PDA

View Full Version : Samen cases bestellen bij Case Company: Dealtje!



Misery Signals
10 januari 2009, 14:27
Hoi,

Als iemand een supergoedkope en goede head case nodig heeft en tot in Noord-België geraakt...

Ik bestel volgende week vrijdag in 't groot bij Case Company en ik kan de absoluut belachelijke prijs bekomen van 130 Euro per case, afgehaald bij mij in Turnhout achteraf (grenst tegen Nederland)... Twee sloten opzij, alu randen zoals het hoort en liefst 10mm dik hout. Enig nadeel: hij maakt de cases van overschotten van grote bestellingen en de randen van de bodem zijn iets te hoog om je head gedurende een show in te laten staan, hij moet eruit dus. Op zich een klein stom ding, maar de cases zijn echt top, ik laat alles daar maken... Prijs is normaal bijna 50 meer maar omdat ik er al veel besteld heb daar krijg ik dat prijsje als ik er veel ineens bestel...

Ik zit al aan 5 cases (drie Marshalls, een Orange en een 5150) dus moest je interesse hebben, contacteer me via PM en geef aan wat voor head je hebt. Betaling regelen we dmv bankoverschrijving VOORAF. Reken een kleine 2 weken fabriceertijd.

Dit is niet de bedoeling om te verhandelen of zo, winst maak ik er niet op...

MS

bert k
10 januari 2009, 15:04
Leuk voordeel, maar na eerdere ervaring hebben we besloten om geen inkoopacties meer te doen via het forum. Alle afspraken dus nu via PM.

Bert K, mod