PDA

View Full Version : lage prijs of goede serice en iets meer betalen?



7th heaven
13 maart 2003, 14:48
zelf echt ik veel waarde aan een goede service dat ik de winkel uit loop met een goed afgestelde gitaar. maar ik ben beniewd hoe jullie ervaren gitaristen erover denken.
een lage prijs of een goede service en misschien iets meer betalen?
alvast bedankt

pimmetje
13 maart 2003, 15:08
Als je een winkel uit loopt moet die gitaar gewoon goed afgesteld zijn... ongeacht of het veel goedkoper is dan elders. Dat hoort bij het produkt.

Voor de rest ga ik altijd liever voor service. Ik wil gewoon geen gezeik als er iets onverhoopt niet goed blijkt. Daar betaal ik graag wat extra voor...

Vaak is service niet een kwestie van het bieden van die service alleen, maar 't staat ook meteen voor een instelling: een klantgerichte / klantvriendelijke instelling. Mensen/winkels met die instelling zijn vaak ook al minder gebrand op het verkopen van spullen waarvan ze al weten dat 't waarschijnlijk net niet is wat je zoekt.

sash
13 maart 2003, 15:57
Ligt er een beetje aan wat ik koop. Als ik een gitaar zou kopen zou ik voor de lage prijs gaan want kromme halzen e.d. vallen onder de garantie en afstellen doe ik zelf wel. Met andere dingen heb ik geen ervaring, want ik koop vrijwel nooit wat nieuw, maar denk dat ik met amps en pedalen voor de goeie service zou gaan.