PDA

View Full Version : oi mensen



spar
23 januari 2009, 15:44
Hallo mensen, mijn naam is Arjan en ik ben 23 jaren jong. Ik heb op 16 jarige leeftijd mijn eerste, en enige, electrische gitaar gekregen van m'n pa en ma.

Een Rocket Deluxe starterskit, met een Rocket Deluxe gitaar en een Marshall amp, allebei staan ze in een hoekje van de kamer stof te verzamelen... Gitaar spelen kwam er destijds niet van, en nu kan ik mezelf wel voor de kop slaan dat ik er toen niets mee heb gedaan :mad:

Tot voor kort mishandelde ik m'n moeders Spaanse gitaar op regelmatige basis, en afgelopen dinsdag heb ik maar een Cort Earth 70 opgepikt bij een muziek zaak in Haarlem, maar over die gitaar ben ik niet echt tevreden.

Afin, de laatste jaren pak ik de gitaar wat vaker op, en vooral dit laatste jaar heb ik er een nieuwe hobby bij :noob:

JelmerOnGuitar
23 januari 2009, 18:44
Tot voor kort mishandelde ik m'n moeders Spaanse gitaar op regelmatige basis..

Goeie binnenkomer zeg:P, ik neem aan dat je bent opgehouden met het mishandelen?

Welkom!:)

spar
23 januari 2009, 22:48
Goeie binnenkomer zeg:P, ik neem aan dat je bent opgehouden met het mishandelen?

Welkom!:)

Uiteraard ;)

Ik moet ook zeggen 't al snel leek op mishandelen, want als ik het vergelijk met 't geluid dat uit m'n Cort komt, afgezien van het ratelende geluidje op de 4e snaar (ik ga morgen even terug ermee), is dat een wereld van verschil.