PDA

View Full Version : A New Dawn zoekt gitarist!



Kaïn
9 januari 2009, 23:10
Dames en heren!

Wij, A New Dawn, zijn op zoek naar een nieuwe gitarist nadat een van onze gitaristen ons heeft verlaten.

Wat is A New Dawn? We zijn een 'double-female fronted metal band'. Dat houdt in dat wij werken met 2 zangeressen (en 1 zanger/grunter). Verder ligt bij ons de nadruk op de GITAAR. We werken dan ook niet met toetsen.

Wat bieden wij? Een professionele band, met een professionele instelling, maar die ook een hele hoop lol heeft met z'n allen.
Ongeveer een 30 a 40 (internationale) optredens jaarlijks.
De repetities vinden vooralsnog plaats in de randstad, op het moment in Roohn (vlakbij Rotterdam).

Wat zoeken wij? Een knallende goede gitarist die niet vies is van een dubbelstemmige solo spelen en geen moeite heeft met af en toe rare ritmes. Je hebt een goede set met gear die je in een live situatie niet teleurtstelt. Ook heb je een goede prodium presentatie.

Ben jij de gitarist die wij zoeken? Mail dan naar management@anewdawnband.nl


Wil je meer over ons weten? Surf dan naar http://www.anewdawnband.nl/

FNaRK
10 januari 2009, 00:52
ik had al gereageerd maar ik schijn niet in "het profiel" te passen :???:

Jammer....

Is Willem er mee gestopt ?

Kaïn
10 januari 2009, 01:19
ik had al gereageerd maar ik schijn niet in "het profiel" te passen :???:

Jammer....

Is Willem er mee gestopt ?
Het profiel? Wat raar, ik zal er ens naar vragen.

Ja Willem is er mee gestopt. Hij is met een andere band doorgegaan, dus we zitten nu zonder :dontgeti:

elendaeril
10 januari 2009, 06:40
Ik ben zeer benieuwd en zal dit topic zeker volgen :satisfie:

FNaRK
10 januari 2009, 10:49
Het profiel? Wat raar, ik zal er ens naar vragen.

Ja Willem is er mee gestopt. Hij is met een andere band doorgegaan, dus we zitten nu zonder :dontgeti:

Ben benaderd door David, gevraagd naar auditie-data en kreeg toen de mededeling dat ik niet in de band zou passen.
Wellicht dat mij speelstijl niet in de band past, maar je kan allicht iemand langs laten komen.


(of ik ben gewoon te oud :sneaky:)

Kaïn
10 januari 2009, 15:08
Ik ben zeer benieuwd en zal dit topic zeker volgen :satisfie:

Ghe ja, ik ben zelf ook benieuwd!

@ Fnark, Ik denk dat het aan je Digitech ligt :satisfie:

leonkloosterman
11 januari 2009, 17:36
mmmh interesant ik ga even luisteren of ik jullie muziek leuk vind. misschien heb ik wel intresse

Kaïn
13 januari 2009, 19:00
mmmh interesant ik ga even luisteren of ik jullie muziek leuk vind. misschien heb ik wel intresse

Tof! Heb je al geluisterd en vond je het wat??

AntY
13 januari 2009, 22:18
Heb je zelf geen zin om gitaar te spelen bij ze dan?

Kaïn
13 januari 2009, 22:58
Heb je zelf geen zin om gitaar te spelen bij ze dan?

Daar hebben we het natuurlijk wel over gehad. Dat zou ik best kunnen, maar als vocalist ben ik veel vrijer in mijn bewegingen. Ik voeg nu redelijk wat dynamiek toe aan de band en we vinden het zonde om daar geen gebruik van te maken. En als gruntende gitarist ben ik gelijk weer een Mark Jansen... en dat ik wil ik zelf vooral niet :p

AntY
14 januari 2009, 00:03
Haha, goed punt :P

olaftheholy
16 januari 2009, 15:25
hoe kan ik solliciteren naar de functie als gitarist by a new dawn?

marter544
16 januari 2009, 15:41
Het spel is niet zo'n probleem,de apparatuur ook niet, wel het verschil in leeftijd, de afstand, en het tijdgebrek om 40 keer per jaar op te treden (ik werk 's avonds), ook al lijkt me dat wel mooi. De muziek is iig wel mijn smaak! Iig succes met jullie zoektocht naar een gitarist.

Kaïn
17 januari 2009, 00:52
hoe kan ik solliciteren naar de functie als gitarist by a new dawn?

Leuk dat je interesse hebt! Stuur ons even een mailtje mailtje op management@anewdawnband.nl.

Schrijf een klein biografietje over jezelf. Wie ben je, waar kom je vandaan, waarom wil je bij ons komen spelen, dat soort dingen. Dan gaan we kijken of we een auditiedatum kunnen gaan plannen.

Kaïn
17 januari 2009, 00:53
Het spel is niet zo'n probleem,de apparatuur ook niet, wel het verschil in leeftijd, de afstand, en het tijdgebrek om 40 keer per jaar op te treden (ik werk 's avonds), ook al lijkt me dat wel mooi. De muziek is iig wel mijn smaak! Iig succes met jullie zoektocht naar een gitarist.
Ah, jammer! Maar dankjewel!:cooler: