PDA

View Full Version : Goedkoop Marshall Stackje



Nocki
7 januari 2009, 15:33
Hoi,

Binnenkort misschien wat centjes over dus zat ik te kijken naar een marshall stackje.

Eigenlijk wou ik gewoon een Marshall 1960A cab voor in de oefenruimte waar ik dan mn rackje bij zou gebruiken maar misschien is het leuke om er gelijk een goedkoop topje bij te kopen en m dan alleen clean te gebruiken en de sounds uit pedaaltjes te halen... tis zomaar eens hardop denken maar aangezien ik niet zo bekend ben met marshall wou ik toch eens jullie mening vragen. wat is nou een leuk goedkoop marshall topje?

JCM900?

Die zijn lekker goedkoop en nog wel eens te vinden compleet met een kast erbij... of zijn er alternatieven?

Uiteindelijk mag tie gewoon clean zijn... Overdrive zal ik dan niet gaan gebruiken...

sjaak1990
7 januari 2009, 15:38
JCM 2000 vind ik een stuk beter en is ook niet duur.

almarvk
7 januari 2009, 15:39
Ik snap totaal niet waarom je een JCM900 zou willen hebben?! Is dat niet overkill voor een thuissituatie als ie alleen clean zou moeten? Staat de versterker toch ook niet om bekend?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je een verzameling aan het opbouwen bent van topspul en daarnaast een complete rig met een stuk minder spul. Komt erg wazig over bij mij...

sjaak1990
7 januari 2009, 15:43
Nocki heeft geld teveel :D

almarvk
7 januari 2009, 15:44
Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt met een kleine koter...

Nocki
7 januari 2009, 15:45
JCM 2000 vind ik een stuk beter en is ook niet duur.

Zijn die niet enorm schel? Ik heb wel eens een TSL kunnen kopen maar ik schrok me rot van de schelle klanken...



Ik snap totaal niet waarom je een JCM900 zou willen hebben?! Is dat niet overkill voor een thuissituatie als ie alleen clean zou moeten? Staat de versterker toch ook niet om bekend?

Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je een verzameling aan het opbouwen bent van topspul en daarnaast een complete rig met een stuk minder spul. Komt erg wazig over bij mij...

Het is voor in een bandje. Als daar een setje staat hoef ik niet meer te slepen.
Eigenlijk wou ik daar gewoon een speaker cabje neer zetten zodat ik alleen mn rack en gitaar mee hoef te nemen. Naar mijn idee past mn rackje niet zo in de stijl van de muziek die we daar maken... dat is de reden dat ik misschien denk aan een stackje... past wat beter binnen die band.

Over de AVT met 1960AV in de kerk was ook iedereen erg verbaast maar hij staat daar goed en voor wat er daar mee doe is tie perfect. Een betere kwaliteit en high end gear is leuk maar als je het niet gebruikt op de manier waarop het gebruikt kan worden komt het ook niet tot zn recht...

interessander
7 januari 2009, 15:45
Clean met pedaaltjes dan denk ik eerder aan een JC120, zijn volgens mij ook als top uitgebracht, heb je er meteen een chorus a la CE-1 bij!

sjaak1990
7 januari 2009, 15:48
Nocki duidelijk wel:D

En denk maar zo Nocki is goed voor de economie.

Nocki
7 januari 2009, 15:53
Nocki heeft geld teveel :D
Nog niet he :) moet nog komen...


Ik snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt met een kleine koter...

Ik heb het al vaker gezegd. Je moet geen gear kopen van je huishoudt rekening. Je moet gewoon nooit investeren! Het bedrag wat er in zit erin laten en als je wat wilt kopen moet je eerst verkopen...

sjaak1990
7 januari 2009, 15:54
Ik heb het al vaker gezegd. Je moet geen gear kopen van je huishoudt rekening. Je moet gewoon nooit investeren! Het bedrag wat er in zit erin laten en als je wat wilt kopen moet je eerst verkopen...

Heb je gelijk in. Of even investeren en dan direct het oude verkopen.

Nocki
7 januari 2009, 15:58
Als je je inkomsten / huisgoudgeld en geargeld gescheiden houdtmoet je creatief zijn voor het een maar geen verantwoording afleggen voor het ander... makkelijk toch.

Nu weer ontopic... :) De Keuze voor Marshall wordt gewoon gedaan omdat de gemiddelde puber dat tof (vet?) vindt...


