PDA

View Full Version : Slash



SlashReborn
10 januari 2009, 19:08
Ik ben dus al eff op zoek om zo een beetje het
slash geluid te verkrijgen..:satisfie:
jah, er moet geen discussie van gemaakt worden
ik weet zelf ook wel , het slash geluid
kan je nooit volledig nadoen..
het ligt aan zn styl van spelen ,enzoverder..
maar als iemand zou kunne helpe met de settings van de amp
gebruikt hij veel gain of niet.. veel tone of niet.. zo die dinge:???:
alvast bdankt
^^ greetz me:dance:

Keep rockin':rockon:

MichaelSS
10 januari 2009, 19:12
Ow man.

Gebruik de search please...

Slotje?? :???:

SlashReborn
10 januari 2009, 19:19
uhm.. sry hoor
ik bn nieuw .. wist ik niet.:confused:
...
anyway als iemand me nog kan helpe post dan plz

arcane
10 januari 2009, 19:25
http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?searchid=2827559

Daar zou je alles over slash moeten kunnen vinden.

Les Strat
10 januari 2009, 19:33
als jij de herboren slash bent (aan je naam te zien) zou er ook een herboren geluid van slash moetten komen , das dan aan jou.:blast:

SlashReborn
10 januari 2009, 19:41
als jij de herboren slash bent (aan je naam te zien) zou er ook een herboren geluid van slash moetten komen , das dan aan jou.:blast:

:seriousf: das nog eens een reactie van nut :p
mrja slash valt gwn niet te evenaren..:)

TimoSomers
10 januari 2009, 19:45
:seriousf: das nog eens een reactie van nut :p
mrja slash valt gwn niet te evenaren..:)

Jawel hoor.

Megadeth22
10 januari 2009, 19:46
:seriousf: das nog eens een reactie van nut :p
mrja slash valt gwn niet te evenaren..:)
Jouw spelling ook niet. :cheerup:

Mitch
10 januari 2009, 19:49
Afgezien van het feit dat het gewaardeerd wordt als je goed leesbaar schrijft in pls vn zo kort mgelijk, moet je ook proberen je topics een duidelijke vraag mee te geven en dan liefst ook nog in het juiste subforum. Als je dus bijv. een vraag hebt over hoe je je versterker in moet stellen, plaats je daarover een topic in het subforum Moderne Versterkers. Als je een vraag hebt over waar je Alnico II Pro's kunt kopen om de standaard pickup keus van Slash te maken, kun je die hier openen. Of als je wil weten welke wah je het beste voor zijn sound kan gebruiken dan plaats je een topic in Effecten. it topic is in deze vorm te breed en te algemeen.
Tot zover de cursus "Topics starten voor beginners" ;)

Arvoitus
10 januari 2009, 19:50
Als jij net zoveel gevoel hebt voor spelling als voor muziek, dan zal je nooit zoals hem klinken ...


veel tone of niet.. zo die dinge
Slash gebruikt inderdaad heel veel tone. Zijn tone staat namelijk op 11.

Nee even serieus, zoek op youtube naar "slash gear" en weet binnen 5 minuten al een stuk meer.

Gerapporteerd.

SlashReborn
10 januari 2009, 20:07
Als jij net zoveel gevoel hebt voor spelling als voor muziek, dan zal je nooit zoals hem klinken ...


Slash gebruikt inderdaad heel veel tone. Zijn tone staat namelijk op 11.

Nee even serieus, zoek op youtube naar "slash gear" en weet binnen 5 minuten al een stuk meer.

Gerapporteerd.

Ok.Ik ben jullie gezever dus een klein beetje beu aan het worden
eerlijk gezegd.Ten eerste ben ik hier nog maar 10min.?
Hoe kan ik dan weten waar ik alles moet plaatsen enz...
Ten tweede ik vraag niet wat je van mij vind of van mijn spelling of wat
dan ook... Als je er zelf niks van weet ga dan niet liggen zeiken over
iemand anders zijn spelling of weet ik veel wat. en trouwens met "slash gear"
kom ik geen fluit te weten want het enigste wat alsmaar terugkomt is
Gibson Les Paul en Marshall Amp ,Daar ben ik niks mee.

Dio
10 januari 2009, 20:12
eerlijk gezegd.Ten eerste ben ik hier nog maar 10min.?
Hoe kan ik dan weten waar ik alles moet plaatsen enz...
Je kan zo eens de verschillende subfora verkennen alvorens je iets post.
Jezelf voorstellen in het daartoe behorende topic is ook een stap in de goeie richting om jezelf en je voorkeuren bekend te maken.


