PDA

View Full Version : Is er nog niet uit welke kleur.



Boyvs
23 januari 2009, 13:46
Hallo,

Ik heb binnekort een optreden, en ik oefen met een squier uit de deluxe serie.
Heb thuis een Fender.

Ik dacht ik kan wel een keer me slagplaat vervangen, is een keer wat anders.
Mischien hele stomme vraag, waarop vele mensen stom op zouden reageren , ik plaats hem toch.

Wat voor slagplaat raad je me aan op deze gitaar : http://www.rockpalace.com/product/Squier-Vintage-Modified-Stratocaster-Olympic-White-RW

Vriendelijke Groeten!

Jailbird
23 januari 2009, 13:57
Ik zou een witte nemen, is het één geheel wit:rockon:

barno
23 januari 2009, 13:57
turtoise die er nu op zit is uitstekend imo, 3ply zwart (of wit) kan ook. voor de rest eigenlijk niks (ik hou niet van hanky panky op strats ...)
juz my 2 c

jimihattricks
23 januari 2009, 14:13
mint natuuuurlijk!

of gold anodised, ook vet

Gjalt
23 januari 2009, 15:20
gewoon mooi die tortoise houden !!

B0UDEWIJN
23 januari 2009, 16:52
Is al genoemd, maar: MINT GROEN!!!

Of anders, deze tortoise of bijv.cherry rood. Iig iets met rood, als je niet gaat voor mint.

Boyvs
23 januari 2009, 16:54
Ja ,mint.
Ik hou wel van vintage, hij begint ook al aardig te beschadigen enz. Want hij woord elke keer meegenomen door iemand in een tas. En vind dat gaaf.
Maar ik weet niet of mint het wat word.
weet niet wat het eind resultaat word.
Mint of wit heeft idd toch wel een vintage uitstraling

Koot
23 januari 2009, 17:04
Ik zou er niets aan veranderen. Houden zo, ziet er goed uit. Scheelt een hoop werk en kosten.

Ik begrijp alleen niet wat deze opmerking van je ermee te maken heeft:


....

Ik heb binnekort een optreden, en ik oefen met een squier uit de deluxe serie.
Heb thuis een Fender.

....

Boyvs
23 januari 2009, 17:07
Dat ik die Squier gebruik met het repeteren , En die Fender lijkt qua kleuren op die Squier.

Dat ze straks wel zien dat ik op een andere gitaar speel ( Fender dus ) Het lijkt allemaal onlogisch , maar het is voor de schoolband en mensen zien me regelmatig met die Squier door de school lopen.
A'fijn , als ik bij Bigone ben , zal ik wel kijken voor een witte/mint slagplaat.

Gearjunkie
23 januari 2009, 19:11
Dat ik die Squier gebruik met het repeteren , En die Fender lijkt qua kleuren op die Squier.

Dat ze straks wel zien dat ik op een andere gitaar speel ( Fender dus ) Het lijkt allemaal onlogisch , maar het is voor de schoolband en mensen zien me regelmatig met die Squier door de school lopen.
A'fijn , als ik bij Bigone ben , zal ik wel kijken voor een witte/mint slagplaat.

Wie ziet dat nu??
Ik zou hem echt zo laten, ziet er prachtig uit zo!!

aaronstonebeat
23 januari 2009, 19:18
En kenners zien het verschil tussen Squier en Fender sowieso wel.

orreltak
24 januari 2009, 09:35
ik vind die tortoise op zich al een mooie combo maar anders een witte pearloid zou ook niet verkeerd staan