JCM2000
JCM900

Allemaal topjes die interesant zijn... en nu ga ik ens snel mn PM checken want volgens mij is er iemand die van me geleerd heeft :)

Mr.Bluesbreaker
7 januari 2009, 16:01
Een JC120 pakt pedaaltjes zeer lafjes op, als een hele grote lompe soort poweramp voor je modeler gaat het nog wel. Mijn drive pedalen op mijn oude JC120 klonken altijd ruk.

Nocki, jij hebt toch een Egnater pre? Daar kun je toch alles wel uithalen?

Nocki
7 januari 2009, 16:07
Een JC120 pakt pedaaltjes zeer lafjes op, als een hele grote lompe soort poweramp voor je modeler gaat het nog wel. Mijn drive pedalen op mijn oude JC120 klonken altijd ruk.

Nocki, jij hebt toch een Egnater pre? Daar kun je toch alles wel uithalen?


voorwaarde is idd dat ie pedaaltjes goed slikt!

Ik heb een Egnater topje gehad wat enorm fijn was idd! die is weggegaan vanwege de CAE 3+ die fantastisch is.
In dezeband/dit project wil ik een wat andere insteek. vandaarde marshall stack. het loopt ook een beetje samen met de verzamelwoede die ik op dit moment heb... Op dit moment ben ik flink bezig om boss pedaaltjes te verzamelen en eigenlijk gebruik ik die helemaal niet. maar omdat pedalboardjes zo leuk zijn dacht ik dan maar wat pedaaltjes te gaan gebruiken bij deze band!
Dingen zoals een loop station of een boss slicer zouden echt super zijn in dit project. mn CAE stack is voor het meer serieuzere werk...

Mr.Bluesbreaker
7 januari 2009, 16:14
Ik vind het wel wat hebben; gear aanschaffen voor projecten die niet zo serieus zijn.
Ik koop meestal iets bij als er iets aan staat te komen waar ik me niet mee kan vertonen met mijn huidige spul:D

Nocki
7 januari 2009, 16:45
Ik vind het wel wat hebben; gear aanschaffen voor projecten die niet zo serieus zijn.
Ik koop meestal iets bij als er iets aan staat te komen waar ik me niet mee kan vertonen met mijn huidige spul:D

Aan je sig te zien heb je nikste klagen :)


Iemand nog iets toe te voegen?

Die paarse en blauwe Marshall setjes zijn ook leuk! :)

Lexvandoef
7 januari 2009, 16:47
Leuke, cleane, niet al te dure Marshall top? Kijk eens naar een 2dehands dsl 100 uit de 2000 serie inderdaad. Klinkt minder dus dan die tsl.

Vriend Nielsje heeft er toevallig nog eentje ;).

kunk
7 januari 2009, 16:51
Leuke, cleane, niet al te dure Marshall top? Kijk eens naar een 2dehands dsl 100 uit de 2000 serie inderdaad. Klinkt minder dus dan die tsl.

Vriend Nielsje heeft er toevallig nog eentje ;).


Weet er nog wel eentje die wel verkopen wil.

ieme
7 januari 2009, 17:03
JCM800 en dan de 50 watter....

Lexvandoef
7 januari 2009, 17:08
Komt ook een mooi clean uit, maar het zijn in principe gewoon scheurbakken he Ieme ;)

ieme
7 januari 2009, 17:11
Komt ook een mooi clean uit, maar het zijn in principe gewoon scheurbakken he Ieme ;)

ja dus? nocki verkoopt hem toch in notime weer dus kunnen we hem net zo goed een kawai van de zeeman aanprijzen, je zou toch zeggen met iemand als nocki dat ie inmiddels beetje weet wat wel en niet klinkt?

zucht.... jaja, zuch....

ieme
7 januari 2009, 17:12
Nu weer ontopic... :) De Keuze voor Marshall wordt gewoon gedaan omdat de gemiddelde puber dat tof (vet?) vindt...

:)

echt de beste reden die ik dit jaar tot nu toe gehoord heb...

