PDA

View Full Version : Bandleden gezocht voor beginnende coverband (omg. Oldenzaal)



Woeter
8 januari 2009, 22:50
Hallo muzikanten!

Mijn zusje (19) en ik (21) hebben al een tijd het idee om een coverband op te richten in de omgeving van Oldenzaal/Hengelo/Enschede. En voor een band heb je muzikanten nodig!

Het doel is om met deze band geregeld op te treden bij feesten/partijen en noem maar op. Bij het repetoire kun je denken aan de standaard coverband-genres als 70s/80s/90s en moderne pop en feestnummers (de nummers moeten allemaal nog gekozen worden).

We hebben op dit moment 2 muzikanten, namelijk:

Zangeres (mijn zusje), die al een paar jaar zangles heeft en al diverse keren heeft opgetreden bij verschillende gelegenheden als schooluitvoeringen, dorpsfeesten, besloten zaalfeestjes etc.

Drummer (ikzelf), die al zo'n 6/7 jaar drums speelt. Zelf actief in een rockband maar op zoek naar een 2e, andere richting. In staat en bereid om vrijwel de meeste genres te spelen.

Beiden hebben we geen probleem met wat voor een muzieksoort dan ook.

We zijn (als basis) op zoek naar:

1 of 2 gitaristen/gitaristes
toetsenist(e)
bassist(e)
eventueel een zanger voor duetten

Misschien later aan te vullen met blaasinstrumenten, maar dat zien we dan wel.

Een vereiste is wel dat we niet op zoek zijn naar beginnende muzikanten, maar mensen die al wat jaartjes spelen en hun instrument dan ook goed tot zeer goed beheersen.
Band-ervaring is niet noodzakelijk, wel makkelijk.
Daarnaast moet je niet vies zijn van de verschillende muzieksoorten die een coverband met zich mee brengt en goede motivatie hebben. Het gaat er namelijk om dat we de mensen een leuke avond bezorgen.

Heb jij zin om regelmatig een avondje lekker los te gaan op de meest uiteenlopende muziek, hou je van entertainen en wil je (op den duur) ook nog lekker iets bijverdienen?

Reageer dan even op dit bericht of stuur even een mailtje met je gegevens en overige info naar: wouter_onderweegs@hotmail.com

Cheers!

Wausser
10 januari 2009, 14:36
Heet je zusje toevallig Marije?

Woeter
11 januari 2009, 11:14
Heet je zusje toevallig Marije?

Yep. Interesse? :cooler:

Wausser
11 januari 2009, 13:51
Yep. Interesse? :cooler:

Zit bij haar in de klas :chicken: en woon dan ook iets van 200 meter van jullie vandaan :)


`Hoewel ik het wel leuk zou vinden ben ik alleen (nog) niet goed genoeg :dontgeti:

artnaz
11 januari 2009, 14:34
Och, volgens mij ken ik je zusje ook! :D Volgens mij heeft ze vroeger bij mij op school gezeten (TCC Lyceumstraat), en wat ik me herinner kon ze prima zingen! :)

Wausser
11 januari 2009, 14:41
En zit daar nu een broertje van jou op?

artnaz
11 januari 2009, 15:20
Ja...? :p En wie ben jij dan? :D

Wausser
11 januari 2009, 15:39
Ik weet via via wie je bent, ken je niet echt ofzo...

Speel wel bas in een bandje met Rik OV en Jascha...

Maar je hebt zeker nog niet vaker gehoord dat je broertje op jou lijkt :P

artnaz
11 januari 2009, 17:43
Heb je ge-pm'd Wausser, anders vervuilen we het hier een beetje... ;)

Woeter
15 januari 2009, 19:57
We zijn nog steeds op zoek naar een aantal muzikanten! Help ons :)

marter544
16 januari 2009, 15:43
Ga eens in Hengelo bij metropool rond vragen, zat muzikanten die nog een band zoeken.

Woeter
18 januari 2009, 19:57
Ok bedankt voor de tip!