PDA

View Full Version : Nieuwe gitaar gekocht.



Git Aar
24 januari 2009, 14:18
Het is een EKO ranger6eq semi akoestisch.
Nu ik op het web ga zoeken vind ik zelfs geen plaatje. Alleen wat info over een 12 snarige gitaar uit de seventies. Beetje vaag allemaal.
Heb er 149 voor betaald, hij zou 225 E,- zijn, maar zat klein krasje op. Het was een restpartijtje voor weinig werd me verteld.
In talie kostie maar 78 euro.
Het geluid lijkt wel aardig. Iig beter dan andere modellen uit deze prijsklasse.

Ik heb het idee dat het een gitaar uit een opkooppartijtje is die nergens verkocht wordt in Nederland.

Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.

De actieve toonregelaar wat erop zit is een belcat eq7545r.

Spitfire
24 januari 2009, 15:00
Moet ik hem omruilen voor wat anders? Ik heb echt niks geen verstand van merken ect.
Ik snap niet dat je überhaupt die vraag stelt. Als je zelf zegt dat hij beter dan andere gitaren uit die prijsklasse klinkt, waarom zou je hem dan willen omruilen?:???:

undertaxx
24 januari 2009, 15:06
eigenlijk hoef je je maar een vraag te stellen aan jezelf
speelt hij lekker?
zoja dan kan je em lekker houden
zoniet dan kan je em omruilen of verkopen
maar als hij beter klinkt in die prijsklasse denk ik niet dat je er veel beters voor krijgt

Brewskie
24 januari 2009, 15:10
Hoi Git Aar,

Als je op zoek bent naar bevestiging dat je een goede koop hebt gedaan, zul je die van mij krijgen. Het is een mooie prijs. Jij vindt 'm goed spelen. Hij is semi-akoestisch, dus zeer veelzijdig te gebruiken. Veel plezier ermee.

Fireplace
24 januari 2009, 16:59
Grappig, ik kreeg na even Googelen ruim 2700 zoekresultaten. 150 Euro is een normale winkelprijs, maar dan wel voor een onbeschadigd exemplaar. Die 225 Euro slaat nergens op.

Git Aar
24 januari 2009, 17:44
Ik heb ondertussen iets gevonden op eko ranger 6
In de catalogus van de importeur staat gewoon 149. Die kras gaan ze dus nog terugbetalen :sneaky: