PDA

View Full Version : Omnivore - Virus (filmpjeuh)



pupanus1
17 januari 2009, 09:07
We hebben dinsdag even een cameraman in de oefenruimte gezet om een beetje te filmen.

We hebben Virus (<zo heet het nummer het is niet daadwerkelijk een virus :o) op youtube gezet, het is super sloppy omdat we 'm gewoon nog ff snel op camera wilde hebben en we hadden nog maar 5 minuten. We gaan 'm volgende week beter opnemen dus dan zal ik de (hopelijk) strakkere versie plaatsen.

U kunt het hierrrrrrrr (http://www.youtube.com/watch?v=j--7xuK36Mk) <<daar dus bekijken.

Het is onze 2e track dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Brewskie
17 januari 2009, 09:56
Leuk nummer hoor. Maar waarom gebruikte je de microfoon alleen op het eind voor een vreugdekreet ? Ik miste de zang. En verder zou ik iets meer variatie in het nummer brengen. Stond er nou rechts onder nog iemand met drumstokken te zwaaien ?

pupanus1
17 januari 2009, 10:17
Heheh ik gebruikte de mic niet dat is de andere gitarist :), we hebben nog geen tekst voor dit nummer dus vandaar het gebrek eraan. En ja er stond ook iemand zwaaien met drumstokjes :)

Variatie ben ik het niet zo mee eens, het nummer bestaat zo uit mn hoofd uit 7 verschillende riffs lijkt mij variatie genoeg ;)

pupanus1
20 januari 2009, 07:38
Niemand anders commentaar?:(