PDA

View Full Version : Lage Pond - Celestions echt wel goedkoop in de UK



ccc
7 januari 2009, 19:20
Ik heb net prijs gekregen voor 2 celestions Blue's 320 £ (360 €)verstuurd en met paypal, dat is zowat de helft van de Duitse prijzen.
Of zit er toch een addertje onder het gras ?

ColourofFire
7 januari 2009, 20:12
Lang leve de lage pond :) Wel proberen nu te halen wat je wilt, over een maand oid zullen de prijzen daar weer omhoog gaan, aangezien de materiaalkosten uit het buitenland voor de engelse producenten weer relatief hoog zijn op dit moment.

Was zelf van plan over een paar weken een setje Bulldog pickups voor mijn tele te bestellen, heb ik nu maar alvast gedaan :p

ben vanhoof
7 januari 2009, 21:51
Ik heb voor nieuwjaar nog een jvm410 h voor onze andere gitarist besteld, €826 inclusief verzending en al :p :p :p Nieuw hier rond de €1500!

Ibanez666
7 januari 2009, 22:58
Mooi toch? ik shop er ook al een tijdje met veel plezier :-)

TimmU
7 januari 2009, 23:00
Misschien moet ik ook maar eens een en ander toch uit Engeland laten komen......

LP_CL
7 januari 2009, 23:07
Te laat jongens, de voorbije 3 dagen is de pond weer een heel eind de lucht in geschoten. Ik heb op de valreep nog een leuke bestelling gedaan. Ik laat jullie nog even in het duister erover, maar het is een superdeluxe bestelling :hippie:
Meer info volgt later :D

Ibanez666
7 januari 2009, 23:12
Te laat jongens, de voorbije 3 dagen is de pond weer een heel eind de lucht in geschoten. Ik heb op de valreep nog een leuke bestelling gedaan. Ik laat jullie nog even in het duister erover, maar het is een superdeluxe bestelling :hippie:
Meer info volgt later :D

Nah, het (vaak grote) verschil in aankoopprijs, maakt die paar centen dat je meer moet betalen voor een pond nog steeds goed hoor!

the sure thing
7 januari 2009, 23:28
Zie ook mijn topics hierover in offtopic.

Een Marshall VintageModern, 100W, voor EUR 650,- incl verzenden!!

Ik heb zelf 2 maanden geleden twee G-65 Heritage speakertjes besteld, omgerekend nog geen EUR 125 per stuk, inclusief shipping.

Squier4ever
8 januari 2009, 10:06
welke winkel heb je die speakers gehaald, setje greenbackjes wordt erg aantrekkelijk zo.

ccc
8 januari 2009, 11:04
welke winkel heb je die speakers gehaald, setje greenbackjes wordt erg aantrekkelijk zo.

http://www.loudspeaker.co.uk/

Ik had er vroeger al wat speakers gehaald, vragen naar Frank als je belt...

sjaak1990
8 januari 2009, 12:22
Met de goedkopere speakers scheelt het relatief een stuk minder. V30's zijn bijvoorbeeld niet heel veel goedkoper. Die speakers die jij hebt gehaald schelen wel enorm, zou bijna allemaal spul gaan bestellen dat ik niet nodig heb :satisfie:

the sure thing
8 januari 2009, 12:41
De mijne hier gekocht:

http://www.lean-business.co.uk/eshop/

HaroldA
8 januari 2009, 12:52
Ik heb zelf 2 maanden geleden twee G-65 Heritage speakertjes besteld, omgerekend nog geen EUR 125 per stuk, inclusief shipping.

Tsja, in Nederland betaal je daar toch zeker 119 (http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=ondevers&md=details&id=99532) Euro per stuk voor...

Nielsje
8 januari 2009, 13:21
Ik weet ook nog iemand die twee goeie G12-65H's in de aanbieding heeft!

HaroldA
8 januari 2009, 13:23
Ik weet ook nog iemand die twee goeie G12-65H's in de aanbieding heeft!

Zeker van die 8 Ohm gevallen... Nah, je moet trouwens toch alleen de oudjes hebben ;)

ccc
8 januari 2009, 18:50
Met de goedkopere speakers scheelt het relatief een stuk minder. V30's zijn bijvoorbeeld niet heel veel goedkoper. Die speakers die jij hebt gehaald schelen wel enorm, zou bijna allemaal spul gaan bestellen dat ik niet nodig heb :satisfie:



Ja, de goedkoopste prijs hier of in Duitsland is 295 € per stuk voor de Celestion Alnico Blues, en de 15 ohm versie is hier al bijna niet te vinden. Dus het verschil is echt wel enorm voor deze speaker.