PDA

View Full Version : Rockband in Grunn.



Klaasj Vaak
18 januari 2009, 21:29
Gezocht, band en/of bandleden in stad Groningen om eens stevig van Jetje te geven. Helaas ben ik sinds kort gestopt met m'n bandje, had ook even geen behoefte aan een band, maar zo heel langzamerhand begint het toch weer te kriebelen.

Ik ben een, voornamelijk, slaggitarist van 30 jaar die erg graag weer aansluiting wil vinden bij een bandje met ongeveer dezelfde voorkeur. Qua voorkeur, denk aan Alice In Chains, Pearl Jam, At The Drive In, Soundgarden, Sparta. Afijn, het stevigere werk dus, maar wel met enige melodie.

Ik ben een gevorderde gitarist, maar zeker geen virtuoos. Wel loop ik met nogal wat ideeën voor nummers rond en zou die graag willen uitwerken met wat mensen. Ik ben dus ook zeker niet van de covers! Om een idee te geven van m'n kunnen: http://www.soundclick.com/zanonirocks.

Afijn, lijkt je dit wat, of ken je mensen die dit wellicht ook helemaal zien zitten, schroom je niet en stuur gerust een privébericht!

Henkie spenkie
19 januari 2009, 11:02
Drap?:???::cool:

Klaasj Vaak
19 januari 2009, 17:42
http://z.about.com/d/physics/1/0/E/0/-/-/Albert_Einstein_Head.jpg

Henkie spenkie
19 januari 2009, 19:04
http://z.about.com/d/physics/1/0/E/0/-/-/Albert_Einstein_Head.jpg

Hmm guess I was wrong.. De man op die foto lijkt helemaal niet op de Drap die ik ken:dontgeti:

Btw. You've got PM..

Klaasj Vaak
23 januari 2009, 15:12
Ik word ook een dagje ouder.

Maar ey, pipo, je hebt al zeker drie dagen pm!:sneaky:

Henkie spenkie
27 januari 2009, 11:40
Eeej ouwe! Je hebt wederom PM!:rockon:

Maroon
27 januari 2009, 16:03
Gaan jullie het weer proberen? :cheerup: Succes!

Klaasj Vaak
27 januari 2009, 17:57
Nou, voorlopig gaat het nog niet echt hard met de interesse...:dontgeti: Kijk, ik zoek nog wel een leadgitarist... Onder andere...

Rinze
27 januari 2009, 18:27
Wat heb je eigenlijk al wel dan? :chicken:

Klaasj Vaak
27 januari 2009, 18:45
Een slaggitarist en eventueel een bassist. Het gaat hard... Nog zoekend naar een drummer, zanger en het liefst ook een tweede gitarist, omdat ik stink met solo's en twee gitaristen ook fijner vind spelen.

edit: Een toetsenist ben ik ook zeker geen tegenstander van. Jane's Addiction-like sferische toestanden vind ik heel oké.

Klaasj Vaak
31 januari 2009, 15:34
Voorzichtig bumpje, een drummer is waarschijnlijk gevonden. Moet nog wel klikken natuurlijk, dus er mogen nog steeds mensen reageren.

Henkie spenkie
3 februari 2009, 12:36
Joow Jeroen!

Anders gaan we gewoon ff jammen met bierflesjes! Jij, ik en die drummert van je!

Catch33
10 februari 2009, 21:21
Bij deze bied ik mij aan als Solo gitarist!, ik ben Jeroen, 20 jaar en studerende in Leeuwarden, Groningen is zeker geen probleem qua reizen.
Ik heb goede gear, en veeeeel studio/band ervaring sinds ik zelf sound engineer ben.

Ik speel zon 7/8 jaar en ben altijd nog opzoek naar een Stevige rockband.

Maroon
12 februari 2009, 12:56
/\
|

Nou kijk aan Jeroen, een andere Jeroen biedt zich aan als solo-gitarist! Heb je mij ook niet meer nodig :)

Succes damit!

Als je nou nog even Jeroen Boer regelt op de drums, dan kun je een all-Jeroen band starten :D

Henkie spenkie
12 februari 2009, 13:05
/\
|

Nou kijk aan Jeroen, een andere Jeroen biedt zich aan als solo-gitarist! Heb je mij ook niet meer nodig :)

Succes damit!

Als je nou nog even Jeroen Boer regelt op de drums, dan kun je een all-Jeroen band starten :D

Eej mooie kerel ben jij zeg! Ik wil ook nog steeds bassen in een band! en zoveel Keesen zijn er niet! Dit is mijn enige en laatste hoop:makeup:

of klinkt dit te wanhopig?:dontgeti:

Aaah nou en! Ik ben wanhopig! Al die gitaristen die opeens moeten gaan bassen! Zo kom ik natuurlijk noooooit aan een bandje!:mad:

Maroon
12 februari 2009, 16:00
Ik ga er niet bij hoor! En zeker niet als bassist :D Wees maar niet bang.

Klaasj Vaak
23 februari 2009, 17:55
Tweede gitarist waarschijnlijk ook gevonden (het is niet Catch33, sorry) en met een beetje mazzel kan ie ook nog een nootje zingen. Maar ondanks dat, een zanger is nog steeds meer dan welkom! Aankomende zondag komen we waarschijnlijk voor het eerst tezamen, dus mocht je, of iemand die je kent zin hebben om bij ons te komen blèren, weescht welkom en stuur even een pm!

Btw, Kees, pleur gewoon wat advertenties op muzikantenbanken joh, bassisten zijn hartstikke schaars! Ik durf te wedden dat je binnen een week al meerdere reacties hebt.

Henkie spenkie
23 februari 2009, 21:08
Tweede gitarist waarschijnlijk ook gevonden (het is niet Catch33, sorry) en met een beetje mazzel kan ie ook nog een nootje zingen. Maar ondanks dat, een zanger is nog steeds meer dan welkom! Aankomende zondag komen we waarschijnlijk voor het eerst tezamen, dus mocht je, of iemand die je kent zin hebben om bij ons te komen blèren, weescht welkom en stuur even een pm!

Btw, Kees, pleur gewoon wat advertenties op muzikantenbanken joh, bassisten zijn hartstikke schaars! Ik durf te wedden dat je binnen een week al meerdere reacties hebt.

Hehe, jah wel eens gedaan, maar daar kwam niets serieus uit en een heleboel die opeens nooit meer wat van zich laten horen...muziekanten:stop:

Maar succes zondag Drappie!:rockon: