PDA

View Full Version : Video van mijn JTM45



Jimi75
16 januari 2009, 21:44
Hoi samen,

ik heb gisteren een video recorded van mijn nieuwe Marshall JTM45. Ik hoop dit video kan een kleine indruk geven van hoe dynamisch deze amp klinkt.

http://www.youtube.com/watch?v=ufTThYSUpQM&feature=channel_page

J

Luke-wannabe
16 januari 2009, 21:48
Wow, klinkt super! Klinkt wel als een ampie voor mij!
Erg mooi. Valt me nog een soort mee hoe hard het is. Dit is wel bandvolume denk ik, maar hij staat 'al' op 4.
Klinkt erg mooi!

pasqual
16 januari 2009, 21:54
hey Jimy,

ik ben nooit een marshall fan geweest, maar dit klinkt erg goed. mooie sound.
het scheelt natuurlijk ook dat je daadwerkelijk kan spelen, in tegenstelling tot veel amateur filmpjes op youtube. mooi!

groeten Pasqual.

Jimi75
16 januari 2009, 22:16
hey Jimy,

ik ben nooit een marshall fan geweest, maar dit klinkt erg goed. mooie sound.
het scheelt natuurlijk ook dat je daadwerkelijk kan spelen, in tegenstelling tot veel amateur filmpjes op youtube. mooi!

groeten Pasqual.

De JTM45 is voor mij de rocking versie van de Fender Bassman, dus klinkt deze Marshal ook niet gewoon als een Marshall en dat is de reden waroom ik de JTM45 gekocht heb. Voor mij zijn de moderne Marshalls niets hoewel dat mijn persoonlijk mening is.

zeiler
16 januari 2009, 22:18
jah, het klinkt in ieder geval erg gaaf!!!

en een leuke muts natuurlijk ;)

gerwin
17 januari 2009, 12:11
Hey Jimi

Wat voor speakers gebruik je, klinkt te gek man

Mitch
17 januari 2009, 12:50
Lekker gespeeld, duidelijk verhaal!
Als filmpje om te demonstreren hoe dynamisch de amp is vind ik 'm eerlijk gezegd niet zo geslaagd, maaarrrrr......als filmpje om te demonstreren hoe goed deze amp kan dienen als platform voor pedalen vind ik 'm dan weer uitstekend. Klinkt prima zonder, klinkt prima met.

JelmerOnGuitar
17 januari 2009, 13:25
Mooie tone man:), klinkt geweldig!! Je speelt super lekker vind ik!

Jimi75
17 januari 2009, 14:04
Hey, heel erg bedankt!!!!

De speakers zijn Fender specials, niet uitstekend maar op het oogenblikje okay voor me. Ik zal mij nog de Marshall 1960 TV Box kopen.

;)

pasqual
17 januari 2009, 15:09
wat is er dan mis met die fender-specials? ik vind ze goed klinken. zowel in jouw filmpje als in "het echt".

groeten pasqual.

Jimi75
17 januari 2009, 15:47
wat is er dan mis met die fender-specials? ik vind ze goed klinken. zowel in jouw filmpje als in "het echt".

groeten pasqual.

Goede vraag! Je hebt gelijk! Ik zou nog een keer wel over nadenken...

E-J
17 januari 2009, 20:39
Hoi,

Zou je misschien ook nog een videotje kunnen maken waarbij je de oversturing enkel uit de versterker probeert te halen (met bijvoorbeeld een Les Paul)?

Kijk, een overdrivepedaaltje op zo'n versterker is leuk maar bij Marshall staat tenslotte toch bekend om de oversturing 8-) Ik twijfel nog steeds of ik nog niet een JTM45 moet halen voor blues(rock) aangezien mijn JMP mastervolume soms net wat te agressief is..

groetjes,
Emiel

marc_o
17 januari 2009, 21:37
Hey, klinkt erg goed!

sjaak1990
17 januari 2009, 23:44
Je kan de echte kwaliteit niet echt horen zo helaas, maakt de sound niet minder natuurlijk :). Maar het is duidelijk een erg mooi geluid, klinkt erg natuurlijk.

new deep
18 januari 2009, 12:45
goed gespeeld zeg, klinkt lekker!

a darker shade of grey
18 januari 2009, 12:54
wow wat een supersound heb jij! Echt helemaal te gek! Dat soort dingetjes wil ik ook zo graag nog een keer leren, tussen al dat stomme metalgebeuk door :D

Maar zonder dollen, supersound! Heerlijk gespeeld, en inderdaad, zoals al in je comments staat, zou ik ook graag een demo zien met een les paul, zeker als je daar ook zo geweldig op kan spelen!

the sure thing
18 januari 2009, 13:02
... Er is wel veel ruis! Of is dat je camera? Klinkt goed! Is er wat aan de JTM45 gemod/geupgraded, of is ie helemaal stock?

Jimi75
18 januari 2009, 15:00
... Er is wel veel ruis! Of is dat je camera? Klinkt goed! Is er wat aan de JTM45 gemod/geupgraded, of is ie helemaal stock?

De ruis is helaas de snaredrum! De volgende keer zal ik de snaredrum naar buiten brengen!

De amp is niet gemodded. Standard buizen. Ik hoor zo veele mensen die niet goed over deze amp spreken maar ik bedoel dat ze ooit deze amp hebben gespeld. Marshall heeft een "great job" gemakt met de Reissue serie.

Toaster
19 januari 2009, 20:52
of gewoon de snaren loskoppelen van de snare drum...

Pedaaltje klinkt erg lekker en de amp trouwens ook!