PDA

View Full Version : Politoerder present



Ron van Zaltbommel
20 januari 2009, 09:20
Hallo,
Ik ben Ron van Zaltbommel en eerlijk gezegd redelijk a-muzikaal. Reden dat ik me toch aangemeld heb op dit forum is dat ik hier veel vragen en sprookjes tegen kwam over politoeren en de materialen die daarbij gebruikt worden. Op zich niets nieuws aangezien dat helaas op veel plaatsen het geval is maar natuurlijk wel erg jammer als je je kleurenblind moet zoeken naar informatie en/of materialen om je instrument (weer) netjes te politoeren. Daarom is het wellicht prettig om te weten dat wij als een van de laatsten in Nederland nog gewoon alle produkten op voorraad hebben om te politoeren en dat je van harte welkom bent om eventuele vragen die je over dat onderwerp hebt te stellen. We weten uit eigen ervaring dat het erg lastig kan zijn om de goede antwoorden tussen de vele sprookjes uit te vissen en delen onze kennis op dit gebied dan ook graag om te voorkomen dat politoeren helemaal iets uit een grijs verleden wordt waar niemand nog iets van weet. Als je een vraag hebt stuur die dan even per mail omdat ik niet dagelijks dit forum zal bezoeken. Je kunt me bereiken via info@rons.biz en op onze website www.rons.biz vindt je zowel een beknopte beschrijving van het politoerproces als de daarbij gebruikte materialen en zelfs informatie over de cursussen die we op dat gebied verzorgen.

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Met glanzende groet,

Ron

Harry
20 januari 2009, 15:50
je kunt het ook zien als een vraagbaak of zoiets. Kan leerzaam zijn.