PDA

View Full Version : Vox VT30!!!!



Sinner1980
22 januari 2009, 19:10
Nou hij is binnen hoor, de Vox VT30 (uit de nieuwe lijn dus)!
Ik ben nog druk aan het testen en neem hem straks mee om te jammen maar dit is echt absurd en serieus de fijnste kleine amp die ik ooit heb gebruikt...
Dus weg met die Roland cubes en die Line 6 meuk, dit is de shit ,believe it!

Zodra ik uitgetest ben een uitgebreid en objectief review en die gaat goed uitpakken blijkt uit mijn enthousiasme...

Nou ik ga weer ff rammen...man man, wat vet!!!:rockon:

}{Metalmaster}{
22 januari 2009, 19:24
I Know man! Vox is gewoon kei goed! Ik heb het zelf ook helemaal niet met Marshall, Roland, peavey of line 6. Voor mij is Vox het ook helemaal! Gefeliciteerd!! Enneh, Have fun ermee;)

Jimwoud
22 januari 2009, 19:25
Wat is er anders aan dan die ad en xl serie?

episua
22 januari 2009, 20:02
Gefeliciteerd! Inderdaad een geweldige versterker voor dat geld!
@jimwoud: De nieuwe heeft 22 amps ipv 11, meer banken en patches waar in je geluiden kan opslaan en een afzonderlijk regelbare reverb.

P@T
22 januari 2009, 20:45
Gefeliciteerd, ik heb er vandaag ook een besteld maar dan met 15 watt.:dance:
Ik ben nog een huiskamergitarist, dus dit zou ruim voldoende moeten zijn.

Ben heel benieuwd naar je ervaringen, vooral hoe hij clean klinkt.

Mad mind
22 januari 2009, 21:54
Ik ben ook erg geïnteresseerd in de vt15 of 30 als oefenamp. Hoe zit het met de kost van beiden amps en dit tov hun kunnen? Is dit zowat de beste low budget amp die je vandaag de dag kan kopen?;)

heavy-metal-thunder
22 januari 2009, 22:17
Ik ben ook erg geïnteresseerd in de vt15 of 30 als oefenamp. Hoe zit het met de kost van beiden gitaren en dit tov hun kunnen? Is dit zowat de beste low budget amp die je vandaag de dag kan kopen?;)


ik heb al 3 jaar een valvetronix AD30. Ik ben er supercontent mee. Voor thuis althans. heb hem al paar keer mee gepakt naar repetitie en daar klinkt dat voor geen meter. Dit heeft niet enkel te maken met de 10 inch speaker, want heb hem al op marshall 1936 en 1960 cabs aangesloten en dat was eigenlijk niet beter. Hij klinkt gewoon erg lekker op stil niveau. Staat bij mij altijd op minste vermogen achteraan (1W of zo??) en dan heb je eigenlijk pure lampensound (de eindtrap althans, want dat gaat over een 1 12AX7). Als je de attentuator achteraan luider zet, dan wordt dit signaal versterkt in een solid state gedeelte. Misschien daarmee dat luider minder wordt??

Sinner1980
22 januari 2009, 23:11
Ik ben ook erg geïnteresseerd in de vt15 of 30 als oefenamp. Hoe zit het met de kost van beiden gitaren en dit tov hun kunnen? Is dit zowat de beste low budget amp die je vandaag de dag kan kopen?;)

Durf ik niet te zeggen maar het is idd wel een top low budget amp en voor een 30 watt klinkt ie flink hard, sterker nog, ik heb net mn neef zijn 150watt Line 6 amp compleet omvergeblazen en niet eens zo zeer qua volume maar vooral qua sound, ik ben echt zwaar onder de indruk van dit ampje...

Sinner1980
22 januari 2009, 23:13
ik heb al 3 jaar een valvetronix AD30. Ik ben er supercontent mee. Voor thuis althans. heb hem al paar keer mee gepakt naar repetitie en daar klinkt dat voor geen meter. Dit heeft niet enkel te maken met de 10 inch speaker, want heb hem al op marshall 1936 en 1960 cabs aangesloten en dat was eigenlijk niet beter. Hij klinkt gewoon erg lekker op stil niveau. Staat bij mij altijd op minste vermogen achteraan (1W of zo??) en dan heb je eigenlijk pure lampensound (de eindtrap althans, want dat gaat over een 1 12AX7). Als je de attentuator achteraan luider zet, dan wordt dit signaal versterkt in een solid state gedeelte. Misschien daarmee dat luider minder wordt??

Hmmm, apart dan, bij mij vond ik m zacht al fijn klinken maar ik begon pas echt te lachen toen ie zo'n beetje half open stond. Nou schijnt de VT serie ook wel een goede verbetering te zijn op de AD serie, misschien dat dat scheelt..

Sinner1980
22 januari 2009, 23:14
Gefeliciteerd, ik heb er vandaag ook een besteld maar dan met 15 watt.:dance:
Ik ben nog een huiskamergitarist, dus dit zou ruim voldoende moeten zijn.

Ben heel benieuwd naar je ervaringen, vooral hoe hij clean klinkt.

Idd ruim voldoende, ik had net al even paniek met de buurtjes...

Sinner1980
22 januari 2009, 23:17
Ben heel benieuwd naar je ervaringen, vooral hoe hij clean klinkt.[/QUOTE]

Clean, klinkt lekker hhor. Ik speel altijd een beetje bluesy over de brug pickup en dat klinkt lekker warm en vol, niks mis mee

q-elvis-p
23 januari 2009, 00:11
Wat is er anders aan dan die ad en xl serie?

dude, check de website van vox: http://www.voxamps.com/us/valvetronix/vt-series/

die vt serie is veel uitgebreider. Niet alleen meer modelling amps maar ook betere eq regeling en verschillende presets die op te slaan zijn...

laters

basszman
11 augustus 2010, 19:35
VOX zijn zeer goede versterkers heb ik gemerkt. Ik heb een paar keer bij een maat van me over een VOX gespeeld. Maar ik heb één vraagje bij de VT15. Heeft 'ie een FX loop?

Fireburst
11 augustus 2010, 21:33
dude, check de website van vox: http://www.voxamps.com/us/valvetronix/vt-series/

Stond net boven jouw post... als je een topic van 1.5jr gelden naar boven kan halen kun je meestal ook wel op een link klikken en zelf even kijken, toch ?
Het antwoord is : enkel de VT100 heeft een loop.

Welkom op het forum trouwens.

J.B.
18 augustus 2010, 16:55
Hier is-ie ook net binnen. Eerste indrukken: klinkt erg lekker clean, maar de high-gain modellen zijn onbruikbaar. Effecten klinken lekker.