PDA

View Full Version : yo mensen !



lindstrom
18 januari 2009, 17:36
hallo, ik ben Lindstrom. 26 jaar en ik speel al 16 jaar gitaar, ik speel voornamelijk powerblues en progressieve rock.
ik ben op dit forum gekomen omdat ik met wat technische vragen heb met betrekking tot de volgorde van mijn effecten maar daar ga ik nu voor naar het juiste subforum.

de mazzll

Mitch
18 januari 2009, 18:03
Eeeeh.... nou, nogmaals welkom op het forum dan en sorry voor je slotje :D
We proberen vragen over hetzelfde onderwerp altijd een beetje centraal te houden omdat er anders zo ontzettend veel dezelfde topics voorbij komen en aangezien ik net een zondag heb gezeten aan een FAQ over volgorde ben ik redelijk trugger happy met slotjes over dit onderwerp :listen:

lindstrom
18 januari 2009, 18:27
ik ben het alleen niet helemaal eens met die FAQ maargoed, op dit forum dus geen ruimte voor discussie ? ;)

Nielsje
18 januari 2009, 18:41
Welkom!


ik ben het alleen niet helemaal eens met die FAQ maargoed, op dit forum dus geen ruimte voor discussie ? ;)

Zeker wel hoor, discussie is altijd welkom. Er is dus alleen al een topic over volgorde etc, dus het wordt gewaardeerd als je je vraag dáár plaatst, dat voorkomt een hoop overbodige berichten die over hetzelfde gaat. In dat topic zijn al veel vragen beantwoord, je kan met de search functie ook binnen een topic zoeken. Scheelt vaak een hoop tijd :)

Mitch
18 januari 2009, 18:48
Als je het niet eens bent met die FAQ is dat goed mogelijk, er staat ook niet voor niets dat het maar een richtlijn is en dat je altijd het beste kan testen wat in jouw setup het beste werkt. De conclusie dat er dan 'dus' geen ruimte is voor discussie....ik zie oorzaak en gevolg niet zo? Je volgorde is ook niet echt een discussiepunt: het werkt of het werkt niet voor je. :D
Er kunnen wel specifieke vragen opkomen, dáár is het andere topic voor.