PDA

View Full Version : Plectrums via Marktplaats die niet aankomen?



Jay75
10 januari 2009, 21:15
Misschien een geval op zich, maar ik heb via marktplaats 100 plectrums gekocht voor 25 euro, de verkoper reageert altijd netjes en mailde me dat de envelop de 29e op de post is gegaan. Dit nadat het geld was overgemaakt op zijn rekening.

Echter heb ik nog niks binnen, hij reageert wel steeds op mijn email, ik heb er ook geen haast mee, maar ik heb nu nog niks binnengekregen. Ik had gezegd tot maandag even aan te kijken, vanwege oud en nieuw/ het rare weer enzo.

Maarja, misschien is het niet okay? Lijkt me wel, maar misschien dat meerdere mensen er wat hebben besteld, en nu vraag ik me af of deze wel zijn aangekomen.

Het is maar 25 euro, maar een paar keer per week 25 euro is ook lekker ;)

Snapt u?

bert k
10 januari 2009, 21:16
De post gaat traag zo rond de jaarwisseling. Misschien is dat alles.

Nico2
10 januari 2009, 21:25
Maar het is nu de 9e, dus het lijkt me wel dat er iets mis is :confused:

macwilliams
10 januari 2009, 21:28
Uit hardenberg?

Apenzoon
10 januari 2009, 21:34
Ik heb bij diezelfde verkoper stemmechanieken gekocht. Die waren er de dag nadat ik betaald had en hij zei ze op de post te hebben gedaan. Wat me wel opviel was dat hij de stemmechanieken onder een ander 'marktplaats-account' had staan. Hij mailde mij namelijk of ik niet ook nog plektra nodig had en stuurde er de link bij van die advertentie. Maar daar stond zijn mechanieken-ad niet tussen bij 'alle advertenties van de adverteerder'. Dat was ook andersom zo. Waarschijnlijk is hij ooit zijn wachtwoord vergeten oid.

Bij mij ging alles goed met die adverteerder, dus ik denk (hoop) niet dat hij je oplicht.

Edit: ga ik er te gemakkelijk vanuit dat het zezelfe is?

sjoerd5
10 januari 2009, 21:42
Het is maar 25 euro, maar een paar keer per week 25 euro is ook lekker ;)



Week?
Hoe jas jij er 100 plectrums in een week door?

Barkeepert
10 januari 2009, 21:58
Ik hoor dit wel vaker over pakketjes rond deze tijd. Mijn moeder had eind december 2007 bijv. een LP gekocht via Marktplaats, was ook voor oud en nieuw op de bus gedaan en kwam pas na anderhalve maand ofzo aan.

Borus van den Brand
10 januari 2009, 22:01
Ik hoor dit wel vaker over pakketjes rond deze tijd. Mijn moeder had eind december 2007 bijv. een LP gekocht via Marktplaats, was ook voor oud en nieuw op de bus gedaan en kwam pas na anderhalve maand ofzo aan.

Kocht mijn moeder maar is een Les Paul.:seriousf: (sorry off-topic ik weet t)

Arjan12
11 januari 2009, 00:41
Kocht mijn moeder maar is een Les Paul.:seriousf: (sorry off-topic ik weet t)

Heeeuuul vroeger hè, toen hadden ze van die zwarte pizza's waar muziek op stond. Die dingen noemden ze elpee's, langspeelplaten of LP's.

:seriousf:

marter544
11 januari 2009, 13:54
Kocht mijn moeder maar is een Les Paul.:seriousf: (sorry off-topic ik weet t)

:dontgeti:......:satisfie:......:seriousf::serious f::seriousf:.....:(

Jay75
11 januari 2009, 20:16
Uit hardenberg?

Ja, Erik uit Hardenberg inderdaad.
Waarom, ken je die?

Het zal wel goed zijn hoor, maar ik vind het wel erg lang duren.

casper innosence
11 januari 2009, 20:21
Ik denk dat de fcuk up bij de TNT ligt, zijn bij lange na niet meer zo precies als ze geweest zijn. De verzender heeft er toevallig niet een track and trace code bij? Anders wordt het heeel moeilijk iets van de TNT te vragen.

groovieguitarguus
11 januari 2009, 20:35
Ik heb ook wat mail contact met Erik (uit Hardenberg) gehad.
O.a. ook over een Les Paul.
Kwam me heel integer over... dus komt zeker goed!!!

richwoodplayer
11 januari 2009, 21:09
ik heb ook contact gehad met erik over een les paul, over een epiphone volgensmij.
komt heel aardig over, en had volgensmij ook een aanbieding met plectrums idd.
volgensmij gaat dat best goed komen ;)

VanMeekeren
11 januari 2009, 21:11
Ik heb mijn Epiphone Les Paul Standard van deze Erik uit Hardenberg gekocht. Hij had een partij opgekocht ergens.

Ik vond deze man niet al te kosjer, maar verder ook niet op een fout te betrappen. Gewoon een zakenmannetje, denk ik dan.

Denk dat het wel goed komt, hij heeft al jaren die plectra te koop. Je bent vast niet de eerste die wat van hem koopt.

robert-gitarist
11 januari 2009, 21:19
Ook ik heb mijn Epiphone bij hem gekocht. Een kennis van hem werkt(e) bij de importeur ofzo zodoende kon hij voor minder aan die LP's komen, dat was zijn verhaal ofzo. Erik kwam bij mij ook over als een nette gozer. Hij heeft me toen netjes opgehaald van het station om de gitaar bij hem thuis te zien/te proberen etc. Ik heb hem nergens kunnen betrappen, laat staan dat ik met een oplichter te maken heb ofzo ;) Het is inderdaad een zakenmannetje maar denk dat het haast wel goed moet komen met die plectrums. Ik denk zelf dat de fout bij de post ligt. Neem niet aan dat iemand je wilt gaan lichten voor 25 euro ;)

Jay75
11 januari 2009, 21:29
Neej, ik denk het ook niet, zei ik al in mijn startpost he :)
Fout zal wel bij TPG liggen inderdaad.

Magic Bean
11 januari 2009, 22:24
Misschien ietsjes anders, maar k wacht ook al dagen op mijn musicstore-bestelling die ik de 29ste al betaald heb...
Met de feestdagen is alles trager heb ik t idee...

CardioClash
12 januari 2009, 08:57
Ik werk bij TNT en je wilt niet weten hoe veel kerst- en nieuwjaarspost we hebben moeten bezorgen. Ik schat zo gemiddeld 15 kaarten per huis, vaak zijn het er meer. Er zijn zo'n 7 miljoen huishoudens in Nederland, dus reken maar uit! Daardoor kan het zijn dat er post vertraagd is, zeker als de verzender bijvoorbeeld een foute postcode heeft opgeschreven kan het even blijven liggen. Heeft hij het via de pakketpost gedaan of gewoon via de brievenbus? (Want in het eerste geval zou de vertraging niet zo lang kunnen zijn)

Mad mind
12 januari 2009, 10:11
Laat in ieder geval iets weten als ze aangekomen zijn hé.:satisfie:
Veel wachtplezier.

Jay75
12 januari 2009, 23:26
Ik werk bij TNT en je wilt niet weten hoe veel kerst- en nieuwjaarspost we hebben moeten bezorgen. Ik schat zo gemiddeld 15 kaarten per huis, vaak zijn het er meer. Er zijn zo'n 7 miljoen huishoudens in Nederland, dus reken maar uit! Daardoor kan het zijn dat er post vertraagd is, zeker als de verzender bijvoorbeeld een foute postcode heeft opgeschreven kan het even blijven liggen. Heeft hij het via de pakketpost gedaan of gewoon via de brievenbus? (Want in het eerste geval zou de vertraging niet zo lang kunnen zijn)

Gewoon via de brievenbus!