Nocki
7 januari 2009, 17:57
Ach het meerendeel van het forum is bezig gear te kiezenomdat je dat bij thomann zo makkelijk goedkoop kan bestellen en omdat 2ehands niet te vertrouwen is.als het om plausibele redenen gaat kunnen we het forum wel opdoeken :)

Ik heb idd al een hoop gehad maar van marshall heb ik niet zo veel gehad en ook geen verstand want dat was een sound die me nooit aansprak. Nu heb ik die sound toch nodig...

interessander
7 januari 2009, 18:18
Dus we kunnen concluderen dat je bij een stel pubers in de band zit ;)

Nocki
7 januari 2009, 18:20
Dus we kunnen concluderen dat je bij een stel pubers in de band zit ;)

ehhh... Nee. Ik zit bij een stel pubers op een forum en ik verwacht met deze band op een podium te komen staan waar pubers naar komen luisteren :) maar niet de pubers van het forum...
beter? ;)

Braindead
7 januari 2009, 18:23
Als je toch een jcm 900 wilt, koop dan een jcm 900 sl-x. Misschien is dat wel een sound die je aanspreekt namelijk. Maar ik zou in ieder geval geen Marshall in combinatie met een 1960 cabinet nemen. Dat is gewoon "not donë"

Nocki
7 januari 2009, 18:24
Als je toch een jcm 900 wilt, koop dan een jcm 900 sl-x. Misschien is dat wel een sound die je aanspreekt namelijk. Maar ik zou in ieder geval geen Marshall in combinatie met een 1960 cabinet nemen. Dat is gewoon "not donë"

jom nie? 8910

interessander
7 januari 2009, 18:25
ehhh... Nee. Ik zit bij een stel pubers op een forum en ik verwacht met deze band op een podium te komen staan waar pubers naar komen luisteren :) maar niet de pubers van het forum...
beter? ;)

Haha, ook goed, je bent de eerste die z'n gear van te voren afstelt op wat het publiek wil horen, niet wat de gitarist zelf wil horen...

Nocki
7 januari 2009, 18:27
Haha, ook goed, je bent de eerste die z'n gear van te voren afstelt op wat het publiek wil horen, niet wat de gitarist zelf wil horen...

Wat ik zelf wil horen en voelen heb ik mn rackje voor :) daar ben ik pietluttig op. dit is gewoon voor de leut!

Braindead
7 januari 2009, 19:27
jom nie ? 8910 ?


jom nie? 8910

Nocki
7 januari 2009, 19:29
Ik bedoelde. Waarom is dat "not done"?

Lenweë Míriel
7 januari 2009, 20:02
Ik zou zeggen een jmp of jcm 800 en dan de lo input nemen.
Daar komt toch naar mijn idee een lekker clean geluid uit.
Natuurlijk ook een beetje afhankelijk wat voor clean geluid je zoekt.
of anders een jtm 30 of 60 daar krijg je zeker wel een lekker clean geluid uit. Maar is dan niet echt helemaal het typische marshall geluid.

pannekoek
7 januari 2009, 22:21
hey nocki,

ik zou een jcm800 nemen, goedkoop, 1 kanaals, werkt lekker met pedaaltjes, vette marshall sound, vette marshall looks. wat wil je nog meer?

http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/214382862-marshall-jcm-800-versterker.html?return=eJwtitsKwjAQBf%2Bl0D6miQGRl CDtn4Q0kthclmyKovjvbtG3mTPHKKHeQfEJlZBn1aEz1frJtwZ qHLcCLrNk6tYgGtOQ5Tj%2BLgw8XJ9Ri2FF3UovZ9HLJTaCVwB CvK34X%2BFYOUGiMOc9uRos6fYgvdt04UcsGEhPA8CueTd9vl% 2FrMOM%3D&df=1&fta=eNo1TltygzAMvIs%2B8u0HBJCHK%2FQKjPAjdcvDgyHxNJ O7V2TaH620knaXsMVn5gLHNg13mjKYjNcKoUy9vLjc7ytKM%2B 34E5PJwWWe0o7CzAmXY%2FZbtOb7gV92boUwa46oLikdvTh1WC bRzYOJ%2FJVRI0T3NmgkgpO6DdW12NA48g2jDr5WjIoEjcV621 U187bRnfCMtaKuLnZUylu%2BG4UOyp1ykpX3NZHLw%2BSX2%2F 55OopzIRDssW1DXJwv%2F2yHMFMZzmicxr2zKQR6gPn4a%2B9g CAU%2BX69fTTdbNA%3D%3D&fta_ind=6&fs=1

Braindead
7 januari 2009, 22:22
Nou misschien moet ik iets nuanceren maar de meeste Marshalls zijn erg schel. de 1960 cab ook. Schel+schel= .... Niet mooi in ieder geval.


Ik bedoelde. Waarom is dat "not done"?

sjaak1990
7 januari 2009, 22:49
Nou misschien moet ik iets nuanceren maar de meeste Marshalls zijn erg schel. de 1960 cab ook. Schel+schel= .... Niet mooi in ieder geval.

