PDA

View Full Version : Vreemd probleem



Anti
7 januari 2009, 19:14
Hoi,

Als ik op mijn squier supersonic ,met Dimarzio Paf (neck) en Dimarzio superdistortion(brug), een noot speel op de hoge E snaar klikt het alsof ik 2 snaren tergelijk aanspeel. Ik heb geen idee hoe dit komt aangezien de gitaar dit voorheen niet deed. Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

mvg,

Anti

Dj_Tuning
7 januari 2009, 19:23
Hoe oud zijn de snaren?

Guitar GoD
7 januari 2009, 19:24
dus hoe rood zijn de snaren?

Anti
7 januari 2009, 19:28
Ik gok dat ze een 5tal maanden oud zijn. Maar ik heb de gitaar niet veel gebruikt en de snaren zien er nog goed uit. (dus geen roest, vuil op de snaren)

vulvasonic
7 januari 2009, 20:47
Loopt die snaar niet een weinig aan, of hangt er iets aan de snaar dat meetrilt?
In beide gevallen kan het gevolg zijn dat het lijkt of er een extra snaar meedoet. Of klinkt het meer als het effect van een sitar?

Anti
7 januari 2009, 23:25
Wel het klinkt alsof er een lichte echo op de snaar zit.

barno
7 januari 2009, 23:29
hoor je het ook onversterkt?

zit de snaar strak over zadel en topkam?

Chocola
7 januari 2009, 23:34
Dit heb ik bij een andere gitaar op de hoge E snaar bij de 12e en 3e fret. Ik heb het tot dusver niet op kunnen lossen. Het is alsof je elementen gewoon doorgaan met de toon ofzo, zelfs als je niet versterkt speelt is het zo.

Het is bloedirritant en ik was blij dat ik een nieuwe gitaar kocht :p. Die heeft dit niet :D:D:D:dance::rockon::B:zz:

Chocola
7 januari 2009, 23:36
Toevoeging: Het was een zeer goedkope gitaar, dus ik dacht (nam aan) dat alle goedkope gitaren (60-80 euro range) dit hadden.

Luke-wannabe
8 januari 2009, 10:37
Het kunnen galmende tremolo veren zijn als ik dit zo lees.. Gewoon iets tussenproppen. Watten of zacht wcpapier en het is over.