PDA

View Full Version : Ello



Shiroi
17 januari 2009, 22:24
Tijd geleden een account aangemaakt, leek maar eens tijd om m te gaan gebruiken. Dus.. Hallo
Mijn echte naam is Jordan, ben 15 jaar, speel nu 2 jaar gitaar, eerst zelf aangeleerd nu 1.5 jaar les.
Ik zit in een band en doe rythm guitar en zang. Ik heb nu nog (helaas) best wel sucking gear maarjah, ben aan t sparen voor een nieuwe amp.
Gear: mijn huidige amp ga ik niet opnoemen. Schaamte...
Gitaren: Fender Squier, Epiphone SG gothic en een Akoestische Stagg.
Ik speel hoofdzakelijk Metal, Post-Hardcore(AKA Emo) , Punk-Rock, Hardrock en Classic rock. Fav tuning: Drop D.

Erhmm Questions?

Harry
18 januari 2009, 13:00
Welkom! En schaam je maar niet voor je versterker, iets duurs kun je niet kopen als je 15 bent. En het is leuk om qua spullen te kunnen groeien, bovendien leer je ervan!

Shiroi
18 januari 2009, 18:05
Als jij weet wat die amp is krijg je: de slappe lach overgaand in een hartaanval, de slappe lach, een slappe of je rent huilend weg omdat je medelijden hebt met wat voor een amp ik rondloop.
Vertrouw me en dan ook nog die amp bij iemand als ik, iemand die het liefst met hevige distortion speelt dat zit er amper tot nieteens op :dontgeti:

Harry
19 januari 2009, 13:12
nou, vertel maar dan. Ik waag het erop.




Ik ben zelf begonnen met een Novanex transistor, die een soort van clean geluid voortbracht. Er zat een gainknop op, die het geluid krakender maakt als je die opendraaide. Heb het ding nog, mijn vriendin speelt er mee op haar bas, als ze bij mij thuis wilt pingelen.

RikV
19 januari 2009, 14:15
Kan vast niet ergers dan mijn Adonis versterkertje :D
Die zelf distortion geeft als ik het knoppie niet indruk

Shiroi
19 januari 2009, 17:13
T is een Fender Frontman 15G, equals shit.

RikV
19 januari 2009, 21:35
Dan schaam ik me nu harder dan jij:roll:

Shiroi
19 januari 2009, 21:55
Dus Rik, jij speelt t liefst metal, Punk, hardrock, post-hardcore en liedjes waarbij de distortion wel degelijk nodig zijn? Dan begrijp ik het, denk ik... Maar totdat ik dat weet...





:sneaky: mine sucks the most