PDA

View Full Version : Disco events



TimmU
14 januari 2009, 11:47
Goed, dacht ik ook eens aan de showmaster48 te gaan....

Ik heb daar een order geplaatst, minuutje later keurig betaald, dag erna een bevestiging dat het geld binnen was, en het pakketje zou aangeboden worden aan TNT . Verwacht was dat mijn pakket de 13e binnen zou komen. Nu kreeg ik gisteravond om 21:22 een mailtje dat mijn pakket verkeerd verzonden was( ik zou het verkeerde pakketje ontvangen). Daarbij het vriendelijke verzoek om even dat pakketje op mijn kosten terug te sturen, en zodra dat pakketje daar aan is gekomen , dan krijg ik de kosten weer terugvergoed en sturen ze die showmaster alsnog op. Zojuist maar eens een belletje gepleegd om polshoogte te nemen, en die gozert die wist ook niks, dat lag allemaal bij mat of nikki. ze konden mij ook geen track&trace nummer geven, niet van mijn eigen pakketje ,en het foute pakketje. tot nu toe heb ik nog niks zien verschijnen.Ik vraag me af hoe dit af gaat lopen.


dus, gitaarnetters, leer wijs : Bestel niks bij deze illustere toko.

TimmU
15 januari 2009, 11:14
Goed, ik heb gistermiddag vier peertjes ontvangen.

TimmU
15 januari 2009, 12:24
Nog meer update ; vanmiddag word mijn pakket opgehaald , en het verkeerd afgeleverde pakketje ook , en dan weer heen en weer gestuurd, de 17e zou dat binnen moeten zijn. Vind ik dan wel weer netjes van ze , dat is beter dan die knul die ik gisteren had. Toch niet zo'n heel raar bredrijf, dit is dus gewoon een foutje.