PDA

View Full Version : covers...wie helpt?



hangerrit
12 maart 2003, 19:34
Steeds meer coversites gaan plat.
Lullig dat je je vers gebrande cd-tje niet van een mooi hoesje kunt voorzien......
Wie helpt me aan goede coversites?

Dank dank dank

Fluffy
12 maart 2003, 23:05
kopen in de winkel die dingen !

basswasp
13 maart 2003, 16:09
Nee, je moet wel de goede artiesten steunen... Hendrix enzo :razz:

http://www.cdcovers.cc was een mooie site :sad:

SteavisSmokin
13 maart 2003, 16:38
Um.....hendrix is al redelijk dood..zal moeilijk gaan hem dan te steunen.

hangerrit
13 maart 2003, 19:02
De prijzen die de winkels durven vragen voor cd-s zijn buiten iedere proportie.
Als iedereen zou gaan branden zouden de prijzen vanzelf acceptabel worden.zo werkt dat nu eenmaal.

Harry
14 maart 2003, 09:38
Op 2003-03-13 19:02, schreef hangerrit:
De prijzen die de winkels durven vragen voor cd-s zijn buiten iedere proportie.
Als iedereen zou gaan branden zouden de prijzen vanzelf acceptabel worden.zo werkt dat nu eenmaal.


lulverhaal!!!!!!

je bent gewoon een dief.

urezna
14 maart 2003, 10:34
Lijkt me eerder andersom, hoe meer er gebrand wordt, hoe duurder ze worden.... Het zelfde stukje winst moet uit minder cd's gehaald worden, dus worden ze per stuk duurder......

alhambra
14 maart 2003, 11:03
Op 2003-03-14 09:38, schreef Harry:


Op 2003-03-13 19:02, schreef hangerrit:
De prijzen die de winkels durven vragen voor cd-s zijn buiten iedere proportie.
Als iedereen zou gaan branden zouden de prijzen vanzelf acceptabel worden.zo werkt dat nu eenmaal.


lulverhaal!!!!!!

je bent gewoon een dief.

Wat nou lul verhaal, dacht je nu echt dat de productiekosten van een cd de afgelopen jaren niet zijn afgenomen. Daar hoor je niemand over maar wel zeuren dat iemand die kopieert een dief is, volgens mij betaal je tegen woordig meer voor reclame/marketing enz enz dan voor het echte product.
Komt nog bij dat de "grote jongens" (philips,sony enz)en branders verkopen en cdr/w's verkopen en ook nog reclame maken met teksten als brand je eigen MP3 cd terwijl ze zelf producenten zijn van CD's.
Gewoon net als vroeger bij een cassette bandje iets extra op een cdr/w en klaar ben je.
Uiteraard is het voor startendebands en gasten die alles in eigenbeheer doen wel lastiger maar die worden en minder gekopieert en vragen over het algemeen wel normale prijzen voor hun cd's.
Volgens mij is het ook nog is een keer zo dat veel mensen nu cd's kopieren die ze anders NIET zouden kopen. Voordeel hiervan is weer dat men sneller is wat anders luisterd en dus de muziek smaak verbreed, wat weer KAN leiden tot meer verkoop van normale cd's. Overigens zijn de cijfers en meningen over dalende verkoop aantallen nog al verdeelt.

Rwin
14 maart 2003, 11:18
ik kon het niet meer met Ham eens zijn!!!

Rwin

Harry
14 maart 2003, 11:19
ik bedoel dat dat argument constant te pas en te onpas wordt gebruikt om te rechtvaardigen dat ze nooit een cd kopen. Het is wel heel simpel om te roepen dat iets duur is, maar er dan perse op een andere manier aan willen komen.
Als ik een cd goed vind (en dat gebeurt echt niet vaak) dan koop ik'm gewoon, en is ie het geld waard. En ik koop niet in de duurste winkels. Dan betaal je voor een nieuwe cd 17 euro, en oudere zijn vaak nog goedkkoper. En als je een goede cd koopt, heb je er jaren plezier van.

iwan
14 maart 2003, 11:57
d'r zit al 2 jaar of zo een BUMA toeslag op lege CD-Roms. Lekker kassa voor al die data-backups die ik maak (doe PC-werk), en dubbele kosten voor CD-kopietjes voor in de auto (betalen voor het origineel en de Rom).

Dus waar de muziek-industrie over zeikt is mij een raadsel.

edit:
xie dat de topicstarter deze vraag in drie forums gesteld heeft en erg agressief reageert op kritiek. Zijn ook zijn enige drie bijdragen op het hele forum.
Slotje dus! (En ban, wmbt). Ik hou van gezellige forumbewoners en hangerrit hoort daar niet bij.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: iwan op 2003-03-18 13:48 ]</font>

LordSpeedyShit
21 maart 2003, 21:50
je loopt gewoon een winkel binnen, haalt het boekje uit het doosje en loopt weer de winkel uit.
edit: owja, beetje onopvallend doen is wel handig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: LordSpeedyShit op 2003-03-21 21:50 ]</font>