PDA

View Full Version : een leuke versterker



bucketaxl
23 januari 2009, 15:41
ik ben van plan om een nieuwe versterker te kopen mijn geld licht tussen de 250 en 300 euro alleen ik weet niet wat een goede versterker is voor zoon prijs en ook een versterker die het lang zal doen :rockon:

Snippo
23 januari 2009, 15:59
Ik zou zeggen:
Lees dit eens door: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=118262&highlight=cube
, gebruik de zoekfunctie en doe zelf wat onderzoek/ga enkele versterkers testen.

Maar je kan natuurlijk ook gewoon de eerste beste versterker die hier genoemd wordt kopen... maar of dat nou zo slim is...

Sami
23 januari 2009, 17:55
Nieuwe vox vt series. Ik heb zelf nog een oude ad15vt en die klinkt al helemaal top. Voor jouw budget heb je zeker de 30 wat versie en daar zitten alle zounds en effecten die je wil ook nog eens in.

JimmY41
23 januari 2009, 22:35
Roland Cube 30X is een mooie (Gister zelf gekocht) , ook heb ik die VOX AC30 (volgens mij was dat hem) uitgeprobeerd. Ik zelf kon het verschil niet echt horen, maar die VOX is minder overzichtelijk qua effecten.

Ik zou zeggen, zoek wat versterkers in je prijsklasse op Google, kijk test video's op Youtube en stap een winkel binnen. uitproberen Uitproberen uitproberen, tot je een besluit hebt genomen.
:satisfie:

J-sus Rulez
23 januari 2009, 22:38
Roland cube 60 heeft alles wat je nodig hebt (tot een bepaald niveau wel te verstaan)

Nitefly7
23 januari 2009, 23:43
Fender Super CHamp XD !
als je voor dat geld toch geen 22 (?!) versterkers uit 1 doos wilt halen, en toch wat echte(re) buizenversterker-warmte wilt hebben...

JimmY41
23 januari 2009, 23:43
Roland cube 60 heeft alles wat je nodig hebt (tot een bepaald niveau wel te verstaan)

Als hij op zijn slaapkamer wilt spelen is dat zonde van he geld. Ik had ook die 60d in gedachte, maar toen ik hem uiteindelijk aanzette dacht ik anders. Dat ding gaat ongelofelijk hard,als je hem een stukje open draait hoor je jezelf al niet meer praten en hij heeft vrijwel dezelfde opties als de 30x. Dan kun je die 100 euro beter in je zak houden en er iets anders leuks mee kopen. :satisfie:

VanBiLL.com
24 januari 2009, 00:15
Roland Cube 30X is een mooie (Gister zelf gekocht) , ook heb ik die VOX AC30 (volgens mij was dat hem) uitgeprobeerd. Ik zelf kon het verschil niet echt horen, maar die VOX is minder overzichtelijk qua effecten.

:satisfie:

Wtf???? :o:nervous: Geen verschil kunnen horen tussen een Cube X30 en een AC-30, hier gaat iets erg mis...(het was geen AC-30 maar een:.......-30)

JimmY41
24 januari 2009, 00:26
Wtf???? :o:nervous: Geen verschil kunnen horen tussen een Cube X30 en een AC-30, hier gaat iets erg mis...(het was geen AC-30 maar een:.......-30)

Zal heel goed kunnen, ik weet niet precies welke het was vandaar die (denk ik). :nervous:

Edit:
Idd een foutje het was een VT-30 :$

VanBiLL.com
24 januari 2009, 00:33
nou, ik ga er dan maar van uit dat je een AD-30VT ofzoiets bedoel...ik vond het al zo sterk...

Cheers, B.

JTB
24 januari 2009, 08:40
Blackstar HT-5, echte buizen voor een klein prijsje en een super-sound!

bucketaxl
24 januari 2009, 14:29
ik eens kijken naar de aantal versterkers die zijn genoemt want ik heb nu een versterker van 9wat op een batterij met in gebouwden overdrive maat dat ding klinkt nergens naar

VanBiLL.com
24 januari 2009, 17:35
Blackstar HT-5, echte buizen voor een klein prijsje en een super-sound!

Yep: zeer zeker. Laatst ook eens gehoord, en ik was er best van onder de indruk. Zat toen op een 2*12 cabje met ikzalhetnietwetenwelkespeakererin...maar het klonk groots!