PDA

View Full Version : Hallo ^^



ChIDorI
13 januari 2009, 20:16
Nou dan maar even voorstellen he,

Ik ben Wendy en ben hier namens mijn band www.myspace.com/meetchidori

Onze stijl is harde rock met een zware diepe sound, en we zijn geinspireerd door de Visual kei scene ook weleens jrock genoemd, we zijn onder andere beinvloed door bands zoals Dir en grey en The Gazette.

Ik zelf ben een serieus muzikant, gestopt met school om muziek te kunnen maken.
zo is ook de instelling van de band, wij zijn echt samen om mooie muziek te creëren en over een tijdje albums op te nemen en te touren.

Wiellem
13 januari 2009, 20:31
Welkom

Jullie maken wel mooi muziek weg ben benieuwd hoe jullie het zo doen.

marter544
13 januari 2009, 20:37
Welkom! En gelijk succes, want doorbreken in de muziek is erg moeilijk.. Heb eerlijk gezegd nog nooit van de muziekstijl gehoord. Jullie fotoshoot foto's hebben wel wat weg van die van een paar foto's van mijn band, hehe, met dat metaalwerk. Even een paar tips, zorg dat je een demo hebt, hoeft geen perfecte kwaliteit te zijn, zolang het maar strak en duidelijk is. Gooi dit bij elk podium wat je maar kan bedenken achter de deur, en treed zoveel mogelijk op.. Maar even realistisch, de kans dat je ooit je geld zal verdienen met muziek is klein, érg klein.

Mr.Fingers
13 januari 2009, 20:40
Welkom!


Zeer "vreemde" muziek (Post-Rock is het niet, maar het lijkt er wel een beetje op), maar daarom niet minder mooi!

Guitar GoD
14 januari 2009, 19:42
welkom hier !