PDA

View Full Version : Stemoproep Reissue PGM200



Hollemans
19 januari 2009, 13:14
Beste allen,

Er kan gestemd worden door iedereen voor een tweede geplande Reissue uitgave in april van een van Paul Gilbert's signatures. De pgm100jb komt al met een reissue. Als ik het zo inschat gaat de strijd om de PGM200 en de PGM800. Gezien de PGM200 bijna niet te krijgen is en ik deze heel graag wil hebben vraag ik jullie om een kleine moeite om de volgende site te openen en te stemmen op de 200. Ik zoek al jaren naar deze.

http://www.ibanez.co.jp/PGM20/list.html

Een ander kan natuurlijk ook, maar overweeg aub of je deze ook graag zou willen hebben...

Mijn dank is groot! :cheerup::cheerup::cheerup:

Ook leuk:
(http://www.ad.nl/cultuur/gitaar/2948002/Hier_zijn_er_maar_250_van.html)

Albert

beruk
19 januari 2009, 13:19
Hoewel ze natuurlijk geen LH er tussen hebben staan, heb ik toch gestemd.

JeroenSchaaf
19 januari 2009, 13:23
Alhoewel ik totaal niet van die gitaar soorten hou, heb ik toch even gestemd voor je!

Hollemans
19 januari 2009, 13:31
Alvast dank, om even te laten zien dat ik echt een fan ben:

http://img204.imageshack.us/img204/6803/pgms02vk8.th.jpg (http://img204.imageshack.us/my.php?image=pgms02vk8.jpg)

http://img90.imageshack.us/img90/1345/pgms01th5.th.jpg (http://img90.imageshack.us/my.php?image=pgms01th5.jpg)

Thanks!!

Noid
19 januari 2009, 16:59
Hohoho, je hebt er toch al genoeg? (Tuurlijk heb ik even voor je gestemd).. Ik hoop dat het je lukt om genoeg stemmen te verzamelen.

B0UDEWIJN
19 januari 2009, 17:24
Wow je hebt idd wel een mooie collectie.
De PGM200 is de originele paul gilbert signature toch? Die kleuren hebben wel wat weg van de JEM 20th anniversary van Ibanez.... dus natuurlijk even voor je gestemd;)

pannekoek
19 januari 2009, 17:39
mijn stem heb je ook, erg gave gitaar zeg!
samen met de pgm300 de mooiste

Bram+
19 januari 2009, 17:42
PGM200 zou sowieso ook mijn keus zijn. Vet ding is dat.

Sinner1980
19 januari 2009, 18:08
Brrrrrrr, wat een lelijk ding zeg, maar goed, toch even voor je gestemd...
Zo ben ik nou eenmaal, ik hoop dat je m via deze weg weet te bemachtigen:satisfie:

Daniël4
19 januari 2009, 18:12
Walgelijke kleuren zo bij elkaar, altijd al een hekel aan gehad, maarja stem wel ff voor je.

Sinner1980
19 januari 2009, 19:02
Walgelijke kleuren zo bij elkaar, altijd al een hekel aan gehad, maarja stem wel ff voor je.

Idd, meer een zuurstok als een gitaar, maar goed...over smaak valt niet te twisten, toch denk ik dat er weinig mensen stemmen op deze My Little Pony versie..

Paulusstrat
19 januari 2009, 19:10
toen ik deze gitaren voor het eerst zag, dacht ik dat dit een grap was. Naar mijn mening hebben die gitaren te veel kleurtjes. Maarja heb toch even voor je gestemd.:)

sjaak1990
19 januari 2009, 19:33
Waarom juist die kleur? Heb ook maar ff gestemd :dance:

bart_g
19 januari 2009, 19:37
Ik vind het ook niks, maar ik help je graag je verzameling compleet te maken. Ik heb dus ff voor je gestemd!

Flipkoos
19 januari 2009, 19:39
WIEHOEEEE! Eindelijk een gitaar die bijna net zo lelijk is als mijn Parker haha!!!

Nee hoor, mijn stem heb je.

Mukkez
19 januari 2009, 20:04
Ik heb ook even gestemd, ik zie trouwens dat je mijn keuze ook al hebt :seriousf:

macwilliams
19 januari 2009, 20:29
aztubriefd.
heb voor je gestemd!



Mijn dank is groot! :cheerup::cheerup::cheerup:

Albert

telecastermaster
19 januari 2009, 20:55
Ik vind dit soort gitaren echt vreselijk. Omdat ik op geen enkele wijze wil meewerken aan de verspreiding en promotie van dit soort gitaren (door bij Ibanez de valse indruk te wekken dat ik ook maar in potentie geinteresseerd zou zijn) kan ik je verder niet helpen.
Veel succes verder met je collectie.

3ss
19 januari 2009, 21:08
haha, voor mij maakt het niks uit :) PGM900!

Soulflyhigh
19 januari 2009, 22:40
Sorry toch de PGM 300 gekozen. Ik wacht alweer een tijdje op een PGM met een floyd. Maar ja zolang Paul Floyds niet ziet meer ziet zitten is er een kleine kans. Daar ben ik voor gegaan :)

Sinner1980
19 januari 2009, 22:54
Ik vind dit soort gitaren echt vreselijk. Omdat ik op geen enkele wijze wil meewerken aan de verspreiding en promotie van dit soort gitaren (door bij Ibanez de valse indruk te wekken dat ik ook maar in potentie geinteresseerd zou zijn) kan ik je verder niet helpen.
Veel succes verder met je collectie.

Eigenlijk heb je nog gelijk ook, er zijn al genoeg Pipo de clown gitaren op de markt...

Orpheo
19 januari 2009, 23:18
Ik vind dit soort gitaren echt vreselijk. Omdat ik op geen enkele wijze wil meewerken aan de verspreiding en promotie van dit soort gitaren (door bij Ibanez de valse indruk te wekken dat ik ook maar in potentie geinteresseerd zou zijn) kan ik je verder niet helpen.
Veel succes verder met je collectie.

ben jij nu altijd zo'n azijnpisser? er zijn genoeg gasten die dit een te gekke gitaar vinden. Dat jij nu alleen een stijve plasser krijgt van een tele, is je goed recht. ik vind tele's ook te gek. maar de PGM200 vind ik OOK te gek. ik heb de TS gewoon geholpen. Je hebt de mond vol van 'anderen helpen normen waarden' blablabla. alsof we fuckin de premier op het forum hier hebben. maar als 't puntje bij paaltje komt, weiger je gewoon die kerel te helpen met z'n droomgitaar te verkrijgen. hij betaalt er zelf voor, for cryin' out loud!! Weet je, ik vraag mijn zus, oma, tante, moeder, neefjes en nichtjes ook te stemmen. op de gitaar, dat ten eerste, en ten tweede, om jou een dosis lachgas te bezorgen. wellicht zie je 't allemaal wat minder depri in dan. damn...

Hollemans
20 januari 2009, 08:54
Bedankt allen die gestemd hebben!! Als iemand werkelijk een ander wil hebben begrijp ik dat je voor een ander kiest. Als je er niet aan mee wilt werken, prima, respecteer ik.

Even ingaand op wat ik er mooi aan vind: Ik speel graag RG modellen, die liggen mij erg prettig. Daarnaast vind ik het blauwe erg gaaf in combi met het felle roze-achtige. Ja inderdaad, het heeft iets zuurstokachtigs, ik vind het wel kicke. Daarnaast de combinatie met 3 humbuckers: geweldig! :speed:

Ik zou ook graag de 600 en 700 nog willen hebben. De 301 krijg ik vast nog wel eens. Maar de 600 en 700 zijn vrij duur, en die komen nog wel eens voorbij, de 200 in goede staat erg zelden. De 10th, waar je niet uit kan kiezen staat er niet bij, die wil ik ook nog graag.

Nogmaals dank voor jullie reacties.

