PDA

View Full Version : Keeley electronics afgebrand



Dirk_Hendrik
16 januari 2009, 08:38
Letterlijk dus. Dit gun je niemand:
http://www.newsok.com//article/3338278

guitargeek3
16 januari 2009, 08:44
Dat is echt kloten!
Hopelijk is dit niet het einde van Keeley.

almarvk
16 januari 2009, 08:58
Damn, dat zal een klap zijn geweest. Wel realistisch van Keeley dat hij zegt dat ie binnen 2 maanden gewoon weer doorgaat.

JimiDylan
16 januari 2009, 09:16
Dat zuigt inderdaad echt ballen!

Wilde net mijn TS-9 opsturen voor de keeley mod :P

Nielsje
16 januari 2009, 09:31
Getverderrie, vervelend. Helaas gebeuren dit soort dingen nou eenmaal.
Gelukkig niemand gewond. Maar krijg je nou straks op ebay allemaal van die "pre-fire" pedalen? :)

jero
16 januari 2009, 10:21
ze hebben nu wel allemaal de baked mod :dance::dance::dance:

TS-9 Baked Mod (http://www.robertkeeley.com/product.php?id=4)

Swan
16 januari 2009, 11:17
“We’re a company that makes over $4 million in a year with 15 employees.”

wtf?

schizo910
16 januari 2009, 11:18
Omzet of winst vraag ik me dan weer af...

rocker_71
16 januari 2009, 11:22
Een nachtmerrie, hij ziet zijn eiegenhandig opgebouwde zaak in rook opgaan.
Als ie goed verzekerd is, kan hij weer redelijk snel opstarten. Zo niet, dan ziet het er slecht voor hem uit.
Ook balen voor alle mensen die daar een effect heen hadden gestuurd en die nu ook weg zijn.

edit: 4 miljoen dollar, hoeveel mods is dat bij elkaar?

Nielsje
16 januari 2009, 11:31
edit: 4 miljoen dollar, hoeveel mods is dat bij elkaar?

Nou, best veel denk ik. Hier zitten er 25 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showgroups.php), en die verdienen er niet zo veel mee hoor..

rocker_71
16 januari 2009, 11:33
Nou, best veel denk ik. Hier zitten er 25 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showgroups.php), en die verdienen er niet zo veel mee hoor..

Ik bedoel mods vd pedalen :nervous:

Nielsje
16 januari 2009, 11:36
Ik bedoel mods vd pedalen :nervous:

Mitch en Dirk_Hendrik bedoel je?
Volgens mij doen die het helemaal vrijwillig.

rocker_71
16 januari 2009, 11:39
Mitch en Dirk_Hendrik bedoel je?
Volgens mij doen die het helemaal vrijwillig.

Zit je nu te f*kken, of leg ik het echt niet goed uit? :D

Nielsje
16 januari 2009, 11:48
*grinnik*

Was inderdaad even wat aan het grappen, je toch dat je ook smiles bovenaan een bericht kan plaatsen? Daar moet je ook op letten...

humbucker
16 januari 2009, 11:49
je wordt gewoon gedolt!!

muhahaha

rocker_71
16 januari 2009, 11:49
*grinnik*

Was inderdaad even wat aan het grappen, je toch dat je ook smiles bovenaan een bericht kan plaatsen? Daar moet je ook op letten...

Kwas nog niet helemaal scherp.... on topic maar weer?

tubeonly
16 januari 2009, 13:18
Pffft, that s#cks big time...

Ik hoop voor hem dat zijn prive verzamelingetje pedalen (oa originele rangemaster) niet in het bedrijf lagen.

Het ergste zal zijn dat hij waarschijnlijk niet al zijn personeel kan aanhouden. Dat zijn de drama's die vaak bovenop een brand komen. :(

ieme
16 januari 2009, 15:58
New... the firebooster!!!

Mitch
16 januari 2009, 16:55
Pffft, that s#cks big time...

Ik hoop voor hem dat zijn prive verzamelingetje pedalen (oa originele rangemaster) niet in het bedrijf lagen.

Het ergste zal zijn dat hij waarschijnlijk niet al zijn personeel kan aanhouden. Dat zijn de drama's die vaak bovenop een brand komen. :(

Zeg dat. Behoorlijke tegenslag zal dit zijn, maar de Amerkaanse pedalenwereld kennende komt er vast nog wel een hupaktie op gang.

Probeer het verder een beetje respectvol te houden, die grappen zijn erg flauw en gaan hier ten koste van andermans ellende.

Rude Perception
17 januari 2009, 13:30
Zeg dat. Behoorlijke tegenslag zal dit zijn, maar de Amerkaanse pedalenwereld kennende komt er vast nog wel een hupaktie op gang.

Probeer het verder een beetje respectvol te houden, die grappen zijn erg flauw en gaan hier ten koste van andermans ellende.

Als het TEN KOSTE gaat van z'n ellende is t probleem toch niet zo groot?;)

Erg vervelend, maar het zou dom zijn als hij niet goed verzekerd was. Daar ga ik dus maar gewoon vanuit.

Dirk_Hendrik
17 januari 2009, 13:41
Da's al bekend. De verzekering keert uit.

Mitch
17 januari 2009, 13:44
Als het TEN KOSTE gaat van z'n ellende is t probleem toch niet zo groot?;)

Erg vervelend, maar het zou dom zijn als hij niet goed verzekerd was. Daar ga ik dus maar gewoon vanuit.

Als je denkt dat een brand je alleen financieel raakt en de verzekering alles perfect oplost voor je maak je een denkfout. Ik riep op tot iets respectvollere bijdrages en ik heb geen zin dat verder uit te hoeven leggen.

tillens
18 januari 2009, 00:31
holy macaroni, heel vervelend... dit wens je niemand toe, zeker niet de manne die het allemaal voor het betere werk doen..

gr