PDA

View Full Version : mensen geflipt door Deftones



jantje
17 december 2001, 22:10
he zijn dr nog meer mensen zoals ik?
die helemaal gek zijn op de Deftones?
die muziek is echt makkelijk te spelen, en zelf uit te zoeken. verder speel ik ook SOAD en dreadlock pussy, weet er iemand nog andere bands die net iets moeilijker zijn om te spelen maar we binne deze genres zitten?

Ibanez
18 december 2001, 15:57
Misschien moet dit het forum 'bands''?

gangsta
18 december 2001, 19:54
ja daar moeten "we" ook maar iets meer op gaan letten, maar dat komt omdat hier t meest gereageerd woord

jantje
18 december 2001, 20:01
tsja

puvin
18 december 2001, 21:23
ik ben zot van de deftones in elk geval :wink:

jantje
18 december 2001, 21:59
TOCH NOG IEMAND!!!!!! MOOI!
ik neem aan dat je ook gitaar speelt?

heb je toevallig nog wat tabs?

Grandma_Placenta
18 december 2001, 22:39
DEFTONES, mijn favoriete band na NIrvana en SMashing Pumpkins. MASCARA RULES!

jantje
18 december 2001, 23:09
ik vin dat tussenstuk van 7 words erg vet!

na like a pig when your big fu*kin' big fu*kin AAAAAAAAAAAAAAPEEEEE!!!!!!!

dat is gewoooooooooooon om gek van te worren en om je speakers bij opp te blazen. En wanneer ik het mee speel is het helemaal tof.

maar dat heb ik bij meer nummers van de Deftones overigens!!!!! (niet alleen bij Deftones hoor)

Anavrin
19 december 2001, 00:37
DEFTONES RULEZZZ!!!
Zelfde genre (iets harder): Coal Chamber, Hed Pe en de eerste cd van Incubus

Ditmar
19 december 2001, 13:17
Mag ik effe zeggen dat ik een groot liefhebber ben van nu-metal en aanverwante muziekstromingen, maar de Deftones vind ik toch wel zo ontzettend waardeloos...... (nou ja, ze hebben 2 goeie nummers, je raadt vast al welke)

jantje
19 december 2001, 14:54
ze hebbe wel meer goeie nummers dan 2.

technisch stelt het misschein niet veel voor. maar dat zal mij een zorg wezen. zolang het maar goed klinkt.

Outshine
22 december 2001, 01:51
technisch stelt het misschein niet veel voor. maar dat zal mij een zorg wezen. zolang het maar goed klinkt.



Ook al vind ik de Deftones zwaar kut, die opmerking die je daar maakt ben ik het zeer mee eens !!!

Ditmar
22 december 2001, 14:46
Op 2001-12-19 14:54, schreef jantje:
ze hebbe wel meer goeie nummers dan 2.

technisch stelt het misschein niet veel voor. maar dat zal mij een zorg wezen. zolang het maar goed klinkt.



De muziek is best aardig, alleen die zanger klinkt altijd alsof ie net keihard anaal gepenetreerd is. Dat verneukt het gewoon helemaal.

Kitaarhiero
24 december 2001, 12:03
Ja, my own summer heeft echt een vet rif (tuuduuduudududu) maar die zanger hè? Growl en Brawl.

Noctiis
24 december 2001, 14:09
De muziek is best aardig, alleen die zanger klinkt altijd alsof ie net keihard anaal gepenetreerd is. Dat verneukt het gewoon helemaal.


Vandaar de text; "Shove it, shove it!!"
Krijg je als je anaal gepenetreerd word tijdens het zingen he? ghehehe :razz:

Ditmar
24 december 2001, 19:45
Dat geeft inderdaad wel een nieuwe betekenis aan shove it...:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Dila
25 december 2001, 14:59
ik vind de deftones wel vet. we gaan misschien dat ene nummer van ze doen 'back to school'

jantje
28 december 2001, 23:21
back to school is voor een gitarist ERG SAAI om te spelen. maar klinkt opzich niet slecht (k vin dat ze betere nummers hebben)

Joey
2 januari 2002, 11:23
Op 2001-12-22 01:51, schreef Outshine:


technisch stelt het misschein niet veel voor. maar dat zal mij een zorg wezen. zolang het maar goed klinkt.



Ook al vind ik de Deftones zwaar kut, die opmerking die je daar maakt ben ik het zeer mee eens !!!


Ik ook! AC/DC rules!!! :grin:

Phizer
7 januari 2002, 15:50
Deftonez ? daar vind ik niezoo veel aan....
beetje te ruig (negatief hier)
Ik vind ruige muziek best tof maar zoiets als deftonez.....nee niet mooi

Kitaarhiero
7 januari 2002, 20:55
Op 2001-12-25 14:59, schreef Dila:
ik vind de deftones wel vet. we gaan misschien dat ene nummer van ze doen 'back to school'

Dat nummer klinkt zo VALS! (en nee, niet op de manier van Hendrix nee! [zie gitaristen forum]) die zanglijn is echt niet om aan te horen! ik dacht dat marilyn Manson vals zong maar die zingt prachtig op toon vergeleken met die gast van de deftones!

Nee... de zang mogen ze weglaten...

anoniem
27 januari 2002, 20:35
Ik heb de Deftones vorig jaar op waldrock gezien, en dat was zwaar klote.
Moreno was dronken en stoned en wat hij allemaal uitkraamde was niet om aan te horen.
De rest van de band probeerde er nog wat van te maken, als Moreno de zanger van mijn band was had ik hem er al lang uit gesmeten.

jantje
27 januari 2002, 21:17
klopt toen waren ze heel slecht. Maar dat was in de heineken music hall echt niet het geval