PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Kleine vragen topic



Jasper.
23 januari 2009, 16:16
kleine vragen topic?
Kan er niet een topic sticky gemaakt worden waar de mensen hun algemene kleine vragen instellen? Want ik heb nou bijvoorbeeld ook een vraagje maar om daar nou een heel topic voor te openen?

:hippie:

bert k
23 januari 2009, 16:29
Kleine vragen mogen best in een eigen topic, waarom niet? Het voordeel is dat de vraag dan in de topictitel te zien is, en in een Kleine vragentopic niet.

Jasper.
23 januari 2009, 16:35
Op een forum waar ik ook wel eens op zit heb je ook zo'n topic. Ik vind dat best wel lekker werken. Ik dacht, mischien worden zo de servers minder belast ofzo? (heb daar geen verstand van hoor maar lijkt mij zo)

want ik heb nu bijv. de vraag wat voor maat dat inbusje heeft die de tremolo arm vasthoud. Er zijn vast wel mensen die dat weten en ik zou het zonde vinden om daar een heel topic voor te openen. maar dat is mijn mening :)

Mitch
23 januari 2009, 16:52
De server wordt belast door grote topics, niet door veel kleine dus die vlieger gaat sowieso niet op, maar leuk dat je meedenkt ;)
Vragen over onderdelen etc. horen dan weer niet hier thuis, dat kan gewoon in Elektrische Gitaren of Gitaren Diversen. Het subforum Algemeen is er uitstluitend om vragen en opmerkingen over Gitaarnet zelf te stellen. Ik gooi deze op slot, open gewoon in Elektrisch een topic met je vraag. Da's echt geen verspilling of zo hoor.