Albert

JimiDylan
20 januari 2009, 09:02
Ik heb ook nog even voor je gestemd, hoewel ik persoonlijk liever die Iceman had gezien, maar ik weet dat mits ik niet opeens een enorme bankrekening heb, ik m toch niet ga kopen. En inderdaad telecastermaster, je mag best wat socialer doen ;)

Dick Wolkendeck
20 januari 2009, 09:39
Ik heb ook gestemd op de 200. Heb je de 300 met HSS al eens gezien? Die lijkt me wel wat voor je ;)


Ikzelf zou die reversed Iceman met SSS wel willen. *kwijl*

Dio
20 januari 2009, 09:51
Hey hollemans, ik wil best voor die 200 stemmen, maar dan wil ik die PGM90th van jou wel in ruil :D

Daan_B
20 januari 2009, 10:16
Walgelijke kleuren zo bij elkaar, altijd al een hekel aan gehad, maarja stem wel ff voor je.

Vind ik ook hoor, alhoewel die rode wel iets heeft, dus heb daar maar op gestemd:).

Nitefly7
20 januari 2009, 10:37
Waarom die gekke 200 ? en niet de 800 ?
ik vind de 800 eigenlijk mooier, dat hout, geen sharkfins...

nou ja, ik kan ze zelf toch nooit halen denk ik (en dan zou ik 'n 301 halen..) dus stem ik op de 200 voor je..!

-moet je me wel beloven dat je ook zo'n shot met 'n roze overhemd laat maken, want ondanks mijn niet-stylisten aard, vond ik die combinatie wel erg stage-worthy...-

ik zie die PGM90th wel voor m'n deur verschijnen als token of gratitude neem ik aan.. ?

@Hollemans; heb je de bridge HB van je PGM500 nu veranderd.. ? waarom en -foei!-


Beste allen,

Er kan gestemd worden door iedereen voor een tweede geplande Reissue uitgave in april van een van Paul Gilbert's signatures. De pgm100jb komt al met een reissue. Als ik het zo inschat gaat de strijd om de PGM200 en de PGM800. Gezien de PGM200 bijna niet te krijgen is en ik deze heel graag wil hebben vraag ik jullie om een kleine moeite om de volgende site te openen en te stemmen op de 200. Ik zoek al jaren naar deze.

http://www.ibanez.co.jp/PGM20/list.html

Een ander kan natuurlijk ook, maar overweeg aub of je deze ook graag zou willen hebben...

Mijn dank is groot! :cheerup::cheerup::cheerup:

Albert


Wow je hebt idd wel een mooie collectie.
De PGM200 is de originele paul gilbert signature toch? Die kleuren hebben wel wat weg van de JEM 20th anniversary van Ibanez.... dus natuurlijk even voor je gestemd;)

nee, de PGM100 (of nu de PGM10th) is de orginele PGM.. en de Jem20th lijkt niet echt op die gitaren hoor.. tenzij je't over een psychedelisch effect hebt (de Jem20th is doorzichtig met van die glasfiber-draadjes erin..) !

Hollemans
20 januari 2009, 10:46
Waarom die gekke 200 ? en niet de 800 ?
ik vind de 800 eigenlijk mooier, dat hout, geen sharkfins...

nou ja, ik kan ze zelf toch nooit halen denk ik (en dan zou ik 'n 301 halen..) dus stem ik op de 200 voor je..!

-moet je me wel beloven dat je ook zo'n shot met 'n roze overhemd laat maken, want ondanks mijn niet-stylisten aard, vond ik die combinatie wel erg stage-worthy...-

ik zie die PGM90th wel voor m'n deur verschijnen als token of gratitude neem ik aan.. ?

@Hollemans; heb je de bridge HB van je PGM500 nu veranderd.. ? waarom en -foei!-



Omdat de 200 veel zeldzamer is dan de 800 wil ik die. En de 500 heeft best wat weg van de 800, dus de 200 is een qua verschil groter. Ik zal een foto maken als het zover komt. Ik zou mijn 90thham bijna ruilen voor een pgm200 in perfecte staat!

Ik heb de PGM500 zo gekocht, het is wel hetzelfde element. Honderden kilometers ervoor gereden. Als ik het element in orginele kleur vind zet ik die erin natuurlijk. Thanks!!

