PDA

View Full Version : marblewood van top naar toets



gertgert
21 januari 2009, 10:29
Het begin van telecasterproject is niet zo best verlopen.
De plank essen die ik had was zo krom dat je er misschien een leuke wipwap aan hebt,
maar voor een body niet meer te gebruiken was.

Het marblewood wat ik voor de top wilde gebruiken werd opgevreten door de vandiktebank:
http://img124.imageshack.us/img124/5089/hap4ud5.jpg

Gelukkig heb ik nog een top.
Ik kende het hout niet, maar was al wel bang voor moeilijke bewerking, door de wilde tekening in het hout.

Uiteindelijk heb ik van het resterende deel nog 3 toetsen kunnen zagen..
http://img124.imageshack.us/img124/4012/toetsen2eb0.jpg
http://img124.imageshack.us/img124/9753/toetsen1yv6.jpg

st.robot
21 januari 2009, 10:42
wow, ik ben niet zo voor van dat quilted, spalted,... gedoe . maar dit hout vind ik wel zeer mooi (zeker voor toets, als top had het misschien wat druk geweest voor mij)

is zo'n hout makkelijk verkrijgbaar, ik had er nog nooit van gehoord eigenlijk

barno
21 januari 2009, 13:29
zou tof zijn om met de onderste twee toetsen een dubbelneck te maken, met dat gelijklopend patroon ...

pueblo
21 januari 2009, 14:48
zalige stukjes hout

pim raaijmakers
21 januari 2009, 15:26
erg mooi hout. waar is dat te krijgen?

gertgert
21 januari 2009, 16:09
erg mooi hout. waar is dat te krijgen?

pm me maar even

aaronstonebeat
21 januari 2009, 20:36
... Het marblewood wat ik voor de top wilde gebruiken werd opgevreten door de vandiktebank:
http://img124.imageshack.us/img124/5089/hap4ud5.jpg


Dat 'n vandiktebank zoiets kan aanrichten :eek:

jan jansen
21 januari 2009, 20:47
zalige stukjes hout
yep,

heb ik ook liggen voor 2 telecasters..,:blast::blast:


jj

pim raaijmakers
21 januari 2009, 20:50
gertgert, je hebt pm. dank alvast

G.G.
21 januari 2009, 21:22
erg mooi hout. waar is dat te krijgen?



pm me maar even



gertgert, je hebt pm. dank alvast

Ff als mod:

Jongens, het viel o.a. mij en Ernieman op dat er steeds meer gespammed, werk aangeboden en gevraagd wordt op het forum. Vaak niet geheel tegen de regels, maar meestal wel in een ernstig grijs gebied. Ook de 3 reacties hierboven lijken erop dat er achter de schermen een handeltje gaande is (waarschijnlijk niet bewust tegen de regels in).

Dus als je iemand aan een mooi stukkie hout wilt helpen, of je hebt interesse in iets dat je ziet, doe dan alles via PM en niets via het forum, ook niet verwijzingen zoals de 3 posts hierboven.

pim raaijmakers
22 januari 2009, 06:10
mijn excuses. was niet mijn bedoeling....

gertgert
22 januari 2009, 09:28
mijn excuses. was niet mijn bedoeling....

idem.

Terug naar topic: de stukjes hebben inmiddels een bestemming gevonden in 2 eigen projecten. Een backpacker (hedge) en een parlour-model. Foto's volgen t.z.t.

jan jansen
23 januari 2009, 06:38
[QUOTE=G.G.;1931171]Ff als mod:

Jongens, het viel o.a. mij en Ernieman op dat er steeds meer gespammed, werk aangeboden en gevraagd wordt op het forum. Vaak niet geheel tegen de regels, maar meestal wel in een ernstig grijs gebied. Ook de 3 reacties hierboven lijken erop dat er achter de schermen een handeltje gaande is (waarschijnlijk niet bewust tegen de regels in).


Om bovenstaande eens naar voren te brengen:Verbied dan gewoon het te koop aanbieden van artikelen in alle vormen.
Kijk eens wat mensen soms in hun signature hebben staan....want waar leg je de grens.

jj

G.G.
23 januari 2009, 08:34
[quote=G.G.;1931171]Ff als mod:

Jongens, het viel o.a. mij en Ernieman op dat er steeds meer gespammed, werk aangeboden en gevraagd wordt op het forum. Vaak niet geheel tegen de regels, maar meestal wel in een ernstig grijs gebied. Ook de 3 reacties hierboven lijken erop dat er achter de schermen een handeltje gaande is (waarschijnlijk niet bewust tegen de regels in).


Om bovenstaande eens naar voren te brengen:Verbied dan gewoon het te koop aanbieden van artikelen in alle vormen.
Kijk eens wat mensen soms in hun signature hebben staan....want waar leg je de grens.

jj

Dat is de gehanteerde grens, in je sig mag, daarbuiten niet, maar daar gaat dit topic niet over en we gaan het topic ook daar niet verder voor gebruiken.

On topic..... die prachtige toetsen, ga verder jongens.