Wel kwestie van smaak natuurlijk. Voor sommige stijlen vond ik het wel mooi, en ligt eraan welke marshall. Het scherpe bij clean vind ik dan weer irritant.

Luke-wannabe
7 januari 2009, 22:54
Nou misschien moet ik iets nuanceren maar de meeste Marshalls zijn erg schel. de 1960 cab ook. Schel+schel= .... Niet mooi in ieder geval.
Och mijn maat speelt met een DSL over of een 1960 of en jcm 800 (weet niet precies) en dat klinkt prima!

Nocki
7 januari 2009, 23:40
Tja. JCM800 blijft natuurlijk de real deal (afgezien van de JMP en eigenlijk alles voor de jcm800)

Als ik goed reken moe dat wel lukken. We gaan alles eens verkopen en verder kijken welke het wordt.

Ik heb al een hoop Marshall amps horen noemen maar nog steeds geen redenen...

Welke ??? :) Waarom ??? :)

pannekoek
8 januari 2009, 00:03
Tja. JCM800 blijft natuurlijk de real deal (afgezien van de JMP en eigenlijk alles voor de jcm800)

Als ik goed reken moe dat wel lukken. We gaan alles eens verkopen en verder kijken welke het wordt.

Ik heb al een hoop Marshall amps horen noemen maar nog steeds geen redenen...

Welke ??? :) Waarom ??? :)

jcm800, waarom?

vette looks
vette marshall clean, echt typisch
zeer herkenbaar en bruikbaar geluid voor gitarist en publiek
ontzettend vette drive sound:rockon:
reageerd erg goed met pedalen
goedkoop
etc

:seriousf:

casper innosence
8 januari 2009, 00:03
Wel kwestie van smaak natuurlijk. Voor sommige stijlen vond ik het wel mooi, en ligt eraan welke marshall. Het scherpe bij clean vind ik dan weer irritant.

precies, ik heb afgelopen weekend opgenomen met n 50watter Silverjubilee en dat ding klonk n partij bruut, zou m zou willen hebben voor naast mn Soldano, MI Audio Blue boy dr voor en gaaaaaan \m/

Nielsje
8 januari 2009, 00:06
*kuch*

...onderschrift..

*kuch*

casper innosence
8 januari 2009, 00:06
jcm800, waarom?

vette looks
vette marshall clean, echt typisch
zeer herkenbaar en bruikbaar geluid voor gitarist en publiek
ontzettend vette drive sound:rockon:
reageerd erg goed met pedalen
goedkoop
etc

:seriousf:

800's goedkoop? is de hype weer gaan liggen? maar voor de 2e hands prijs van 800 in NL kun je ook n nieuwe JVM uit engeland laten komen.

Bij 800's kijk naar de eerder modellen van de splitchannel, deze hebben nog Drake Trafo's, zitten ook in de silverjubilee's en die klinken als n motherfokker :)

Nocki
8 januari 2009, 00:08
*kuch*

...onderschrift..

*kuch*


Ik ben bijzonder gevoelig voor geprijsde artikelen... :) stuur me eens een mailtje met je prijs en een fototje... Helpt me altijd enorm...

JCM 800 blijft idd de standaard. maar andere Marshalls zijn ook welkom...

sjaak1990
8 januari 2009, 00:10
Och mijn maat speelt met een DSL over of een 1960 of en jcm 800 (weet niet precies) en dat klinkt prima!

Ik vind het ook best mooi klinken, haalt het alleen niet bij de hogere klasse, maar er zijn wel een paar dingen die hij erg goed doet. Ik vind het clean gewoon mooi, leuke crunch op clean kanaal, en overdrive met gain op 5 ook mooi.

almarvk
8 januari 2009, 08:32
Of gewoon verder kijken dan Marshall...

JeroenSchaaf
8 januari 2009, 08:53
Of gewoon verder kijken dan Marshall...



Nu weer ontopic... :) De Keuze voor Marshall wordt gewoon gedaan omdat de gemiddelde puber dat tof (vet?) vindt...



Zegt genoeg toch ;)

pentafox
8 januari 2009, 09:48
marshall 6100 LE (EL34 serie) , mooi clean kanaal, goeie crunch (2 kanaals), redelijke lead, midi-schakelbaar, loops, 25/50/100 W schakelbaar...enz.

