PDA

View Full Version : Vraagje Ibanez Roadstar II RS 530



keessie
19 januari 2009, 22:49
Hallo ik heb een vraag ?
Ik heb een vriend die een roadstar heeft maar zelf geen gitaar speelt,
hoj wil hem graag verkopen en vroeg aan mij wat hij evt waard zou zijn.
Ik ken deze gitaren niet goed en zie er weinig tekoop staan ?
Weet ieman de waarde van deze gitaar??
Gr Kees
het is dus een Ibanez roadstar serie II RS 530http://i490.photobucket.com/albums/rr265/keessie/ibanez.jpg

vulvasonic
19 januari 2009, 23:12
Deze gitaren zijn in ieder geval veel meer waard dan ze daadwerkelijk opleveren op de 2de hands markt. Je koopt ze voor een drol, maar ze zijn robuust, degelijk en ze zitten gewoon goed in elkaar. Ik zou er dus niet zonder meer afstand van doen.


daar mag je het mee doen :satisfie:

Sinner1980
19 januari 2009, 23:18
Deze gitaren zijn in ieder geval veel meer waard dan ze daadwerkelijk opleveren op de 2de hands markt. Je koopt ze voor een drol, maar ze zijn robuust, degelijk en ze zitten gewoon goed in elkaar. Ik zou er dus niet zonder meer afstand van doen.


daar mag je het mee doen :satisfie:

Lekker zinloos antwoord, HIJ(de topicstarter) verkoopt hem toch niet zelf, het gaat om een vriend van hem.

Gewoon ff kijken wat ze zo'n beetje opbrengen (google!) en vervolgens op marktplaats trappen, komt het vast wel goed...
Als hij geen idee van de waarde heeft (wat vaag is want zo'n gitaar komt niet op het strand aanspoelen ) dan zet ie m op bieden en zodra hij $tekens in zn ogen krijgt verkoopt ie m, simple as that:satisfie:

keessie
20 januari 2009, 08:55
Lekker zinloos antwoord, HIJ(de topicstarter) verkoopt hem toch niet zelf, het gaat om een vriend van hem.

Gewoon ff kijken wat ze zo'n beetje opbrengen (google!) en vervolgens op marktplaats trappen, komt het vast wel goed...
Als hij geen idee van de waarde heeft (wat vaag is want zo'n gitaar komt niet op het strand aanspoelen ) dan zet ie m op bieden en zodra hij $tekens in zn ogen krijgt verkoopt ie m, simple as that:satisfie:

Ja dat is natuulijk wel heel simpel maar als je geen richt lijn heb ?
je weet wel als je zelf bied dan bied je nooit de waarde van iets :D
iedereen wil iets leuks voor weinig haha;)

Luke-wannabe
20 januari 2009, 09:02
Lekker zinloos antwoord, HIJ(de topicstarter) verkoopt hem toch niet zelf, het gaat om een vriend van hem.

Gewoon ff kijken wat ze zo'n beetje opbrengen (google!) en vervolgens op marktplaats trappen, komt het vast wel goed...
Als hij geen idee van de waarde heeft (wat vaag is want zo'n gitaar komt niet op het strand aanspoelen ) dan zet ie m op bieden en zodra hij $tekens in zn ogen krijgt verkoopt ie m, simple as that:satisfie:
Wat is dat toch met dat gebash hier de laatste tijd? Doe eens normaal. Iemand als Vulva kun jij ongetwijfeld nog een HOOP van leren.

Ibanez Roadsters zijn, zoals Vulva al aangaf, super gitaren die minder waard zijn dan eigenlijk zou moeten. Veel meer dan 300-350 is deze gitaar niet waard, maar spelen en klinken doen ze!

keessie
20 januari 2009, 09:17
Wat is dat toch met dat gebash hier de laatste tijd? Doe eens normaal. Iemand als Vulva kun jij ongetwijfeld nog een HOOP van leren.

Ibanez Roadsters zijn, zoals Vulva al aangaf, super gitaren die minder waard zijn dan eigenlijk zou moeten. Veel meer dan 300-350 is deze gitaar niet waard, maar spelen en klinken doen ze!

Kijk bedankt luke zulke antwoorden hebben we wat aan .
ik begrijp het ook allemaal niet hoor als je geen zin heb om te antwoorden doe het dan niet !
Het is toch een kleine moeite om iemand op weg te helpen daar is een forum voor toch???
Of zal het nog te vroeg in de ochtend wezen??:???:hmmm

Luke-wannabe
20 januari 2009, 11:21
Ach je moet het ook van de andere kant zien. Er komen hier 80.000 mensen per week een vraag stellen waar al vaker over gepraat is, maar al dat gebash vind ik persoonlijk absoluut niet nodig.

stratlover
20 januari 2009, 12:25
You go, bro !!