PDA

View Full Version : Hoe slecht is Stagg? (specifieker: A350)



gvleeuwen
24 januari 2009, 19:31
Hallo allen.

Ik ben nieuw hier, en ben hier terecht gekomen omdat ik met een vraag zit waar ik zogauw geen duidelijk antwoord op vind. Ik speel enige jaren gitaar, ben in het bezit van een strat en een akoestisch gitaar. Ik ben meer een stratocaster-man, maar nu is per toeval mijn oog gevallen op een semi-akoestische Stagg A350 die ik voor een prikkie van iemand kan overnemen.

De vraagprijs is 200, maar ik weet dat ik 'm voor 150 ook mee kan nemen. Dit lijkt mij een goede deal, maar ik heb absoluut geen verstand van semi-akoestische gitaren, en heb ook geen ervaringen met Stagg.

Ik ben van plan om de gitaar meer voor erbij te kopen, ik verwacht dus ook geen topkwaliteit van deze gitaar. Als ik dat wilde zou ik er meer geld aan uit geven. Ik wil simpelweg de wereld van de semi-akoestische gitaren hiermee eens verkennen.

Nu hoor ik links en rechts wat slechte verhalen over Stagg (beseffende dat het geen high-end producten zijn). Mijn vraag is dus of iemand hier ervaring mee heeft. Is Stagg doorgaans slechter dan andere low-budget gitaren? Is dit een goede deal, voor wat ik er mee van plan ben? Heeft er iemand ervaring met specifiek de A350?

Mijn dank voor hulpzame reacties is groot.

Ferraririk
24 januari 2009, 19:40
Hallo allen.

Ik ben nieuw hier, en ben hier terecht gekomen omdat ik met een vraag zit waar ik zogauw geen duidelijk antwoord op vind.

Hallo.
Allereerst welkom op dit forum
en ten 2de, als je zogauw geen duidelijk antwoord kan vinden op je vraag, dan heb je niet gezocht, want op elke post over stagg of een beginnersgitaar staat, Neem vooral geen stagg , stagg=brandhout, etc, etc. ik hoop dat ik hierbij je vraag heb beantwoord ;)

nevyn292
24 januari 2009, 20:32
Hallo allen.