Luke-wannabe
8 januari 2009, 11:00
Ik vind het ook best mooi klinken, haalt het alleen niet bij de hogere klasse, maar er zijn wel een paar dingen die hij erg goed doet. Ik vind het clean gewoon mooi, leuke crunch op clean kanaal, en overdrive met gain op 5 ook mooi.
Clean is wel echt lekker. Hij gebruikt die bak ook alleen maar clean (met een randje) met een box of rock voor drive. En dat klinkt echt goed. 1 van de betere Marshall cleans, vind ik.

LP_CL
8 januari 2009, 11:04
Moet het per se een marshall top zijn?
Anders is de Rocker 30 een niet te vermaden amp voor clean en rock toestanden. En hij is SUPER goedkoop (500€ nieuw op UK sites)

Sarco
8 januari 2009, 11:39
JCM 900 SL-X
- Kan een JCM 800 redelijk benaderen, klinkt iets lomper wel (ik vind dat juist vet)
- Veel meer gain on tap
- Switchable master volume, ideaal voor solo's dus
- Van overdrive naar clean met je gitaarvolumeknop
- Kost maar rond de 500 euro

Moet wel toegeven dat de eindtrap iets minder macht heeft dan een JCM 800 maar je kan er toch wel een enorm dik geluid uit krijgen hoor. Blaast gevoelig meer dan een JCM 900 dual reverb of de JCM 2000 reeks (mijn mening).

marter544
8 januari 2009, 15:12
Hoi,

Binnenkort misschien wat centjes over dus zat ik te kijken naar een marshall stackje.

Eigenlijk wou ik gewoon een Marshall 1960A cab voor in de oefenruimte waar ik dan mn rackje bij zou gebruiken maar misschien is het leuke om er gelijk een goedkoop topje bij te kopen en m dan alleen clean te gebruiken en de sounds uit pedaaltjes te halen... tis zomaar eens hardop denken maar aangezien ik niet zo bekend ben met marshall wou ik toch eens jullie mening vragen. wat is nou een leuk goedkoop marshall topje?

JCM900?

Die zijn lekker goedkoop en nog wel eens te vinden compleet met een kast erbij... of zijn er alternatieven?

Uiteindelijk mag tie gewoon clean zijn... Overdrive zal ik dan niet gaan gebruiken...

Je gaat van een rack naar een JCM900 met boss pedaaltjes...? Nuja, mijn mening over de JCM900, ik vind het een klotending.. Clean klinkt dun, weinig laag, weinig ballen. Dan zou ik misschien kijken naar Fender Bassman oid.?

Nocki
8 januari 2009, 15:15
Je gaat van een rack naar een JCM900 met boss pedaaltjes...? Nuja, mijn mening over de JCM900, ik vind het een klotending.. Clean klinkt dun, weinig laag, weinig ballen. Dan zou ik misschien kijken naar Fender Bassman oid.?

Niet goed gelezen. Ik ga niet van het een naar het ander. Het komt erbij... tis voor een band waar dat geluid wat beter bij past... Als de JCM900 nog minder laag heeft en net zo schel is als de JCM2000 TSL die ik heb gehoord wordt dat niks.
De reden dat ik dit topic start is om te vragen naar welke marshall stack ik dan zou moeten kijken...

Jimwoud
8 januari 2009, 15:31
Niet goed gelezen. Ik ga niet van het een naar het ander. Het komt erbij... tis voor een band waar dat geluid wat beter bij past... Als de JCM900 nog minder laag heeft en net zo schel is als de JCM2000 TSL die ik heb gehoord wordt dat niks.
De reden dat ik dit topic start is om te vragen naar welke marshall stack ik dan zou moeten kijken...

Dat heeft een JCM900 zeker, TSL is veel beter naar mijn mening. Ik zou voor een London City gaan. Lijkt op Marshall en heel goedkoop.

Pepe
8 januari 2009, 15:37
Nou, ik heb hem gevonden hoor. :seriousf:

http://img176.imageshack.us/img176/4703/3744265201659sg0.jpg (http://img176.imageshack.us/my.php?image=3744265201659sg0.jpg)

(http://g.imageshack.us/img176/3744265201659sg0.jpg/1/)

Sarco
8 januari 2009, 17:22
Er zijn verschillende de modellen binnen de JCM 900 reeks. Het zijn de dual reverbs die meestal afgebroken worden omdat ze te dun klinken. De SL-X is een prima versterker en klinkt zeker niet dun.

vinni
8 januari 2009, 18:56
Als je een cleane marshall zoekt.....de JTM45.

luister maar :
http://www.jocce.net/jtm45_clean.mp3

Oh ja....dit is de DIY JTM45 van Metroamps.....
Dus geen standaard Marshall JTM45

Vinni

Nocki
8 januari 2009, 19:26
Idd geen verkeerd idee! ook in top mogelijk?

vinni
8 januari 2009, 19:28
dit is de top.

