PDA

View Full Version : covers?? ik zoek sites



hangerrit
12 maart 2003, 19:32
De ene na de andere coversite gaat plat!
Lullig als je voor je vers gebrande cd-tje geen hoesje kunt maken..........
Wie weet er nog betrouwbare sites voor me????

Thanks!

hoofd
12 maart 2003, 19:35
Je moet ook geen cd'tje branden, maar kopen. Van mij mogen ze alle coversites platgooien, stimuleert het zelf branden alleen maar. Steun toch je medemuzikant man!

Fluffy
12 maart 2003, 23:02
I really second that. het beste wat je ooit gezegd hebt hoofd

hoofd
12 maart 2003, 23:07
Yeah, I rule! :wink:

Fluffy
12 maart 2003, 23:13
ik ruik kitaar trekjes in die laatste opmerking :wink:

FNaRK
13 maart 2003, 11:50
intellectuele teringturk



:grin:

hangerrit
13 maart 2003, 19:33
Op 2003-03-12 19:35, schreef mtlhead:
Je moet ook geen cd'tje branden, maar kopen. Van mij mogen ze alle coversites platgooien, stimuleert het zelf branden alleen maar. Steun toch je medemuzikant man!



Tja je hebt natuurlijk altijd naievelingen.....
De prijzen van cd- s zijn internationaal gezien buitensporig hoog.
Als je bijv. de prijzen vergelijkt met die in Amerika of desnoods in Duitsland dan schiet je ter plekke in een dip.
Gewoon allemaal branden en de prijzen worden vanzelf dragelijk. simpel economisch principe

En dat steunen van die artiesten.....head is al jaren het fabeltje van die z.g.n. armlastige platenmaatschappijen en jij laat je oren er braaf naar hangen.....

Vooral zo doorgaan....

hoofd
14 maart 2003, 00:08
Ehhmmm, misschien dat je anders ff je mond moet houden dude. Ik weet donders goed waar ik het over heb, en dat de artiest misschien 50 cent van de 20 euro die je voor een cd dokt krijgt. Als je overigens goed zoekt kan je voor 20 euro 3 originele cd's halen. Het gaat mij om het principe dat de artiest er tijd, geld en moeite in heeft gestoken, en als je dat waardeert koop je gewoon de cd, lekker boeie dat de artiest er niks van ziet, je steunt hem toch door de originele cd in huis te hebben, i.p.v. gaar branden en plaatje printen van internet.

edit: ohja, en noem me nog 1 keer naief and I WILL BASH YOUR FUCKING HEAD!!!
en geen fucking smiley, lul.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2003-03-14 00:09 ]</font>

Harry
14 maart 2003, 09:36
gooo mtlhead!!!!

:grin:

wimmeltje
16 maart 2003, 18:12
What the Hell

Kunnen jullie niet met bush en Saddam mee gaan rellen.

Wat is iedereen toch agressief tegenwoordig. Jullie zitten en niet genoeg in de koffieshop hoor.

peace....

FNaRK
16 maart 2003, 19:06
SHUT THE FUCK UP

:lol:

Mithrandir
16 maart 2003, 20:30
BURN MMORE BURN

hoofd
16 maart 2003, 21:33
Op 2003-03-16 18:12, schreef wimmeltje:
What the Hell

Kunnen jullie niet met bush en Saddam mee gaan rellen.

Wat is iedereen toch agressief tegenwoordig. Jullie zitten en niet genoeg in de koffieshop hoor.

peace....


Ik ben inderdaad omdat A) meneer 4 keer hetzelfde post in verschillende afdelingen van het forum, B) omdat het onderwerp te maken heeft wat artiesten benadeeld, C) ik hoef echt geen shit te pikken van zo'n pikko als hangerrit

Verder ben ik wel een goeie gozer hoor.

nyc-kid
16 maart 2003, 22:49
ow, shut up

pikkepiemel
15 augustus 2004, 23:03
what the fok? let's just make some music together man! quit the fuckin bullshit!!!

Bluesbreaker
15 augustus 2004, 23:13
Ik ben het er wel mee eens dat het goed is om artiesten te steunen door originele cd's te kopen, maar ik heb ook mn pc vol mp3s staan (die ik overigens niet brand).

Ik koop alleen originele cd's van muziek die ik echt heel mooi vind, en ook nog niet veel. Ik koop liever een gitaar en heb mn pc vol staan met mp3s dan dat ik twee cd rekjes vol met originele cd's heb.

Beroepsartiesten branden zelf trouwens ook genoeg cd's.

Edit: het ging over covers, als ik al een cdtje kopieer (heb ik al zon 3 jaar niet meer gedaan) print ik niet de originele cover erbij, dat vind ik echt sneu, niet het originele willen kopen maar wel doen alsof je het hebt.