PDA

View Full Version : MAINMUSIC betrouwbaar?



Geennaam
11 januari 2009, 21:20
Hallo,
ik wil graag mijn 1e elektrische gitaar aan gaan schaffen, en op MAINMUSIC stond een niet al te dure elektrische gitaar incl. versterker. Nu was het zo goedkoop dat ik het niet helemaal vertrouw en deze dus niet via internet wil bestellen. Ik wil langs MAINMUSIC gaan en deze gitaar met eigen ogen zien, maar natuurlijk kan er dan nog steeds van alles mis gaan. Dus, iemand ervaring met het ophalen van een gitaar bij MAINMUSIC?
Groetjes, Geennaam

Kietterd
11 januari 2009, 22:22
Nope, wel met bestellenverzending. Maar het is een betrouwbare winkel : )

Ace 1.15.19
11 januari 2009, 23:03
MainMusic is alleen een online shop. Even erheen gaan en de gitaar uitproberen kan dus niet.

Ik heb er één keer onderdelen besteld om een gitaar op te knappen. Ik vond het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen. Veel van die 'net niet' onderdelen met rare afmetingen ofzo. Ik kon het wel zonder problemen terugsturen, maar de volgende keer als ik iets bestel gaat dat niet via MainMusic.

richwoodplayer
11 januari 2009, 23:09
ik heb mijn acoustische gitaar bij mainmusic vandaan.
word netjes opgestuurd en goed verpakt zodat schade minimum is.
ik vind het een goede winkel, maar zou er voorderest niets meer willen kopen, niet omdat ze niet betrouwbaar zijn, maar omdat ze niet zo'n hele hoge kwaliteit spullen hebben.
dus ga ik liever naar een normale muziek/gitaar winkel om mijn spullen te kopen.

Ace 1.15.19
11 januari 2009, 23:21
Ik zal er verder geen slechte woorden over zeggen omdat ik er niet veel mee te maken heb gehad, maar de kwaliteit wekt ook enkele vragen bij mij.

--=HANS=--
12 januari 2009, 08:19
Origineel gepost door richwoodplayer:word netjes opgestuurd en goed verpakt zodat schade minimum is.

Je gaat er blijkbaar al van uit dat er wel iets van schade aan zal zitten? :confused:

@ geennaam: ik zou er gewoon niet aan beginnen. Goede aanbiedingen zijn ook te vinden in reguliere winkels maar dan weet je tenminste wat je koopt.

Ace 1.15.19
12 januari 2009, 08:49
Je gaat er blijkbaar al van uit dat er wel iets van schade aan zal zitten? :confused:
Denk niet dat hij dat bedoelt, maar dat de kans op schade minimaal is.

Geennaam
12 januari 2009, 16:23
Dankjewel allemaal. Denk dat ik inderdaad dan beter in een andere winkel kan gaan kijken naar een aanbieding, ik wil natuurlijk wel een goede kwaliteit gitaar! ;)

Wiellem
12 januari 2009, 16:29
Ooit een gitaarkoffer bij hun besteld en gewoon goed en goedkoop aangekomen :) Geen klagen dus.

Foxey Freddie
12 januari 2009, 16:55
En misschien is het beter om niet een "setje" te kopen, omdat die kwaliteit eigenlijk altijd slecht is.

Farether
15 januari 2009, 14:25
mainmusic is wel betrouwbaar maar ze hebben er niet heel veel keus.

Barkeepert
15 januari 2009, 22:05
Ik heb er mijn eerste gitaar besteld (Johnson Les Paul). Toen ik erop ging spelen zag ik ineens dat ie een neckcrack had. Contact opgenomen met MainMusic, gitaar teruggestuurd en diezelfde week nog een nieuwe.
Met de service geen problemen dus, ik zou er alleen niet zo gauw weer iets bestellen, zoals gezegd, vanwege de kwaliteit van de producten. Hoewel ik wel moet zeggen dat mijn eerste gitaar nog steeds lekker speelt en niet eens zo heel slecht klinkt.