PDA

View Full Version : Tony in the house!



Rarrarr
24 januari 2009, 01:05
Hey hallo,

Mijn naam is Tony en ik ben een beginnende gitarist. Ik had "Gitaar spelen" nog nooit echt als iets gezien dat ik zelf kon doen, totdat ik GuitarHero3 kocht. Ben er helemaal wild op. Ik dacht Gitaar spelen lijkt me toch wel erg leuk, waarom zou ik het niet proberen?

Gelukkig had mijn broer nog een oude Akoestische Gitaar liggen in de schuur, met strings. Ik probeerde gitaar te spelen, het was leuk maar de strings waren zo oud dat het geluid afschuwelijk was. Ik probeer haar te renoveren maar het gaat best moeilijk, er zitten scheuren in het hout en overall gewoon erg slecht gebruikt door de laatste gebruiker. ik heb besloten om toch liever een nieuwe gitaar te kopen.

Ik luister vooral naar Taylor Swift, ik vindt nummers zoals Taylor Swift - Outside een grote inspiratie en ik zou graag ook zoiets willen spelen. Ik ga beginnen met Akoestisch en mischien als ik het erg leuk vindt uiteindelijk Elektrisch... Zeg nou eerlijk zou jij niet "Welcome to the Jungle!" met je eigen vingers willen spelen? :D Alleen kost het iets te veel voor mijn budget nu, en ik ben nog niet "echt" begonnen met spelen dus het kan alle kanten op :)

Zover mijn introductie! :satisfie: Hoop jullie gauw op het forum te zien!

Harry
26 januari 2009, 10:25
mooi verhaal, welkom!

beruk
26 januari 2009, 11:26
Welkom! Veel lees en leer plezier, wel leuk dat je van een gitaar spel naar het echte werk ben gegaan.:rockon:

Rarrarr
1 juli 2009, 09:54
Ja :) Bedankt voor de reacties. Ik heb ondertussen al wat meer ervaring, ik ben van akoestisch naar elektrisch gegaan.. langzaamaan aan het sparen voor betere gear... ik heb al een Vox-VT 30 staan in mijn kamer voor het kostige prijsje van 250 (voor mij dan..) alleen helaas is mijn elektrische gitaar vreselijk. Hij is kapot gegaan na twee maanden en ik heb hem terug gestuurd... niet te geloven wat ik na een week weer binnenkreeg... een INCOMPLETE GITAAR! Ik denk wat de hell is dit nou weer, hij mist een plaatje op de achterkant en de schroefjes zijn dolgedraaid door degene die mijn gitaar gerepareet heeft (de winkel).


Mede gitaristen, als je eens een keer de website Mainmusic.nl vind draai dan heel gauw om want daar wil je echt NOOIT iets kopen. Niet alleen zijn de gitaren van rot kwaliteit de service is nog slechter. Toen ik een medewerker aan de lijn had en vertelde dat mijn gitaar opeens kapot ging voor geen reden werd hij nogal geirriteerd, toen stuurde ik hem op en na vele valse beloftes dat hij hem zou opsturen heb ik hem na een of twee weken pas weer terug gekregen.. incompleet ja! Ook werd beloofd een gitaar standaard mee te sturen ter compensatie van het ongemak... kreeg ik ook niet! Vandaag toch mooi even terug bellen. Dit kan toch niet!

Anyways.... mijn keuze om gitaar te gaan spelen was toch goed. Ik beleef er ontzettend veel plezier uit ook al ben ik dan nog best slecht :soinnocent: Ik ben nu zelfs zo overtuigd dat ik een jaar gitaarles ga volgen en eventueel een amateur bandje in... lekker dollen en muziek maken.. heerlijk.

beruk
1 juli 2009, 09:59
Da's wel balen dat ze jouw gitaar daar naar z'n grootje hebben geholpen. Ik zeg: naar de lokale gitaardealer als je weer budget hebt!