PDA

View Full Version : Eventide Pitchfactor



Eezz
14 januari 2009, 16:35
http://eventidestompboxes.com/PitchFactorDemo.html

Gaaf hoor, erg gaaf. Nu hopen dat het niet te lang duurt voordat hij in de winkels ligt. Voorlopig houdt Eventide het bij "coming soon"...

future2future
14 januari 2009, 16:49
O nee nog een eventide! daar gaat mijn geld!

haha, wel vet hoor, maar deze ga ik niet echt gebruiken.

Marshallover
14 januari 2009, 19:52
Haha, introdutie NAMM moet nog komen maar nu is de site al niet meer bereikbaar...

davinci77
16 januari 2009, 09:38
De site werkt inmiddels wel weel.
Ben heel benieuwd wat het mag gaan kosten...

dml
16 januari 2009, 09:46
Zal niet meer zijn dan de andere Factors, dus reken op € 400,-.

Squier4ever
16 januari 2009, 10:00
http://eventidestompboxes.com/PitchFactorDemo.html

Gaaf hoor, erg gaaf. Nu hopen dat het niet te lang duurt voordat hij in de winkels licht. Voorlopig houdt Eventide het bij "coming soon"...

hoe wil je iets in een winkel lichten... :stop:

Eezz
16 januari 2009, 11:59
Mijn fout, uit pure ijdelheid gelijk even aangepast.

Joey Handsome
16 januari 2009, 12:10
De mogelijkheden zijn gaaf, maar ik kan nou niet zeggen dat ik de geluiden mooi vind klinken in de demo. Vooral de octaver klonk lelijk.

Eezz
12 maart 2009, 16:43
Weet iemand eigenlijk wie de Nederlandse importeur is voor Eventide? Nu, 2 maanden later nog steeds "coming soon". Als het maar niet zolang gaat duren als destijds met de Timefactor.

Marshallover
12 maart 2009, 16:54
Weet iemand eigenlijk wie de Nederlandse importeur is voor Eventide? Nu, 2 maanden later nog steeds "coming soon". Als het maar niet zolang gaat duren als destijds met de Timefactor.

Er is geen Nederlandse importeur tot op heden. Moet je bij Sound Service te Duitsland zijn.

Lex81
12 maart 2009, 17:22
Ik vind de Pitchflex lekker klinken. Verder maak ik uit de demo op dat de Eventide Pitchfactor nix voor mij is.

Is dat Pitchflex effect ook nog bij andere merken (in een standalone pedaaltje) te krijgen?

schizo910
12 maart 2009, 17:24
Ik vind de Pitchflex lekker klinken. Verder maak ik uit de demo op dat de Eventide Pitchfactor nix voor mij is.

Is dat Pitchflex effect ook nog bij andere merken (in een standalone pedaaltje) te krijgen?


Whammy pedal?

Lex81
12 maart 2009, 17:26
Whammy pedal?

Digitech Whammy?

Niet de Pitchfactor, maar de Pitchflex. De PitchFlex is zoon effect alsof je iets meer diepe bass erbij krijgt er er iets meer gainopzit, af en toe ofzow...