PDA

View Full Version : wat is er mis met het forum?



wietse
12 januari 2009, 21:03
tegenwoordig geregeld zo traag als dikke stront in de winter, of pagina kan niet gevonden worden.
posten duurt soms een paar minuten voordat ie er staat.

hendrix2
12 januari 2009, 21:07
Er wordt aan gewerkt. Gitaarnet kennende kan dit even duren, maar zal dus wel opgelost raken.

Wat er mis is weet ik overigens niet, maar er blijken meerdere mensen klachten te hebben, zelf heb ik nog geen last ondervonden (buiten de soms ontzettend lange wachttijd om een post te plaatse).

Geoffrey
12 januari 2009, 21:45
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag..
Ik heb vooral moeite als ik iets wil posten, ik moet telkens twee of drie keer opnieuw proberen. Of als ik naar de volgende pagina klik lukt dit soms ook heel moeilijk.

wietse
12 januari 2009, 21:56
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag..
Ik heb vooral moeite als ik iets wil posten, ik moet telkens twee of drie keer opnieuw proberen. Of als ik naar de volgende pagina klik lukt dit soms ook heel moeilijk.

dacht ik eerst ook maar aangezien ik een gloednieuwe pc heb dus alles vers geinstalleerd sloot ik dat al snel uit.

Geoffrey
12 januari 2009, 21:58
Bij mij ook zoiets..
Mn computer volledig gewist en alles herinstalleerd.. het kon dat ik iets over het hoofd gezien had maar op andere sites heb ik dit "probleem" niet.

Mitch
12 januari 2009, 22:47
Nee, er zijn absoluut problemen. Ido is op de hoogte en gaat aktie ondernemen.

JimmY41
12 januari 2009, 23:41
Ook een soortgelijk probleem. Bij mij kan de pagina soms niet gevonden worden. Ben al blij dat dit niet aan mijn computer ligt :cheerup:


Veel succes met het repareren :rockon:

bagheera
13 januari 2009, 00:04
Hier geen enkel probleem eigenlijk is gitaarnet de enige website die degelijk werkt op mijn pc :dance:

Muzieknono
13 januari 2009, 11:33
Ik heb moeite om in de te koop rubriek iets te plaatsen, oftewel het lukt gewoon niet, moet steeds opnieuw inloggen. Kunnen jullie aangeven wanneer e.e.a. verholpen is???
Mvgr. Dirk Jan :B

wietse
13 januari 2009, 11:52
Ik heb moeite om in de te koop rubriek iets te plaatsen, oftewel het lukt gewoon niet, moet steeds opnieuw inloggen. Kunnen jullie aangeven wanneer e.e.a. verholpen is???
Mvgr. Dirk Jan :B

te koop rubriek?
waar is die dan?
gitaarnet heeft gitaarmarkt en geen te koop rubriek in dit forum.

Wiellem
13 januari 2009, 13:03
Hebben jullie wel backups van alle leden en posts?

Ik heb al veel forums zien vergaan door een totaal lege database...

TimmU
13 januari 2009, 13:09
Dat zou zonde zijn ja.

Geoffrey
13 januari 2009, 13:26
Hebben jullie wel backups van alle leden en posts?

Ik heb al veel forums zien vergaan door een totaal lege database...


Dit zal wel.. Het lijkt me niet dat ze voor een forum als dit geen backups hebben.

Joey Handsome
13 januari 2009, 13:28
Zo niet, ik weet eigenlijk bijna alles al wat ik wil weten en verder lul ik hier maar een slag in de rondte, kan me niet bommen.

Mitch
13 januari 2009, 20:08
De database wordt wel eens opgeslagen, ja. De verbindingsproblemen waren gisteren weer erger dan vandaag, maar het lijkt of het weer net zo is als vorige keer, dat de ene regio de ene dag last heeft en de andere dag de andere. Heel raar....

wietse
13 januari 2009, 22:00
er gaat hier geen dag voorbij zonder dat het mis is.
dit is ondertussen de 4e keer dat ik dit probeer te posten, het forum loopt soms gewoon vast lijkt het wel zo langzaam openen dan pagina's als ze al willen openen.
vandaag ook al meerdere keren niet in 1 keer er op kunnen komen, 2 minuten wachten en dan lukt het wel.

bert k
13 januari 2009, 22:48
Zelfde probleem hier, alles gaat traag of werkt niet.

Joey Handsome
14 januari 2009, 00:07
Yup hier ook. Dat is niet goed hoor, hoe kom ik dan aan de 10.000?

Ace 1.15.19
14 januari 2009, 00:58
Ik heb wel vaker last van de zoekfunctie. Is al langer gaande maar dat is maar met tijden. Als ik dan wil zoeken geeft de PC aan dat de pagina niet gevonden kan worden.

Mooi excuus om de zoekfunctie niet te gebruiken. ;)

almarvk
14 januari 2009, 09:54
Ik vind het nog wel mee vallen, behalve bij zware zoekacties in het beheersysteem is het ff lastig. Vooral als ik weer een antecedenten onderzoek moet doen naar bepaalde forumleden... ;)

Tim..
14 januari 2009, 21:56
Inderdaad, af en toe word het gitaarnetforum gewoon niet gevonden.
Maarja tot die conclusie waren jullie hier al gekomen zo te zien:D succes met het oplossen.

overigens heb ik dat maar heel af en toe, en als hij het doet, doet hij het ook meteen goed en snel.

MarkV
14 januari 2009, 22:08
Mijn browsers vinden gitaarnet altijd wel, maar soms klik ik op een link en dan duurt het gewoon erg lang voordat de pagina opent en soms krijg ik zelfs een volledig witte pagina. Een minuut laten lijkt het dan alsof alles weer op volledige snelheid werkt.

Daarnaast zie ik soms sommige replies niet. Ik zie dat een gebruiker als laatste heeft gereageerd, maar als ik het topic open zie ik de laatste reactie niet. Dit is mij en i.i.g. een ander forum lid overkomen in dit topic: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=118306

rocker_71
15 januari 2009, 12:13
Dat had ik ook vandaag! Voor de rest valt het gelukkig wel mee.
Doet me denken aan een paar jaar terug, toen moest iedereen echt alles dubbel doen en begon iedereeen zijn topic met 'test'.

Mephistocles
15 januari 2009, 19:36
Hier geen enkel probleem eigenlijk is gitaarnet de enige website die degelijk werkt op mijn pc :dance:

Idd, het enige iritante van gitaarnet sinds het verbeterd is is dat ik niet meer ingelogt blijf, zelfs niet als ik dat aanvink. Anders stond ik altijd overal aangemeld. Op school, thuis, werk... Erg handig, als er geen andere gitaarnetters in de buurt zijn.

rocker_71
15 januari 2009, 22:48
Idd, het enige iritante van gitaarnet sinds het verbeterd is is dat ik niet meer ingelogt blijf, zelfs niet als ik dat aanvink. Anders stond ik altijd overal aangemeld. Op school, thuis, werk... Erg handig, als er geen andere gitaarnetters in de buurt zijn.

Dat verschilt bij mij weer per computer.;)

Joey Handsome
15 januari 2009, 23:13
Het lijkt me dat dat met de instellingen van je browser te maken heeft.

no 1 hops
17 januari 2009, 11:02
gisteren een post willen plaatsen en kreeg een wit scherm met onderin de browser 'klaar'

dus op de knop, pagina terug gedrukt en weer geprobeert het bericht te plaatsen.
kreeg toen het bericht dat ik hetzelfde bericht wilde plaatsen en kwam weer in een wit scherm.
toen ik uiteindelijk in de topic keek was het bericht er niet, pas een half uurlater toen ik weer keek stond hij er dus wel.
browser is firefox

Jedeel
17 januari 2009, 12:16
gisteren een post willen plaatsen en kreeg een wit scherm met onderin de browser 'klaar'

dus op de knop, pagina terug gedrukt en weer geprobeert het bericht te plaatsen.
kreeg toen het bericht dat ik hetzelfde bericht wilde plaatsen en kwam weer in een wit scherm.
toen ik uiteindelijk in de topic keek was het bericht er niet, pas een half uurlater toen ik weer keek stond hij er dus wel.
browser is firefox
Is mij ook overkomen met firefox (versie 3.0.5).
Gelukkig wordt er gecontroleerd op duplicaatberichten ;)

allochthomas
18 januari 2009, 17:45
zijn bij mij echt vlagen. van het ene op het andere moment heeft hij kuren, en net zo snel als het ontstaat is het ook weer weg.

zjanke
18 januari 2009, 17:48
Er wordt gecontroleerd, maar ik heb zelf al weer een dubbelpost gehad (en verwijderd) en ik zie het op meerdere plaatsen gebeuren.

