PDA

View Full Version : Maestro Fuzztain op .......Duh... Marktplaats



Dirk_Hendrik
12 maart 2003, 19:40
Dit ding:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/12707.htm

De text:
M A E S T R O F U Z Z T A I N 1976 #MFZT2172 een zwaar verzamelstuk in nieuwstaat doet in USA 180-200 dollar eventueel ruilen kwallie van foto is niet bie maar ding is bijna nieuw

stond een paar weken geleden door een andere aanbieder op Marktplaats. Altijd geinteresseerd naar iets aparts ben ik daar stevig op gan googelen en het aantal echt relevante hits was laag. Ook de 180-200 dollar indicatie kwam niet uit mijn onderzoekje naar voren. Wie weet meer (En is de aanbieder toevallig ook Gitaarforumbezoeker?)

telecastermaster
12 maart 2003, 19:51
Hoi Dirk hendrik

Ik kan je denk ik niet veel verder helpen. Ik zou deze vraag ook ff op het effect forum van harmony central zetten. Daar zitten echte fx freaks :wink:

Hoewel ik het apparaat niet ken lijkt de prijs van 100 EUR me niet heel onredelijk (zeker als ie echt in zo'n goeie staat verkeerd). Alleen zijn die fuzzen tamelijk beperkte apparaten.

doei

Peter

sash
12 maart 2003, 20:08
De aanbieder 'John Dirven' ken ik wel. Hij verkoopt ook veel gitaren, voornamelijk Fenders en Gibson en wat fx-spullen. Z'n prijzen zijn altijd aan de wat hoge kant bij de Strats, weet niet hoe het zit met de fx.

Mitch
12 maart 2003, 20:36
Ja, die Dirven zet wel altijd hoog in, maar verkoopt nooit afbrand-gitaren als je begrijpt wat ik bedoel.
Deze advertentie slaat echter nergens op. Ik hou van oude rommel (er is momenteel weer een 'freaky' Shin-Ei naar mij onderweg), maar de Maestro's staan niet bepaald bekend om hun bruikbare sound.

Op marktplaats staat nog wel een waanzinnige Ibanez Double Sound fuzz-wah (de goeie, met twee fuzz sounds). Ik heb 'm gemaild, maar hij wil er minimaal 120E voor hebben. Vind ik te veel, maar als je toch een paar knaken tegen een oude fuzz aan wil gooien kan ik je deze wél aanbevelen.

Robbert
12 maart 2003, 21:51
Yup, krijg ook de mailing van John Dirven.

Kan me niet voorstellen dat het een slechte kerel is, maar zijn prijzen zijn soms best fors. Soms.
Want hij verkoopt nu ook een Ibanez Wau wau voor 70 Euro, en dat vind ik niet duur, aangezien ik ze beter vind als een Vox reissue.