PDA

View Full Version : Muzikale groeten uit Volendam!



Portel
11 januari 2009, 12:29
Heey,
Ik ben Roy de Smet uit Volendam.
Ik ben 14 jaar oud en ben gek van muziek en gitaren.
Ik heb op 5 December 2007 mijn eerste akoestische gitaar gekregen, en heb in Juni 2008 een Crafter D6/N gekocht.
Een maand daarna kocht ik een elektrische gitaar van het merk Jay Sound met bijbehorende versterker van een vriend.
Goed gitaartje, hoor. Maar de versterker was niet zo best.
Daarom kocht ik in 24 December 2008 een nieuwe versterker. Wel te verstaan, een Roland cube 30x.
9 Januari 2009 kocht ik een Epiphone les Paul van iemand over.
Die gitaar schijnt uit 1996 te komen, echte Gibson onderdelen te hebben en ook nog eens vrij zeldzaam te zijn. Ik ben dus helemaal blij met het feit dat ik hem voor slechts 225 euro heb mogen kopen! (Nieuwprijs destijds 1400 gulden)

Ik hou van veel soorten muziek. Mijn grootste inspiratiebronnen zijn The Beatles, Acda en de Munnik en Queen. Inderdaad, vrij uiteenlopende bands.
Verder vind ik heel veel andere bands ook goed. Guns 'n Roses, Drake Bell, Sondre Lerche, The Byrds, 3Js, Michael Jackson, Bob Dylan, 'Crosby, Stills, Nash & Young'*, The Cats en vele anderen.

* Tussen 'aanhalingstekens' gezet omdat er anders verwarring kon ontstaan over of 'Crosby' nu een band was en 'Stills' en 'Nash & Young' een band, of dat het 1 band is. Crosby, Stills, Nash & Young zijn 1 band.

pimmetje
11 januari 2009, 13:01
Met zo'n onderwerptitel laat je wel mensen schrikken... ik dacht aan een Tros-invasie :D
Maar welkom!

RobertoL
11 januari 2009, 13:42
Roooyyyyy!!

Ik zat bij je in de eerste.

Doe er een T bij en je heb m.

Eindelijk meer volendammers.

Guitar GoD
11 januari 2009, 14:57
welkom! :dance:

Portel
11 januari 2009, 15:05
Roooyyyyy!!

Ik zat bij je in de eerste.

Doe er een T bij en je heb m.

Eindelijk meer volendammers.

Hahaaaaaaa!! Robertje! :seriousf:

En dude, verwijder je 'handtekening',
Les Pauls zijn niet voor homos :seriousf:

Daniël_san
11 januari 2009, 19:00
de groeten terug aan nick en simon;)

Jurre92
15 januari 2009, 19:54
de groeten terug aan nick en simon;)

xD

welkom op het forum ;)