Ten tweede ik vraag niet wat je van mij vind of van mijn spelling of wat
dan ook... Als je er zelf niks van weet ga dan niet liggen zeiken over
iemand anders zijn spelling of weet ik veel wat.
Als je geholpen wil worden is het een kleine moeite om volledige woorden te typen. Nmnd vnd ht lk m cdtl erst t ntcyfrn...


en trouwens met "slash gear"
kom ik geen fluit te weten want het enigste wat alsmaar terugkomt is
Gibson Les Paul en Marshall Amp ,Daar ben ik niks mee.

Lijkt mij dan toch een stap in de goeie richting... niet?
En je zegt het zelf, niemand kan zijn tone evenaren... wat ga je dan hier zo'n vage vraag stellen? Zijn specifieke gitaar, zijn pickups, zijn amp, zijn effecten... als je wat googelt kom je deze sneller te weten dan het hier cryptisch te omschrijven.

SlashReborn
10 januari 2009, 20:16
Je kan zo eens de verschillende subfora verkennen alvorens je iets post.
Jezelf voorstellen in het daartoe behorende topic is ook een stap in de goeie richting om jezelf en je voorkeuren bekend te maken.

Als je geholpen wil worden is het een kleine moeite om volledige woorden te typen. Nmnd vnd ht lk m cdtl erst t ntcyfrn...


Lijkt mij dan toch een stap in de goeie richting... niet?
En je zegt het zelf, niemand kan zijn tone evenaren... wat ga je dan hier zo'n vage vraag stellen? Zijn specifieke gitaar, zijn pickups, zijn amp, zijn effecten... als je wat googelt kom je deze sneller te weten dan het hier cryptisch te omschrijven.

1. ik heb mij al voorgesteld.
2.ik kom hier niet om mijn nederlandse spelling bij te schaven.
3.met niemand kan hem evenaren bedoel ik "zijn styl"
niet zijn tone -_-
en als er nu eens iemand een deftige reacie zou kunne geve..
het zou geaprecciert worden.

Mitch
10 januari 2009, 20:17
Ok.Ik ben jullie gezever dus een klein beetje beu aan het worden
eerlijk gezegd.Ten eerste ben ik hier nog maar 10min.?
Hoe kan ik dan weten waar ik alles moet plaatsen enz...


Ik zou je toon een beetje matigen als ik jou was. Ik heb in mijn post zonder enige aanval duidelijk uitgelegd hoe het er hier aan toegaat. Als je het dan al beu bent is dat jouw probleem. Dat je hier nog maar tien minuten bent was te zien aan je lage postcount, daarom legde ik het je ook rustig uit. Doe gewoon wat met die uitleg. Als je iets over je ampinstellingen wil weten, zoek eens in Moderne Versterkers en als je niet genoeg info vindt, open er dan een topic.

En als je zo slecht schrijft kun je daar kritiek op verwachten, desalniettmin wil ik iedereen oproepen nu niet in kuddegedrag te vervallen en massaal te gaan vitten. Genoeg daarvan.

SlashReborn
10 januari 2009, 20:20
Ik zou je toon een beetje matigen als ik jou was. Ik heb in mijn post zonder enige aanval duidelijk uitgelegd hoe het er hier aan toegaat. Als je het dan al beu bent is dat jouw probleem. Dat je hier nog maar tien minuten bent was te zien aan je lage postcount, daarom legde ik het je ook rustig uit. Doe gewoon wat met die uitleg. Als je iets over je ampinstellingen wil weten, zoek eens in Moderne Versterkers en als je niet genoeg info vindt, open er dan een topic.

En als je zo slecht schrijft kun je daar kritiek op verwachten, desalniettmin wil ik iedereen oproepen nu niet in kuddegedrag te vervallen en massaal te gaan vitten. Genoeg daarvan.

Ik had het niet precies over jouw hoor maar over de rest.
In elk geval bedankt voor de info.En excuseer me dat ik gewoon ben
van sms-taal te gebruiken -_- Hopelijk vind ik hier op deze site nog iemand
die me kan helpen en niet zit te vitten over m'n spelling of verkeerde
topic posting.:dontgeti:

Mitch
10 januari 2009, 20:25
We begrijpen elkaar :listen:
Bedenk gewoon even voor jezelf waar je nog precies wat van wil weten, gebruik de zoekfunctie eens en start dan een topic in het subforum waar het nodig is.
Je had nu een beetje een valse start, maar het forum valt best mee hoor! Sterker nog: er is een hoop info en zeker als je een beetje op je schrijven let kan het ook reuze gezellig zijn.

De mods van dit subforum zijn nu even niet on-line dus ik gooi dit topic zelf even dicht. Niet om je te straffen, maar om de aasgieren vóór te zijn die denken dat het leuk is om nog even op je in te hakken.