Vinni

Nocki
8 januari 2009, 19:30
fantastisch! erg leuk geluidje!

tnijland
8 januari 2009, 22:36
Ook CMW amps heeft leuk vintage Marshall spul. Misschien wel wat voor jouw bandje:

http://www.cmwamps.nl/JCM888.php

THE high gain 70/80s rocktone at any volume

This is an ’83 Marshall JCM800 4010 combo amplifier with our famous JCM 888 © modification and a complete set of Mercury Magnetics transformers & choke, retubed and fully recapped and like all our (completely new) amplifiers full 3 years warranty, 90 days on tubes.
--------

Heb zelf overigens hele goede ervaring met mijn Marshall Bluesbreaker combo met 2x12" greenback speakers. Herken die hang naar Marshall sounds wel. Deze bluesbreaker klinkt clean ook goed maar is meer een vintage JTM sound. In combinatie met de orginele Guv'nor heb je dus echt de "Still got the Blues" sound....

caliban
8 januari 2009, 22:53
Dat heeft een JCM900 zeker, TSL is veel beter naar mijn mening. Ik zou voor een London City gaan. Lijkt op Marshall en heel goedkoop.

TSL en JCM900 DR is geen vergelijk naar mijn mening. Een TSL kan je behoorlijk goeie sounds uitkrijgen.

Levitation
9 januari 2009, 10:41
Een TSL kan je behoorlijk goeie sounds uitkrijgen.

Inderdaad. Ze gaan wel loeihard en je moet ze ook relatief luid zetten vooraleer ze deftig beginnen te klinken (vooral de 100 watt versie) en ze gooien ermee naar je hoofd tegenwoordig.

Ik heb die van mij vorige week na 3,5 jaar trouwe dienst verkocht en gisteren een Orange Rocker besteld.

Nocki
28 januari 2009, 13:28
Het heeft even geduurd maar nu gaat het er binnenkort toch van komen.. ben een beetje aan het rondkijken en hoop binnen niet te lange tijdeens wat te gaan vinden!

Nielsje
28 januari 2009, 13:30
Oeh, al enig idee wat het gaat worden dan?

Nocki
28 januari 2009, 13:33
Oeh, al enig idee wat het gaat worden dan?

Haha. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds geen idee :)

Ik heb er nog steeds geen gehoord...

Eigenlijk kijk ik gewoon op prijs rond... de leukste stack die ik zie voor ene laag bedrag mag het zijn.

Wel heb ik door dit topic de JCM2000 serie ook in het oog gehouden. Die wou ik eerder niet bekijken...
Wat me helemaal leuk lijkt zijn anniversary stackjes... er staat nu een blauwe met goud. zoietds zou ook best leuk zijn. blauw, rood, paars... lijkt me ook wel rappig dus...

Nielsje
28 januari 2009, 13:34
Wat me helemaal leuk lijkt zijn anniversary stackjes... er staat nu een blauwe met goud. zoietds zou ook best leuk zijn. blauw, rood, paars... lijkt me ook wel rappig dus...

Volgens mij had Robbert (les paul r8 ) een combo versie daarvan. Wel praktisch: lekker klein. Maar wel een hernia-amp als ik me niet vergis..

WillemdaGuide
28 januari 2009, 13:53
wat ik overigens het slechts vind aan die JCM900 is de eq. Met een pedaaltje in de loop wordt het een heel andere en bruikbaardere amp!

Nocki
28 januari 2009, 13:55
Volgens mij had Robbert (les paul r8 ) een combo versie daarvan. Wel praktisch: lekker klein. Maar wel een hernia-amp als ik me niet vergis..


Tja. het moet een stackje zijn... voor minder gaan we niet.. volhangen met BB's en gaan :)



wat ik overigens het slechts vind aan die JCM900 is de eq. Met een pedaaltje in de loop wordt het een heel andere en bruikbaardere amp!

wat voor pedaaltje dan?

WillemdaGuide
28 januari 2009, 14:16
een eq pedaaltje!