl jam (zang) maar ik ben aangenaam verast!

nu kom je er niet meer onderuit:P.. na gepost te hebben van topic van de Staat en nu hier,

wanneer is die gvd Ovation klaar:P

Herman
25 januari 2009, 19:21
Kijk nou, ze spelen in Groningen wanneer ik naar Gomer Pyle zou gaan met een maat. Komt goed uit want heb het net ook even beluisterd, en dit is gewoon vette muziek! Daar zie ik mezelf wel bij staan met een biertje in de hand.

Madcow
25 januari 2009, 22:08
haha ik stond erbij en ik moest ze een beetje helpen(ik werk voor de azijnfabriek) Maar ik kon vrij weinig doen, ze hadden zelf al genoeg stagehands. Maar nogmaals, Het is echt super gave muziek! :rockon:

Keesz
26 januari 2009, 16:58
nu kom je er niet meer onderuit:P.. na gepost te hebben van topic van de Staat en nu hier,

wanneer is die gvd Ovation klaar:P

ooh man dat ding staat op een onwijs laag pitje, body is grotendeels af. neck pocket moet opnieuw, hoop er van de zomer wat aan te doen