Jay75
13 januari 2009, 10:04
Ik heb weer een hele nette reactie gekregen van Erik, ik denk zoals ik al verwachte dat de fout bij de post ligt. In ieder geval bedankt voor de reacties.

Jaffster
15 januari 2009, 10:31
Ik heb mijn Epi LP bij Erik gekocht, en ben gewoon naar hem toe gereden.
Is wel een leuk ritje :)
Kreeg meteen de LP in mijn handen gedouwd samen met een snoer naar een marshall valvestate I, onder het motto van spelen maar :).
Erg aardige vent, en hij kwam absoluut niet over als een onbetrouwbaar persoon. Ook was wat hij verkocht in prima staat.

Laat even weten waneer je ze binnen krijgt

grt

rocker_71
15 januari 2009, 11:16
Dit verhaal ken ik helaas.
Wacht nog op mijn Mofaux uit de US of A. Als het maar niet zoekraakt ofzo. Hopelijk alleen wat vertraging....wacht rustig af.

Chroxy
15 januari 2009, 11:46
haha, het halve forum koopt LP's bij hem!

Ik heb inderdaad ook in 2004 een Epiphone LP standard gekocht bij hem. Prijs was toen 425, en in mijn gitaarwinkel 725!!. Gezien zijn kindje kon ik nie erg hard spelen, maar hij kwam idd betrouwbaar over. Zoals Robert zei; hij kreeg zie via via een importeur (in duitsland)?

macwilliams
15 januari 2009, 12:41
Ja, Erik uit Hardenberg inderdaad.
Waarom, ken je die?

Het zal wel goed zijn hoor, maar ik vind het wel erg lang duren.


Heb er mn eerste epi gekocht, net als iedereen hier.
Goeie vent.

HaroldA
15 januari 2009, 12:52
Jongens, call me paranoid, maar het zijn toch wel echte epi's?

Chroxy
15 januari 2009, 13:54
worden die ook al vervalst dan? Voor zover ik wist alleen Gibsuns ..

Anyway; mijne was een echte epiphone, die heb ik helemaal binnenstebuiten gezien en alles klopte..

Azrael
15 januari 2009, 15:14
worden die ook al vervalst dan? Voor zover ik wist alleen Gibsuns ..

Anyway; mijne was een echte epiphone, die heb ik helemaal binnenstebuiten gezien en alles klopte..

Jazeker. Ook LP's worden gewoon vervalst.

macwilliams
15 januari 2009, 16:56
Jazeker. Ook LP's worden gewoon vervalst.
Ja die worden gekopieerd op band..:chicken:

Jay75
16 januari 2009, 19:04
Als het goed is, is het vandeweek allemaal in orde!

Ik laat het wel even weten,

groeten

Jay75
20 januari 2009, 21:37
Vandaag 100 plectrums binnengehad ( + nog 20 stuks extra ) dus de fout ligt gewoon bij TPG/TNT.

Alleen Jammer dat ik nu wel iets meer heb betaald voor 120 plectrums ( 40 euro ipv 25 )maar toch nog een net bedragje, en nu heb ik er voorlopig even genoeg!

Toffe gast die Eric, want hij mailde me uit zichzelf net nog of ze aan gekomen waren.

Eind goed, al goed dus...

Brewskie
20 januari 2009, 21:54
gelukkig maar. Heb je in de tussentijd mooi kunnen oefenen met je fingerpicking-techniek ;)

NightFox
20 januari 2009, 22:18
Grappig dit topic.

Ik had een paar daagjes geleden 50 Fender plectra bij hem gekocht op Ebay.:harmony:
Denk ze morgen aankomen.8-) Echt grappig dit topic.:D

http://myworld.ebay.nl/erikvmid/

Goede feedback dus ik vertrouwde het wel. Nu al helemaal.:B