Oude forumtijden herleven, binnenkort moeten we muzikantenforum (of zoiets) over de zeik helpen, daarna komt Bassie33 (er stond toch een getal achter?) to the rescue, wordt er maandenlang beloofd dat er nieuwe software komt en dan is alle shit weer voorbij :cheerup:

AART
18 januari 2009, 19:06
Net was het bij mij ook raak

Rik van der Meulen
19 januari 2009, 17:59
Ik heb er ook last van,
ontzettend traag.. pagina's die gitaarnet niet kan vinden :S

artnaz
19 januari 2009, 18:00
Ik heb er al bijna een week last van, dat hij niet laadt alsof ik een brakke verbinding heb... :confused:

wietse
19 januari 2009, 19:27
Oude forumtijden herleven, binnenkort moeten we muzikantenforum (of zoiets) over de zeik helpen, daarna komt Bassie33 (er stond toch een getal achter?) to the rescue, wordt er maandenlang beloofd dat er nieuwe software komt en dan is alle shit weer voorbij :cheerup:

als het dan maar sneller verholpen wordt, een half jaar zonder gitaarnetforum zal voor de veelposters, zoals kim wilson een enorme zware tijd betekenen.

Jasper.
19 januari 2009, 20:57
kan er ook wat mis zijn met de gitaarmarkt?? laatst probeerde ik een berichtje te sturen naar iemand, als ik op verzenden(ofzoiets) klikte ging hij weer naar de inlogpagina. hoort hij bevestiging te geven als je een email stuurt?
Ik heb ook nog geen antwoord van de adverteerder terug dus ik dacht mischien werkt dit ook wel niet goed. :???:

Mitch
19 januari 2009, 23:29
Ik heb er ook last van,
ontzettend traag.. pagina's die gitaarnet niet kan vinden :S


Ik heb er al bijna een week last van, dat hij niet laadt alsof ik een brakke verbinding heb... :confused:


Net was het bij mij ook raak

Ja jongens, het is bekend, er wordt naar gekeken.

bert k
20 januari 2009, 00:30
En het forum kijkt terug?

artnaz
20 januari 2009, 00:45
En het forum kijkt terug?:seriousf: Droogkloot, ik moest hardop lachen! :seriousf:

(als ik er over nadenk is er niks grappigs aan, misschien is het toch de alcohol)

Pepe
20 januari 2009, 22:04
Bezuinigen op een paar servers?
Het valt haast niet meer te doen, dat posten.

Nielsje
20 januari 2009, 22:23
Weet je, het forum is toch wel zo ontzettend langzaam de laatste tijd!
Was dat al bekend?
Of zal ik een nieuw topic openen..?

Onmeunig Hans
20 januari 2009, 23:04
Ook hier reageert het forum hakerig. Het ene moment gewoon goed, even later helemaal niet.

Hans

Geoffrey
20 januari 2009, 23:18
Hier gebeurt helemaal niets meer.. ik kan zelf niets meer posten!!! :o








:D

madman
21 januari 2009, 13:09
- Forum is traag, laadt soms helemaal niet (alhoewel dat laatste ook aan deze (school-)computer kan liggen)
- E-mail over nieuwe reacties blijven vaak uit
- Posts die ik net heb gedaan verschijnen niet in het topic

Kim Wilson
21 januari 2009, 13:22
Ik heb er maar weinig last van, hier werkt alles prima.

hendrix2
21 januari 2009, 14:05
Gitaarnet is er vandaag al mee bezig geweest, er wordt dus aan gewerkt.
Dat wil echter niet zeggen dat de problemen nu al zullen opgelost zijn.