PDA

View Full Version : En hier is ie dan voor zijn eerste optreden op deze site: ...............



Kayt
19 januari 2009, 07:01
Hallo Gitaarliefhebbers,

Ben hier al heel wat keertjes als gast binnen komen vallen, en heb het idee dat dit toch wel The place to be is. Als ik wat Guitar Gear Google, kom ik ondanks het internationaal zoekkarakter toch op onze nationale trots terecht: Gitaarnet.nl
Gelijk maar even een vraagje om The House binnen te vallen, welke gitaarstandaard is handig als je jack in de weg zit? De gitaarstandaard die voor mijn vorige gitaar goed was, kan ik nu niet meer te gebruiken. Jack kwam bij de ouwe schuin uit het front, maar de nieuwe heb hem gewoon schuin rechts onder.
Wat ik speel? Rock natuurlijk. Is er nog iets anders dan? Jawel, nog meer rock. Harde en zachte. En vooral de zachte vind ik leuk. Of als het of jazz of blues lijkt is ook leuk. Soms ook wel wat Hill-song, maar vooral ballads. Mag dan graag een hele vette "RANG" als bodem leggen, lekker zuiver en vol om mooi overheen te kunnen solo-en. Solo ben ik zelf ook niet vies van, maar dan niet zo snel. Ben een echte en onvervalsbare slowhand. Maar ja, ik speel ook nog maar pas 27 jaar, en dan ga je niet meer zo wild tekeer.
Binnenkort zal ik een review over de Ibanez RGA321FBX ( 2008 ) schrijven. Moet nog even wat meer testwerk doen. Hou je nog even tegoed.
En nu ga ik eerst jullie input checken.

Kayt

budje
19 januari 2009, 07:36
Wilkommen!! (hier aan de kust de zeeuwse kust waar een ieder onbewust in het duits word aangesproken)

Maar ff serieus: Hallo! Mensen gaan vast vragen om foto's, zodat we het probleem kunnen zien (goed he, nu leg ik gewoon de schuld bij anderen!) Wie weet is het probleem ook wel op te lossen met een gitaarkabel met een haakse plug eraan, hangt een beetje van de gitaar/standaard af.

Zo'n ding dus (http://www.discostudio.co.uk/images/shopimages/16317.jpg)

Veel plezier hier!

Kayt
25 januari 2009, 13:13
Het probleem was eenvoudig verholpen met een andere standaard voor een nette prijs. Verkoop de standaard die nu over is gewoon in combinatie met de SA260FM. Hoor ik daar al een bod?

Groetjes,

Kayt