PDA

View Full Version : service en feedback



7th heaven
13 maart 2003, 00:08
ik had ff een vraagje ik wil binnen kort een Fender strat highway 1 ofzo kopen bij feedback utrecht. ik vraag me alleen af hoe het met hun service zit iemand enige ervaring met deze club?

guitarmusicman
13 maart 2003, 00:47
service van feedback is alles behalve top....niet best dus. Maar jah opzich maakt dat niet ZO veel uit, zeeer leuke prijzen. Echt geen dure winkel. Daarom is de service vast ook minder.

marc_o
13 maart 2003, 00:50
aangezien de highway toch niet onder de 799 verkocht mag worden, kun je 'm het best kopen in een winkel MET service.

Reindah
13 maart 2003, 08:33
Ik heb ook mijn strat gekocht bij FB in U, ik heb er geen problemen ondervonden. Welke service wil je een beroep op doen? Want als je daar een gitaar voor reparatie/afstelling laat brengen duurt het wat lang....

reindah

AoDf
13 maart 2003, 09:37
Van iemand uit onze band hoor ik dat de service echt kut is daar. Weet geen concrete voorvallen behalve dat ie eens een nieuwe marshall top had gekocht die na aanschaf gelijk krakende potmeters had. Op zich kan dat gebeuren, maar toen ie er mee terug ging gingen ze gelijk moeilijk doen. Uiteindelijk hoefde hij die top niet meer maar hij kreeg zijn geld niet terug, hij kreeg een tegoedbon, waardoor hij verplicht was tot nog een aankoop daar. Ben zelf wel eens wezen kijken daar voor een bcrich, en ik hoorde de verkopers daar hun eigen bazin afzeiken enzo, tegen klanten. Die bazin schijnt echt een bitch zijn, die veroorzaakt ook al het gezeik als je ontevreden bent over een gekocht produkt daar. Tenminste, dat is wat ik vernomen heb uit betrouwbare bron. Persoonlijk is het niet mijn favorite zaak, ze hebben wel heel veel, maar allemaal van die goedkope koreaanse shit. Kan me niet herinneren dat ze ook echt goed spul hadden, maar misschien is dat nu wel anders hoor, dus val me daar niet op aan.

Soulflyhigh
13 maart 2003, 11:53
De service van feedback Utrecht isecht KUT. Ik ben er een keer voor een MT 2 metalzone wezen kijken (ik wilde hem aanschaffen) en was ie op. Ik wilde hem toch proberen en toen gingen ze lopen zeiken dat ze dan het pedalenrekje los moesten halen. Dan hoef ik hem niet meer en heb ik m bij een andere zaak gekocht :smile:

MAY
13 maart 2003, 14:37
Een advies: GA NIET NAAR FEEDBACK IN UTRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog nooit een zaak gehad waar ze slechtere service boden dan bij feedback in Utrecht.

Neals
13 maart 2003, 14:59
Een bevriende drummer van mij heeft nogal veel gigs in apeldoorn, en vaak gaan ze daar ook even bij de Feedback, hij was wel redelijk positief over de service daar..

7th heaven
13 maart 2003, 15:41
nou met service bedoel ik bijvoorbeeld dat als je gitaar niet naar jou wensen is afgesteld dat ik daar niet voor hoef te betalen. en laats liep ik daar rond en ben niet aangesproken of ligt dat aan mij dan zij er ook positieve verhalen? of een advies waar ik dan zou moeten kijken in de provincie utrecht

BLOK182
13 maart 2003, 16:14
Feedback Rotterdam heeft wel een redelijke service, Utrecht weet ik niet.

sash
13 maart 2003, 16:59
Feedback Rotterdam is wel ok ja, lopen een paar toffe gasten rond.

Wilson
13 maart 2003, 17:09
kees dee in amersfoort, is een highway 1 ook 799, en hebben goede service.

Jay Cal
13 maart 2003, 18:48
Feedback Rotterdam.. Daar heb ik slechte ervaringen mee. De service vind ik ronduit KUT. De produktkennis gaat evenver als die van de gemiddelde macdonalds employe. Rockpalace in Den Haag is echter ook niet veel beter. Het best is om je gitaar gewoon ergens te kopen waar de prijzen redelijk zijn en mensen ook iets van het produkt weten (Musik Produktiv, ja het is ver weg maar de service is super).

Greetz!

7th heaven
13 maart 2003, 19:10
Op 2003-03-13 15:59, schreef sash:
Feedback Rotterdam is wel ok ja, lopen een paar toffe gasten rond.

ja oke maar weten ze ook wat ze verkopen? of weten ze alleen hoe de kassa werkt en waar het pin apparaat staat?

stomas
13 maart 2003, 19:54
Ik heb slechte ervaringen met Feedback rotterdam. Ik ha dme gitaar gekocht en ik wou hem na twee weken laten afstellen op een setje 010. Nou dat was me een gezeur. De gitaar wed verzonden naar een gitaarbouwer in Rotterdam centrum. Ik heb serieus 2 maanden moeten wachten voor ik hem terugkreeg. Hij was namelijk op vakantie?!?
Ik heb nu 4 Koch el84 buisjes besteld bij Feedback, omdat ik geen zin had om verzendkosten te betalen als ik ze zelf bij Koch bestelde. Die gast had trouwens geen enkel verstand van buizen. Volgens mij wist ie niet eens hoe el84 buizen eruit zien!! Die gozer van Feedback zei vervolgens dat ze er wel binnen een week zouden zijn! Het is nu inmiddels drie weken later en ik heb nog niets gehoord. Ik heb over twee weken een (voor mij) belangrijk optreden en dan wil ik gvd die eindbuizen hebben!! Maar goed, die gozer heeft me wel drie Mesa 12ax7 buizen verkocht voor de prijs van Sovtekjes.:smile:

Concluderend: Je hebt niks aan Feedback qua service en erg behulpzaam zijn ze niet als je daar een gitaar of effect wil kopen. Ze zien je gewoon niet staan, ook als je iets vraagt.
Maar goed, als je weet wat je wil dan is het een zeer goedkope winkel.

Sorry voor het lange verhaal,

mzzl

Sjoerd

FragDaddy
13 maart 2003, 20:53
kees dee in amersfoort, is een highway 1 ook 799, en hebben goede service.


goed advies. kees dee is normaal toch wel flink duur, maar heeft ook een verschrikkelijk goede service en is heel vriendelijk! als die strat daar net zo duur is zou ik geen seconde nadenken! rennen naar kees!