PDA

View Full Version : Morley of Cry baby



Ibanez320fa
14 maart 2003, 10:28
Ik weet echt niet welke wah ik moet kopen. Ik heb in de winkel een cry baby (die wel wat olie kon gebruiken en een morley bad horsie 1 uitgeprobeerd. Welke kan ik beter nemen. Ik speel vooral metal.

Lacrymosa
14 maart 2003, 10:32
Morley klinkt wat gelikter en een Crybaby wat ruiger, ligt er net aan wat voor metal je speelt, ik heb een morley pro wah 2, die klinkt wat liever en subtieler

Voor een ik-ben-vergroeid-met-mijn-wah-net-als-kirk hammet sound moet je een crybaby nemen

CheerS!!

Chiel
14 maart 2003, 11:21
Heb zelf ook zo'n Morley gehad. Het ontbreken van een potmeter is ideaal!!! Helaas vind ik het geluid veel minder als de CryBaby. De Cry Baby is bovendien veel veelzijdiger. Ik zou voor die CryBaby gaan!

urezna
14 maart 2003, 13:47
Morley bad horsie 2 is wel wat veelzijdiger, kun je ook zelf wat bij instellen qua frequentiebereik.
ik ken de cry baby niet, maar schakelt die zichzelf echt uit als je er niet mee speelt??? want dat doet de bad horsie dus wel, zonder verliezen in je gitaargeluid. (het berucht true by pass komt hier weer opspelen)
En inderdaad, geen potmeter, maar hij werkt optisch, dus geen slijtage!!!

Phizer
14 maart 2003, 17:32
ik ga voor de morley... nu alleen nog het geld er voor hebben :wink:

Stitch
3 mei 2003, 20:10
en al gekocht?


Mij lijkt de mark tremonti wah wel wat...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Stitch op 2003-05-03 20:10 ]</font>