PDA

View Full Version : Nieuwe Epiphone Modellen in aantocht!



Bart_Blueprint
12 januari 2009, 19:20
Eventjes een topicje over wat aanstaande modellen van Epiphone. Ik kreeg zojuist wat nieuws binnen via de nieuwsbrief van Epiphone. Zitten wel enkele leuke dingetjes tussen al zeg ik het zelf, maar kijkt u gerust verder op de volgende link:

http://www.epiphone.com/news.asp?NewsID=1414

De nieuwe uitvoering van de Wilshire doet me wat denken aan een SG met P90's of aan de Gretsch Electromatic Corvette in Cherry. Ziet er wel leuk uit. Ik vind metname de nieuwe Thunderbird bas in naturel uitvoering best wel een plaatje! :D

JeroenSchaaf
12 januari 2009, 19:23
Ja mooi is anders!, ik vind het niet mooi.

Bart_Blueprint
12 januari 2009, 19:26
Met name die - op de site als eerst genoemde - 'metal' modellen vind ik spuuglelijk. Daarnaast kan ik ook niet echt wennen aan die explorer achtige vorm van die Signature Epi. Of ze goed bezig zijn? Geen idee. Ik vind wel dat ze zich erg veel aan het richten zijn op metal-gitaristen. Ook al met die Prophecy serie...

pannekoek
12 januari 2009, 19:26
de marcus henderson signature vind ik wel gaaf zoals ik al eerder een topic had aangemaakt. de rest vind ik niks

Luke-wannabe
12 januari 2009, 20:01
Ik vind die Wilshire cool, maar dat zal wel een duur dingetje worden, als er maar 100 gemaakt worden.

Kosty
12 januari 2009, 20:29
Ik vind die Zakk Wylde ZV iets speciaals hebben :p
GAS...? Nah zo erg niet, maar ik denk als die mooi klinkt dat het echt wel de moeite waard is om te overwegen !

Portel
12 januari 2009, 20:58
/me vind ze allemaal niet mooi :(

kalmah
12 januari 2009, 21:13
Wat een lelijke dingen zeg.. :sneaky:

Sinner1980
12 januari 2009, 21:19
Ik vind die Thunderbirds wel geinig, en tja... die Van Zakk...het blijft toch mn vriend dus ik vind ze mooi van lelijkheid zeg maar:satisfie:

robert-gitarist
12 januari 2009, 21:34
Ik kreeg net ook een mailtje van Epiphone over de nieuwe modellen.
Ik vind die Wilshire echt onwijs geil dingetje! Echt wel wat voor mij maar zoals Luke al opmerkt, dit wordt geen goedkope helaas. wel rete tof ding. Had al GAS voor de gewone standaard Wilshire maar met P90's is natuurlijk helemaal horney.
De Marcus Henderson sig vind ik ook erg fraai. Ben niet zo dol op die inlay alleen. Vind ik dan weer een beetje kinderachtig maar goed, smaken verschillen. Opzich verder een toffe plank. Die Zakk Wylde sig vind ik daarin tegen echt walgelijk. Gaat niet goed met die man, als ie al twee verschillende gitaren door elkaar heen gaat halen en ze vervolgens ook nog op papier zet aan laat maken...tijd voor rehab en flink van de alcohol afkicken :D ;)