PDA

View Full Version : "Post je gitaar" voorstel...



Luca P
9 januari 2009, 17:56
Kan er geen thumbnail pagina gemaakt worden zodat je in 1 oogopslag kan zien hoe een ieder zijn gitaar eruit ziet? Een soort leden galerij...zoiets als dit (http://www.lilypix.com/photos/showalbum.php?aid=1776&uuid=568).
Je zoekt je rot naar die ene mooie Les Paul van iemand als je al 200 pagina's verder bent.

Ukeloeder
9 januari 2009, 18:23
Soort 'smoelenboek' dus. Leuk!

Luca P
16 januari 2009, 20:28
...???...en...???

arcane
16 januari 2009, 20:31
ja lijkt me op zich wel een ok idee. Misschien wel te koppelen aan je profiel ofzo, dat je het bij de gebruikersinstellingen kunt uploaden ofzo?

Mitch
16 januari 2009, 20:43
...???...en...???

Geen reactie = geen interesse :listen:

JimiDylan
16 januari 2009, 21:22
Ik zeg goed plan. Wel graag de post je..... topics behouden, blijft toch leuk om te patsen en om andere mensen te zien patsen :P

Luke-wannabe
22 januari 2009, 20:09
Ja ljikt me leuk. Er zijn van mijn part niet genoeg post je dit of dat topics! I love 'em!

Tim..
22 januari 2009, 22:35
dat is toch mooi, dan kan je ze naaste het "post je les paul/ strat/ tele etc. topic" en "post je collectie topic" ook daar nog eens showen :p

bert k
22 januari 2009, 23:27
Leuk idee, maar voor ons mods niet uitvoerbaar binnen de mogelijkheden van het forum.

soup
22 januari 2009, 23:45
NIet zo leuk om door te bladeren beter idee

==> Topic waar iedereen de naam van zijn gitaar post en daar achter een linkje zet met afbeelding


voorbeeld


Gibson

Sg

Gibson Sg standard Cherry 2006 (http://www.leadguitars.fr/images/gibson-sg-standard-hc.jpg)


Les paul

...

Es-...

...

Fender


Ibanez


Prs

bert k
23 januari 2009, 00:01
En wat voegt dat toe naast al de Post je Gibson/Strat/Tele/Noem maar op-topics?

soup
23 januari 2009, 00:02
Dat je bij de verschillende les pauls direct de kleuren kunt zien ipv door al die pagina's te moeten bladeren. En als er enkele speciale modelletjes tussen zitten (zoals een R7 LP of zo) dat je die direct vindt met foto. ;)

Ace 1.15.19
23 januari 2009, 01:04
Ik dénk dat het vrij kansloos is.

budje
23 januari 2009, 07:56
Er staan dan helaas binnen de kortste keren wel tig gitaren tussen die alweer zijn verkocht, en die we vergeten waren te wissen, en dan ook zal je zien dat die gitaar waar je meer van wil weten: Daarvan is de eigenaar al anderhalf jaar niet meer aktief

Verder vind ik het trouwens wel een leuk idee

eddiewisk
23 januari 2009, 10:38
Hallo,

Ik ben net nieuw hier en weet zo t een en ander nog niet

Wel heb ik al een hele tijd een zeldzame les paul gitaar

Ook zou ik willen weten wie er ook zo een heeft!

Deze is in 1978 door een goede kennis gebouwd namelijk dhr Thompson

Vroeger vaste gitaar reparateur van bekende gitaristen

zoals Eef Albers, Wim Overgauw, Lex Bolderdijk, Jan Hollestelle eva

Ondanks zn ouderdom bevalt fie nog goed,zit nu een Kahler tremolo en een extra actieve element op voor accoust effect

groeten

eddie

bert k
23 januari 2009, 15:24
Hoi Eddie, welkom op het forum.
Je vraag kan je beter stellen in het forum Elektrische gitaren, dit forum gaat over de werking van het forum zelf. Ook kan je misschien beter een nieuw topic beginnen ipv aan te haken bij een topic wat heel ergens anders over gaat.

Maar goed, daar kom je wel achter, nog veel plezier hier!

Bert K, mod

Luca P
25 januari 2009, 11:35
Leuk idee, maar voor ons mods niet uitvoerbaar binnen de mogelijkheden van het forum.

Tuurlijk wel.
:dance:
Obama is president en binnenkort lopen we op Mars! En een foto linkje gaat niet?
:seriousf:

Da's jammer dan. Een tijd geleden las ik wat over avatars op het forum. Ik heb het niet gevolgd maar dat zit er ook niet in?

Ik weet wat:
Zet in de ledenlijst achter de gebruikersnamen een "gitaar" knop. Kan je die ook op alfabetische volgorde bekijken.

Luca P
23 februari 2009, 18:28
Ik weet wat:
Zet in de ledenlijst achter de gebruikersnamen een "gitaar" knop. Kan je die ook op alfabetische volgorde bekijken.

...en en..???

Bram+
23 februari 2009, 20:51
Dat zou de admin dan moeten aanpassen. Los van het feit dat we dan daar op moeten wachten, weet ik ook niet of het mogelijk is binnen het forumformat.