Yes we can! 8-)

telecastermaster
20 januari 2009, 12:28
ben jij nu altijd zo'n azijnpisser? er zijn genoeg gasten die dit een te gekke gitaar vinden. Dat jij nu alleen een stijve plasser krijgt van een tele, is je goed recht. ik vind tele's ook te gek. maar de PGM200 vind ik OOK te gek. ik heb de TS gewoon geholpen. Je hebt de mond vol van 'anderen helpen normen waarden' blablabla. alsof we fuckin de premier op het forum hier hebben. maar als 't puntje bij paaltje komt, weiger je gewoon die kerel te helpen met z'n droomgitaar te verkrijgen. hij betaalt er zelf voor, for cryin' out loud!! Weet je, ik vraag mijn zus, oma, tante, moeder, neefjes en nichtjes ook te stemmen. op de gitaar, dat ten eerste, en ten tweede, om jou een dosis lachgas te bezorgen. wellicht zie je 't allemaal wat minder depri in dan. damn...

Ik kreeg al een dosis lachgas om je post, man.:D Hou het er maar op dat ik gewetensbezwaren heb. ;) En wat je familie betreft: he, it's free country, dus ga je gang...

Hendriks
20 januari 2009, 12:35
Ik heb gestemt , maar wel een beetje met een dubbel gevoel , vind het een verschrikkelijk , maar als je een mede gitarist kunt helpen ,vooruit dan maar. Als ze bij Ibanez nou maar niet naast hun schoenen gaan lopen.
Ik kan de visie van Telecastermaster wel volgen.

Tony L
20 januari 2009, 14:18
@Hollemans
Gave collectie man! Welke vind je het lekkerste spelen en / of het lekkerste klinken? (lekker subjectief :seriousf:)

Hollemans
20 januari 2009, 20:24
@Hollemans
Gave collectie man! Welke vind je het lekkerste spelen en / of het lekkerste klinken? (lekker subjectief :seriousf:)

Tja, das lastig. Allereerst natuurlijk de keuze tussen tremelo (100jb/500ca) of niet (de rest) daarna voornamelijk elementkeuze, en de halzen zijn allen erg verschillend. De een heeft wat meer twang als de ander, en de pgm900 is eigenlijk geen PGM, maar ja, hoort erbij he 8-)

Als ik zou moeten kiezen zou ik de 90th ham houden. Hier merk je werkelijk kwaliteitverschil en dat deze erg strak in elkaar zit. Die van mij is ook in superstaat, bijna elke overigens, maar deze heeft iets speciaals. Wat dat betreft zou ik overigens liever een pgm301 hebben dan de 300, want ben niet zo'n tremelofreak.

Bedankt weer voor de stemmen op de PGM200!!

Albert

Brewskie
20 januari 2009, 20:35
Zonder last te hebben van waarden en normen ofwel principes, kostte het me dan ook geen moeite om op deze gitaar te stemmen.

Maar lelijk vind ik 'm wel. ;)

Hollemans
21 januari 2009, 11:48
wow, 790 views, als daarvan 10% heeft gevote op de PGM200!! :cheerup::cheerup::cheerup:

Hollemans
24 januari 2009, 12:14
(ahum) kickje

F*R*E*A*K
24 januari 2009, 12:31
Kan je trouwens meerdere keren stemmen?
Daar lijkt het namelijk wel op....

Altijd een voorliefde gehad voor foutkleurige ibbie's :D

euroboy
24 januari 2009, 12:42
Alles om andere mensen een pleziertje te doen;) Kost bijna geen moeite en we maken jou er heel erg blij mee dus stemmen iedereen!!

J.G.
24 januari 2009, 12:46
Kan je trouwens meerdere keren stemmen?
Daar lijkt het namelijk wel op....



Als je elke keer je internetbestanden opkuist kan je keer op keer stemmen ja

Nocki
24 januari 2009, 13:01
Leuk! ik heb ook gestemd. denk er nu opeens over na dat ik jaren op zn plectra heb gespeeld. Vond ik toen zelf de lekkerste van allemaal :)

robostrat
24 januari 2009, 13:08
Heb ook even gestemd ( hoewel ik het de verschrikkelijkste van het rijtje vond ) :confused:

Hollemans
24 januari 2009, 17:57
Als je elke keer je internetbestanden opkuist kan je keer op keer stemmen ja


Tja, en ben ook bang dat als je een wisselend IP adres hebt dat het ook kan. Wellicht is hier ook een trucje voor...(?) om te zien dat dat gebeurt. Maar ach. Ik verwacht zo dat de 200 erg ver komt. Heb nog een oproepje geplaatst op jemforum voor een 200, maar weer geen reactie :(

Thx!

Anders Destium
24 januari 2009, 18:07
Zelf zou ik eerder voor de 500 of 800 gaan, maar voor jou heb ik op de 200 gestemd :) Een 300 of 301 vinden is niet zo moeilijk volgens mij, maar de 90HAM (http://s20.photobucket.com/albums/b233/Anders_Destium/Ibanez%20PGM90HAM/?action=view&current=DSCN0055klein.jpg) is en blijft natuurlijk de mooiste (en grootste pimp) PGM :rockon:


Trouwens wel een gave actie van Ibanez, ik zou het leuk vinden als meer producenten op deze manier peilen waar (nog) vraag naar is!

Martijn-w
24 januari 2009, 18:23
Zonder die f-sleutels zouden die gitaartjes veel mooier zijn.

Anders Destium
24 januari 2009, 22:10
Die maken deze gitaren juist af, heiden!

Bram+
24 januari 2009, 22:21
Zonder die f-sleutels zouden die gitaartjes veel mooier zijn.
Een RG bedoel je?:D

Hollemans
25 januari 2009, 13:37
Zelf zou ik eerder voor de 500 of 800 gaan, maar voor jou heb ik op de 200 gestemd :) Een 300 of 301 vinden is niet zo moeilijk volgens mij, maar de 90HAM (http://s20.photobucket.com/albums/b233/Anders_Destium/Ibanez%20PGM90HAM/?action=view&current=DSCN0055klein.jpg) is en blijft natuurlijk de mooiste (en grootste pimp) PGM :rockon:

Ah!! mijn PGM90ham zielverwant :speed:

de 300 is nog niet zo makkelijk gezien die niet overal gemaakt worden. Wel erg goed ook. De 301 zoek ik ook nog natuurlijk :)

Goridian
25 januari 2009, 13:39
Kleur combinatie is niet echt mijn smaak, maar goed toch even op je gitaar gestemd!

Hollemans
26 januari 2009, 22:29
http://www.ad.nl/cultuur/gitaar/2948002/Hier_zijn_er_maar_250_van.html

Gehe :seriousf::seriousf::seriousf:

Bram+
26 januari 2009, 22:43
Hehe vette shit. Die PGM90HAM is ook best sexy, alleen 'gebouwd door Paul Gilbert'?:D

Brewskie
26 januari 2009, 22:56
Wow, dat je zo'n dedicated fan bent, had ik nog niet door. Leuk man.

Nitefly7
26 januari 2009, 23:16
Hehe vette shit. Die PGM90HAM is ook best sexy, alleen 'gebouwd door Paul Gilbert'?:D

inderdaad... :D ??

Bram+
26 januari 2009, 23:21
Volgens mij is Paul Gilbert ook wel iets eerder endorsee geworden, de PGM100 is van 1989 dacht ik, de PGM200 al van 1990. Daarvoor speelde hij al op (custom) Ibanez gitaren (waaronder die Destroyer/Iceman hybride). Hij was al op het grote Summer NAMM 1987 feestje in ieder geval.

Hollemans
27 januari 2009, 17:27
Nee klopt helemaal, was er even niet bij. En ja, Gebouwd moet zijn ontworpen, heb geen prototypes helaas :chicken:

Hollemans
2 april 2009, 13:27
Jammer jongens, het is de PGM300 geworden. Erg vreemd, toch bedankt allen die wel gestemd hadden op de PGM200. Het lijkt dat er wel eerlijk gestemd is, en dat ze mensen (ook met diverse IP adressen) gefilterd hebben.

Op het Racer X forum wordt momenteel gerouwd in ieder geval. Een zwarte dag voor mij in PGM land!

B0UDEWIJN
2 april 2009, 14:11
Een zwarte dag voor mij in PGM land!

Veel sterkte in deze moeilijke periode :seriousf:

Hendriks
2 april 2009, 14:20
Gelukkig hebben we de foto's nog ;)

mesaman
2 april 2009, 18:37
pgm300??saai zeg...pfff..

ze hadden gewoon een groene met roze sleutels en andere gekkigheid moeten maken....